انجام اینترنتی‌ انواع ثبت تأسیس و تغییر شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری

نموده اند، می توانند از طریق بخش پیگیری اقدام به پیگیری درخواست خود کنند. همچنین، از طریق بخش انصراف از درخواست، امکان ثبت درخواست انصراف وجود دارد. برای انجام هر دوی این موارد لازم است که اشخاص حتما دارای کد پیگیری درخواست باشند. این سامانه جهت ارائه خدمات ثبت تغییرات و ثبت شرکت و دیگر امور ثبتی به صورت اینترنتی ایجاد شده است و دیگر مدارک فقط از طریق پست به اداره ثبت شرکت ها تسلیم می شود .

حوزه فعالیت از قبل باید تعیین شده باشد و در این مرحله فقط در سایت ثبت شود. با توجه به نکات ذکر شده، انتخاب نام شرکت مورد نظر، مرحله مهمی است و در موفقیت آن کسب و کار تاثیر زیادی دارد. باید نامی مناسب و کوتاه انتخاب کنید تا همه بتوانند آن را تلفظ کرده ثبت تغییرات و بخاطر بسپارند. در صورتی که تعداد متقاضیان از یک نفر بیشتر باشد، اطلاعات آن ها نیز وارد می شود. پس از ثبت اطلاعات عمومی شرکت، باید اطلاعات مربوط به متقاضی را تکمیل کنید. اطلاعات شخصی مانند نام و نام خانوادگی و دیگر مشخصات هویتی باید تکمیل شود.

irsherkat.ir

این کار با کلیک کردن در قسمت ” تایید اظهار نامه پلمپ و مدارک مورد نیاز” انجام خواهد شد . با انتخاب این شخص حقوقی ، بخش های مختلفی که باید در سیستم ورود اطلاعات کرد تغییر خواهد کرد . ابتدا می بایست تابعیت و سپس شناسه ملی شخص حقوقی را وارد کرد . پس از آن شماره تلفن ثابت و کد پستی شخصیت حقوقی ، دقیقا مطابق اطلاعات شناسه ملی ورود اطلاعات می کنیم .

پذیرش عمان

متقاضیانی که در صدد ثبت شرکت در گرگان می باشند ولی اطلاعات لازم در این زمینه را ندارند می توانند تا انتهای مقاله همراه ما باشند. اگر درخواست شما توسط سامانه پذیرفته شود، شماره پیگیری بارکد دار مثل رسید فوق صادر می شود، مراحل را طبق اعلام رسید پذیرش اینترنتی دنبال کنید. یک گزینه (مثل ثبت شرکت مسئولیت محدود) را انتخاب کرده و روی گزینه ادامه کلیک کنید. ثبت شرکت رایگان، ثبت شرکت مجانی یا ثبت شرکت آنلاین در اسرع وقت، فرصتی است که در اختیار کارآفرینان و مشتاقان تاسیس استارتاپ و علاقمندان به ثبت موسسه و شرکت قرار گرفته تا خود، نسبت به ثبت شرکت و انجام فرآیندهای قانونی، اقدام کنند. انتخاب سه گروه فعالیتی که باید در دفاتر تجارتی ثبت گردد و همچنین متقاضیان واردات و صادرات که به عنوانی در تجارت خارجی فعالیت می کنند نیز باید از این سامانه اقدام نمایند . چنانچه جهت هرگونه سوال ثبت شرکت و مشاوره رایگان با کارشناسان موسسه ثبتی از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید .

  • با توجه به حوزه فعالیتی موضوعی دقیق باید تنظیم گردد و در نظر داشته باشید برخی از موضوعات نیازمند به ارائه مجوز می باشند .
  • کلیه اعضای موسسه تمامی صفحات اساسنامه را امضا می نمایند و به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه می دهند.
  • شماره ی دورنگار و نشانی تارنما و پست الکترونیکی نیز در صورتی که وجود داشته باشد در همین صفحه وارد می گردد.
  • در این مجموعه کلیه فرایند تخصصی ثبت شرکتها از طریق سایت ثبت شرکت ها به صورت کلملا تخصصی انجام می گردد.

شما می توانید شرکت پیمانکاری را در قالب مسئولیت محدود یا سهامی خاص ثبت کنید. اما اینکه کدام یک از این شرکت های ثبتی را انتخاب می کنید کاملاً به موضوع فعالیت، اهداف و برنامه های شرکت بستگی دارد. متقاضي محترم جهت کار با سامانه ثبت شرکت ها مناسبتر است از مرورگر های firefox يا Internet Explorer8 و بالاتر استفاده نماييد. 9- متقاضی نتیجه ثبت موسسه را در قالب روزنامه رسمی ثبت شرکتها و اساسنامه دارای مهر و شماره ثبت در سامانه مراکز بارگذاری می کند.

