انتخاب اسم پیج مناسب برای برند سازی در اینستاگرام

هر گونه کپی برداری از این سایت بدون اجازه مکتوب غیر قانونی می باشد و پیگرد قانونی دارد. این سایت با نظارت اداره تبلیغ اینترنتی معاونت تبلیغ حوزه های علمیه ثبت شرکت در تهران فعالیت نموده و تمامی حقوق متعلق به این اداره می باشد. اسم شرکت نماینده شرکت شما است و در آینده می‌تواند نقش بسزایی در موفقیت کسب و کار شما ایفا کند.

اسامی خاص برای برند

انتخاب نام زیبا برای برند یکی از پیش نیازهای مهم برای به ثبت رساندن برند است. به عبارت دیگر نام تجاری مانند چشم اندازی هستند که مدیران ارشد سازمان قصد دارند طبق آن کارهای خود را پیش ببرند. بر این اساس مدیریت نام تجاری عبارت است از یک تیم که برای به تصویر کشاندن جهانی که می خواهند آن را از طریق نام تجاری خود بسازند زمان و تلاش بسیار صرف کنند.

در نگاه اول ممکن است پیدا کردن اسمی با این ویژگی‌ها کار دشوار و مشکلی باشد. اما اگر مراحلی که در ادامه‌ی این مقاله گفته می‌شود را به‌خوبی انجام دهید می‌توانید نام مناسب شرکت را به‌سادگی پیدا کنید. البته در همه‌ی این مراحل باید صبر داشته باشید و از انتخاب نام‌های عجولانه پرهیز کنید. در نظر داشته باشید که اگر اسمی صرفا جذاب است لزوما نام مناسب شرکت برای برند شما نیست. به‌طور خلاصه نام مناسب شرکت شما باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد.

به خاطر سپردن اسم‌های بیشتر از ۳ کلمه هم بسیار دشوار است. سامانه ثبت شرکت یکی از مهمترین مراحل در تاسیس یک کسب و کار است، نام انتخابی نقش بسیار مهمی در تجارت خواهد داشت. مرحله آخر ثبت قانونی نامی است که با تحقیق و زحمت زیاد به دست آورده اید. چه بسا نام ثبت تغییرات شرکت های زیبایی که به دلیل اهمال کاری در این مرحله از دست مالک آن خارج شدند و زحمات چندساله ایشان، پله ترقی اشخاص دیگر شده است. به این بیندیشید که ممکن است در آینده برند شما توسعه یافته و قصد صادر نمودن کالا و خدمات خود را به کشورهای دیگر داشته باشید.

اگر شما تا به حال در تهیه‌ی ثبت برند تجاریها تلاش کرده باشید، متوجه روند خسته‌کننده‌‌ی آن شده‌اید. همچنین شما قادر خواهید بود تا برای نام‌گذاری برند خود اقدامی انجام داده و سپس با این واقعیت روبه‌رو شوید. مثلا به جای شهر بازی می توان شهر اسرارآمیز را به کار ببرید.

اسامی خاص برای ثبت برند

نام برند باید از نام های تجاری دیگری که قبلا به ثبت رسیده اند متمایز باشد چنانچه چیزی حدود پنجاه درصد شباهت با سایر برند ها موجب رد اظهارنامه علامت تجاری درخواستی می گردد . نام برند من جمله مهم ترین اصول در تبلیغات و فروش هر خدمت یا محصول است که باید به درستی و راهنمایی کارشناسان این زمینه صورت بگیرد تا بیشترین بازدهی را برای شما به دنبال داشته باشد . در آخر هر کدام از صفحات که نرخ تبدیل بهتری داشتند را به‌عنوان اسم برند خود انتخاب کنید.

  • برای کسب و کار خود از نام های طولانی که برای اکثریت مشتریان تلفظ کردنش آسان نیست و نمیتوانند به خاطر بسپارند و معنا دار نیستند استفاده نکنید.
  • موسسه حقوقی سفیر با داشتن کادری مجرب و وکلا متخصص در زمینه های مختلف حقوقی براساس رشته های تخصصی و مشاوره رایگان میتواند به شما کمک کند.
  • واژه های بیگانه یا غیر متعارف یا مخفف تنها در صورتی قابل استفاده در نام شخص حقوقی(نام شرکت)است که مورد تایید فرهنگستان زبان و ادب فارسی باشند.
  • اگر در انتخاب نام برند اشتباهی انجام شود و یا نام درستی را برای برند انتخاب نکنید در آینده با مشکلات عدیده ای برخورد خواهید کرد .

این ترکیب یکی از بهترین اسم‌های مخفف شده ایرانی در سال‌های اخیر است. پس توصیه می‌کنیم اگر اسم مخفف شده‌ی خیلی خاص و زیبایی پیدا کردید استفاده کنید اما در غیر این‌صورت قید استفاده از کلمات مخفف را بزنید. بنابراین این بدان معنی است که فراتر از زبان خودتان یک فرصت نامگذاری نیز وجود دارد، اکنون زمان جستجو کردن آن است.

لیست اسامی دائما بروز رسانی می شود

۵- مشورت کنید و از خانواده یا دوستانتان بخواهید تا به شما برای اسم شرکت ایده بدهند، اما آن را به یک کارگروهی تبدیل نکنید چرا که انتخاب گروهی اسم نهایتا شما را به سمت ساده‌تر و معمولی شدن ایده‌هایتان می‌کشاند. از طرف دیگر ممکن است نهایتا کسی در این میان رنجیده خاطر شود. ۴- خود را محدود نکنید و تمامی اسامی ممکن را در نظر بگیرید. خلاق باشید و اسمی انتخاب کنید که متمایز بوده یا معنای خاصی داشته باشد. اسم شرکت شما نباید پیش از آن به عنوان یک شرکت ثبت شده باشد.

اگر تا این‌جای کار مشکلات قانونی را حل کرده‌اید می‌توانید سرغ مرحله‌ی تست نام برند بروید. توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید. اسامی تک هجایی را انتخاب کنید، در این حالت تلفظ آن ها آسان تر خواهد بود و از طرفی بهتر در خاطره ها باقی خواهد ماند. اگر برایتان مهم است که خیلی یونیک باشید بهتر است که یک نام تجاری خلاقانه بوجود آورید. با مقایسه نام “دیجیکالا” (به معنی کالاهای دیجیتال) با نام “آمازون” یا “ای بی” اثر نامحدود بودن نام با بهتر متوجه خواهید شد.

استفاده از نام‌ های تجاری در ساخت اسم شرکت

ما در این مقاله برآنیم تا در مورد اسامی خاص برای برند مطالبی را ارائه نماییم مقاله را بخوانید و در صورت مواجه شدن با هر سوال یا مسئله ای با مشاوران کارشناسان وکیل ثبت برند در ارتباط باشید. فرد می تواند برای انتخاب اسم برند مراجعه کند و بعد از آن متوجه این موضوع شود. البته این موضوع به وجود آورنده یک مشکل بزرگ در شرکت می باشد. لازم به ذکر است که افراد برای انتخاب نام برند خود نباید از راه دیگر غافل بمانند. که این امر با دقت کردن بر مسائل ابتدایی قابل دست یافتن است. این سه عامل تمام اهداف شرکت شما را به تصویر می‌کشند و هر کاری که قصد انجام آن را دارید تحت تأثیر قرار می‌دهند (از جمله انتخاب اسم برند).