انتخاب اسم پیج مناسب برای برند سازی در اینستاگرام

اگر خودتان به تنهایی نمی‌توانید یک نام تجاری مناسب برای برندتان پیدا کنید باید از بهترین شرکت انتخاب اسم برند کمک بگیرید. انتخاب اسم برند شاید کار ساده‌ای به نظر برسد اما همین که شروع به انتخاب اسم برای برندتان کنید متوجه خواهید شد که این کار چندان نیز ساده نبوده و چالش‌های زیادی دارد. انتخاب کردن یک نام تجاری برای برند زمانی دشوارتر می‎شود که قصد داشته باشید این برند را به صورت رسمی به ثبت برسانید.

حساس بودن یعنی این که اسمی که انتخاب کردید رو همون اول در گروه‌های کوچکی از افراد مختلف تست می‌کردید مشخص می‌شد تلفظش سخته. زیاد حساس بودن یعنی هیچ وقت تست نکنید، ۴ ماه بگذره، بر فرض اسم عالی هم انتخاب کنید بعدش متوجه بشید که محصولتون مشکل اساسی داره در صورتی که بدون زیاد حساس بودن روی اسم زودتر هم میشد از این مرحله رد شد. بهت پیشنهاد می‌کنم اینستاگرام مارو دنبال کنی، حتماً تو شروع کار بهت کمک میکنه. هر اسم برند تنها 10 سال در مالکیت شماست و بعد از این مدت در صورتی که اقدام به تمدید نکنید هر فرد دیگری می‌تواند اسم برندتان را صاحب شود. در مورد فرارسیدن تاریخ اتمام اعتبار به شما هشداری داده نخواهد شد (!) پس حسابی حواستان را جمع کنید.

اسم خاص برای برند لباس

زیرا بسیاری از اسم‌های عالی دنیا کوتاه نیستند، تعداد قابل توجهی از برندهای برتر املایی سخت دارند و بعضی از اسم‌ها هم بیشتر در خاطره می‌مانند. در ایران نیز گروه گلرنگ سابقه زیادی در انتخاب نام برندهای خارجی و لاتین برای زیرمجموعه‌های خود دارد که شاید به علت گرایش مصرف در مخاطبان هدف کالاهای تندمصرف به محصولات خارجی دارد. برخی اسامی خاص برای برند را می‌توان از زبان‌های خارجی گرفت. فکر خود را در مورد معنی بیشتر برندها مشغول نکنید، اما در برخی موارد، آن‌ها دارای یک backstory جالب هستند.

ست لباس زرد و خاکستری

این شرکت در سال ۱۹۲۵ توسط ادواردو و ادله فندی تأسیس شد. در حال حاضر، شرکت فرانسوی ال و ام هاش مالک برند فندی محسوب هستند. مشهورترین محصول شرکت فندی، کیف‌های دستی «باگتی» می‌باشد. آلیس + اولیویا یک شرکت طراحی لباس معاصر در شهر نیویورک با طراح Stacey Bendetا ست. این برند جهانی در سال ۲۰۰۲ در Barneys راه‌اندازی شد و اکنون در بیش از پنجاه کشور به فروش می‌رسد.

ما کتاب راهنمای راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی که توسط تیم نوین تالیف شده و حاصل تجربۀ جمعی افراد مختلف است، به شما پیشنهاد می‌کنیم. این کتاب مسیر راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی (از ایده تا اجرا) را برایتان روشن می‌کند. برای «ثبت دامنه» هم کافی است همین عبارت را در گوگل سرچ کنید تا شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات سرور را پیدا کرده و به‌صورت آنلاین دامنه‌ی موردنظرتان را بررسی و خریداری کنید. اسم برند باید با ارزش‌های بنیادین شرکت‌تان که جوهره برند شماست، ارتباط معنایی داشته باشد و بتواند با ترسیم یک تصویر مثبت در ذهن مشتریان با آن‌ها ارتباط برقرار کند. شما نیز اگر برای برند خود به دنبال اسامی هنری هستید بهتر است با مشاوران متخصص در این عرضه مشورت کرده و بر اساس نوع و موضوع فعالیت خود اقدام به گزینش اسم هنری خاص برای برند خود کنید . اکثر برندها از موضوعات فعالیت یک محصول نشات گرفته اند و با ارائه محصول و خدماتی با کیفیت در طی سال ها فعالیت خود ، توانسته اند بین مشتریان خود در تمام نقاط دنیا مطرح شوند .

© تمامی حقوق این سایت متعلق به هزار مدیر و احسان مهدی نژاد می باشد. منتها به نظر بنده کلمه «دلوسه» کلمه ای مازندرانی به معنی دلخواه ثبت برند و آنچه دلت میخواهد است. ما هم اگر بخواهیم به صورت لحظه‌ای به شما نامی معرفی کنیم این غیرحرفه‌ای ترین کار ممکن خواهد بود.

این کشورها همگی در زمینه‌ی فشن و پوشاک سابقه‌ی دراز مدتی دارند و حرفه‌ای بودنشان در زمینه‌ی فشن از ویژگی‌های مهم‌شان به حساب می‌آید. اما این تنها برندهای خارجی نیستند که در ایران فعالیت می‌کنند! در سال‌های اخیر ثبت شرکت صنعت فشن و پوشاک ایران پیشرفت بسیاری داشته و برندهای ایرانی توانسته‌اند کیفیت و خلاقیت خود را به رخ بکشند. دنبال یک نام عالی برای دامنه سایت یا برند هستید؟ ما کمک می کنیم از بین هزارن اسم بهترین را انتخاب کنید.