پلمپ دفاتر،خدمات حسابداری:راهنمای تصویری درخواست

تکراری نباشد.به سایت مراجعه کنید و اسم پیشنهادی را جستجو کنید توجه داشته باشید که حتماً دو کلمه از نام پیشنهادی باید با اسامی دارای سابقه متفاوت باشد. عضویت کارجویان و کارفرمایان در بانک اطلاعات مشاغل استان البرز عضویت درسایت (پرتال) مشاغل البرز بزرگترین بانک اطلاعات … برای استعلام شرکت های ثبت شده می توانید از آدرس سایت زیر استفاده کنید. 10- پروانه فعالیت برای موسسه صادر می‌شود و در پنل متقاضی در سامانه مراکز قابل مشاهده و چاپ است. 10-اصل وکالتنامه وکيل دادگستري در صورتي که ثبت شرکت توسط وکيل صورت پذيرد.

پس از آن با استفاده از کد ثبت شده شرکت می توانید یک آگهی نیز در روزنامه رسمی به چاپ برسانید. در این بخش اطلاعاتی مثل اطلاعات هویتی، آدرس پستی و اطلاعات تماس افراد باید ثبت شود. همچنین اطلاعات دیگری همچون میزان سهام و مسئولیت هر کدام از آن ها تعیین می شود. اطلاعات مربوط به هیات مدیره شرکت را وارد کرده و دکمه گام بعدی را بزنید. در این مرحله، گروه و زیر گروه فعالیت شرکت را مشخص نموده و توضیحات مربوط به آن را در کادر تعیین شده درج نموده و دکمه ثبت را بزنید. نوع شخصیت حقوقی یا شرکتی را که قصد ثبت آن را دارید انتخاب نموده و دکمه ادامه را بزنید.

سرانجام، همان طور که پیشتر گفتیم، ماده ی 9 نظامنامه ی قانون تجارت، انتشار تغییراتی را که در وضعیتِ شرکتِ ثبت شده ایجاد می شود، ضروری دانسته است. در این صفحه نوع سرمایه نظیر سرمایه ی نقدی یا غیر نقدی، سهام با نام یا بی نام انتخاب می شود. در صورتی که شرکت شعبه به خصوصی داشته باشد، در این مرحله باید اطلاعات مربوط به آن را وارد کنید که معمولا شرکت ها در ابتدای تاسیس، شعبه دیگری ندارند. پس از تکمیل کردن فرمی که در اختیار شما قرار می گیرد، نام و سمت کسی که متقاضی تاسیس شرکت یا موسسه است را وارد می کنید. ✔️ یکی از اطلاعات لازم برای پیگیری درخواست از این سامانه وارد کردن کد پیگیری می باشد که مراحل پیگیری در این مقاله به طور کامل گفته شده است.

قسمت تعیین نام در سامانه ثبت شرکتها مشتمل بر چندین شاخه می باشد . در این مطلب قصد داریم در مورد سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری ، طریقه کار با سامانه ، بخش های متنوع سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری ، مزایا استفاده از این سامانه و موارد مربوط به آن بپردازیم . بعد از تکمیل اطلاعات و پذیرش اینترنتی از طریق سامانه و اخذ تاًییدیه ی پذیرش، باید نسخ اصلی صورت جلسات تنظیمی و ضمائم آن ها را از طریق باجه های پست به صورت سفارشی به آدرس ذکر شده در تأییدیه ی پذیرش ارسال نمایید و از مراجعه ی حضوری به منظور تحویل مدارک ثبت برند تجاری ثبت شرکت خودداری کنید. وقتی اطلاعات نهایی به طور کامل و با دقت توسط متقاضی وارد رایانه شد، رایانه تایید پذیرش را به متقاضی نشان می دهد که متقاضی باید به دقت آن را مطالعه کند. از این جا به بعد شما همواره می توانید با ورود اطلاعات در سامانه ی اینترنتی و دریافت کد رهگیری از طریق همین سامانه، تصمیمات اخذ شده را دنبال نموده و از محتوای آن مطلع شوید. لذا از قابلیت های سودمندی که با ثبت نام کردن اینترنتی به دست می آید استفاده از همین فهرست پیگیری است که می توان به راحتی بدون مراجعه ی حضوری، پیگیر پاسخ درخواست خود شد.