  • دولچه و گابانا شرکت کالای لوکس و خانه مد ایتالیایی است که در سال ۱۹۸۵ توسط دمینیکو دولچه و استفانو گابانا، دو طراح ایتالیایی، در شهر میلان تاسیس شد.
  • مجوز استفاده از آن ها به اشخاص ثالث داده می شود و منشا مستقیم درآمد از محل حق امتیازها هستند.
  • وی برای طراحی و تولید کیف‌های زنانه خلاقانه معروف بود.
  • برند بربری شرکت کالای لوکس و خانه مد بریتانیایی است، که در زمینه طراحی، تولید و توزیع پوشاک، لوازم آرایشی، عینک‌های آفتابی، لوازم جانبی، عطر و ترکیبات معطر فعالیت می‌کند.
  • دامنه اش رو دارم و نام کاربری تمام شبکه های اجتماعی هم همینطور.

زُهَیر مُراد طراح لباس لبنانی و بنیانگذار برند و خانه مدِ Zuhair Murad است. شهرت زهیر مراد در طراحی لباس‌های شب زنانه، اوت کوتور و نیز لباس عروس با دوخت سفارشی است، ولی پوشاک آماده، کیف و کفش نیز از تولیدات برندِ وی هستند. زک پوزن طراح جوان آمریکایی است که با خلاقیت و الهام از لباس های معمولی مجموعه لباس های عروس طراحی کرده است و به محبوبیت بزرگی در جهان دست یافته است. روبرتو کاوالی ثبت تغییرات کارآفرین و طراح مد اهل ایتالیا است، که مالک برندی تحت همین نام می‌باشد و در زمینه تولید پوشاک و محصولات چرمی در سراسر جهان فعالیت می‌کند. این طراح مد برای لباس های خود با طراحی های خاص و چاپ تصویر حیوانات بر روی آنها شناخته شده است. امروزه محصولات این برند در بیش از 50 کشور در سراسر جهان فروخته می شود و همچنین نام Cavalli مترادف با شیوه زندگی پر زرق و برق ایتالیایی است.

بعد این که هرچه توانستید جست‌وجو کردید و به حداقل صد گزینه اسم برای برندتان رسیدید شروع به پالایش و حذف گزینه‌های ضعیف کنید. شاید لازم باشید این مقاله را چند بار دیگر با دقت بخوانید. حالا که با کلیدهای طلایی انتخاب نام برند آشنا شدید می‌توانید برای برند خودتان دست به کار شوید. همین حالا قلم و کاغذ را آماده کنید و هرآن‌چه در مورد برندتان می‌دانید روی کاغذ بنویسد. برای ساخت برخی نام‌‌های برند معروف جهان از ترکیب حرف و عدد استفاده شده است که به نام‌های آلفانامریک شناخته می‌شوند.

مزون مدل مانتو ماریا بشیریان

انتخاب اسم برند می‌تواند فرآیندی خسته‌کننده و طولانی باشد؛ بعضی از برندها برای پیدا کردن یک اسم عالی در طی 6 ماه، بیش از 2000 اسم مختلف را بررسی می‌کنند! خانه مد مه ناز با قریب به ربع قرن فعالیت در طراحی لباس لوکس برای بانوان مشکل پسند تهرانی، به راحتی در فهرست ۲۰ مزون لاکچری تهران قرار گرفته است. فعالیت حرفه ای طراحان این خانه مد سبب شده تا مخاطبان خاصی از سراسر کشور داشته باشد. مزونی برای انتخاب لباس عروس و لباس شب فاخر با حضور استایلیست های مجرب. اما اسم پیج اینستاگرام پسرانه فروش اجناس و یا کسب و کارهای خاص بهتر است بسته به کار شما و یا نوع جنسی که می‌فروشید باشد.

در دسترس بسیار سخت است، مگر اینکه شما با کلمات ابداعی کار کنید. این فرض است که همه اسم‌های خوب ثبت شده‌اند، اما این بدان معنا نیست که از همه نام‌های دامنه استفاده می‌شود. همچنین به شبکه‌های اجتماعی نگاه کنید و بررسی کنید که آیا اسم شما در کانال‌های اجتماعی مانند تلگرام، فیس بوک، اینستاگرام و یا توییتر گرفته شده است یا خیر.

اما برند معروف اتومبیل شاسی‌بلند کیا با نام اسپورتیج هم برگرفته از واژه اسپرت به معنی ورزشی که کاملاً با طراحی خاص این ماشین مرتبط است. در زمان استفاده از این کلید ما بهتر است که بتوانیم از پتانسیل کاری که محصول یا خدماتمان انجام می‌دهد ارتباطی مستقیم با اسم برند بگیریم. در ادامه چند اسم تصویری داریم که از تصاویر انیمیشنی صاحبان یا مالکان کسب و کار و برند استفاده شده است. خصوصاً این که چشمه‌های آب معدنی این کوه بسیار معروف بوده و همین موضوع انتخاب اسم این برند را بسیار شایسته‌تر می‌نماید. کفش انتخاب تولید کننده انواع کفش‌های کلاسیک و مجلسی مردانه با چرم صنعتی و زیره pu در بهترین کیفیت با بیش از سی سال سابقه تولیدی کفش انتخاب سپاهان برای دیدن جزئیات و متریال کفش ها روی نقاط . کفش انتخاب | تولیدی کفش انتخاب فروش عمده انواع کفش کلاسیک.