در حالتی دیگر حتی ممکن است صورتجلسه ی شما رد شود که در این حالت دلایل رد صورتجلسه طی ابلاغیه ای به شما اعلام می گردد تا نسبت به صدور صورتجلسه ی جدید اقدام نمایید. پس از طی این مراحل، باید اطلاعات مربوط به سرمایه و سهام همان شخصی که در صفحه ی اشخاص وارد نمودید را در کادر مربوطه پر کنید. در این مرحله، مشخصات نماینده قانونی شرکت که متقاضی ثبت شرکتاست را وارد نمایید و مجددا دکمه گام بعدی را بزنید. در مرحله هشتم، لازم است که اطلاعات مربوط به هیات مدیره شرکت مد نظر وارد شود و در نهایت بر روی گزینه «گام بعدی» کلیک نمایید. برای ثبت شرکت در سامانه irsherkat.ssaa.ir باید با تمامی قواعد و ضوابط مربوطه آشنایی داشته باشید تا بدون نقص اطلاعات خود را به ثبت برسانید .

پس از مراجعه به سامانه مذکور و انتخاب نوع شخصیت حقوقی ، اطلاعات هویتی نماینده ، وکیل ، حوزه ثبتی شرکت ، آدرس شرکت و تاریخ شروع سال مالی را درج نمایید . لازم به ذکر است اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی یکی از مدارک اصلی جهت اخذ کارت بازرگانی حقیقی و چه حقوقی است . سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری از بخش های متعددی تشکیل شده است که هر یک جهت انجام امری مورد استفاده قرار می گیرند که به صورت جداگانه هر یک را توضیح خواهیم داد . پس از کلیک کردن بر روی “تایید اطلاعات شخص حقوقی ” و همچنین کلید “گام بعدی ” کلیه اطلاعات شخص حقوقی از طرف کاربر مورد تایید قرار گرفته است . و در صفحه آینده بر اساس همین اطلاعات به کاربران شماره پیگیری اختصاص داده می شود .

تمامی حقوق برای وب سایت خبری-تحلیلی آفتاب دنا محفوظ می‌باشد.نشر اخبار تنها با ذکر منبع مجاز می‌باشد. در مقابل در مال یا اموال متعددی با طرف مقابل شریک شوند) و امتزاج اختیاری( منظور ترکیب کردن اموال متعدد ثبت شرکت طرفین با یکدیگر است به طوری که امکان تفکیک و جداسازی آن ممکن نباشد) شراکت در شرکت انجام پذیر خواهد بود. فعالیت شرکت شما میتواند زیر مجموعه یکی از فعالیت های موجود در منو باشد، البته گزینه سایر هم دارد.

سهام شرکت سهامی خاص،قابل معامله در بازار بورس نمی باشد و نقل و انتقال سهام شرکت، مشروط به موافقت مدیران یا مجامع عمومی صاحبان سهام است. شرکت سهامی خاص شرکتی می باشد که همه سرمایه آن به وسیله موسسین فراهم می شود. در شرکت سهامی خاص، مجمع عمومی وجود ندارد و در این شرکت اعلامیه پذیره نویسی صادر نمی شود و در بدو باید 35 در صد از سرمایه شرکت در حساب مخصوصی سپرده گردد. عنوان ادارات شماره تلفن نمابر آدرس اداره كل ثبت اسناد و املاك … می بایست به آدرس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مربوطه تماس یا مراجعه نمایند.

دریافت این کد به منزله ی ثبت نهایی می باشد و برای پیگیری درخواست های بعدی و وضعیت درخواست فعلی شما مبنی بر ثبت شرکت یا موسسه خصوصی شما لازم می باشد. سپس سمت تکمیل کننده اظهارنامه از فهرست را انتخاب کنید و اطلاعات مربوط به یکی از اعضاء هیات مدیره را در سامانه قید نمایید. پس از طی کردن مراحل لازم، کلیه مدارک مورد نیاز خود ازجمله برخی اسناد، مدارک مربوط به اساسنامه، شرکت نامه و مدارک مربوط به اعضای هیئت مدیره را ارائه می کنید. در صورتی که تعداد افراد بیش از حد معینی باشد، باید فرم مشخصی را در سامانه دانلود کرده ثبت شرکت در تهران و نام های خود را در آن وارد کنند. معمولا روند رسیدگی به پرونده طی بیست 10 روز کاری انجام می شود.