انتخاب اسم برای سایت آموزشی

انتخاب روزنامه کثیر الانتشار موسسه غیر تجاری در موارد که موضوع مجوزی باشد توسط ارگان صادر کننده مجوز انتخاب می شود. لازم به ذکر است که چاپ روزنامه کثیرالانتشار تاسیس اجباری می باشد. درصورتی که نیاز به تاسیس شعبه در ابتدای زمان تاسیس داشته باشید می بایست نسبت به تکمیل مدارک ثبت موسسه غیرتجاری اقدام کنید. موسسه در شرف تاسیس می تواند دارای شعب مختلف باشد که با اعلام شعب و انجام امور تاسیس شعب برای کمتر شدن هزینه میتوان در ابتدا تاسیس موسسه شعب را اعلام نمود تا از هزینه ها کم کرد. لازم به ذکر است درصورتی که اقدام به تاسیس شعبه در زمان تاسیس داشته باشید در هزینه ثبت موسسه غیرتجاری تاثیری ندارد.

مهم این است که با شناختن صحیح قواعد انتخاب اسم شرکت بتوانیم نام شرکت را به گونه ای انتخاب کنیم که برازنده شرکت باشد. هدف گروه مشاوره اسم شرکت، طراحی اسمی مناسب برای متقاضیان ثبت شرکت است. ما در این مقاله شما عزیزان را برای انتخاب نمونه اسم زیبا برای شرکت و موسسه حقوقی راهنمایی خواهیم کرد. پس از ارسال مدارک و ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتها و بررسی آن توسط کارشناسان آگهی شرکت صادر می شود . بعد از انتخاب نام شرکت باید به سامانه اداره ثبت شرکت ها مراجعه نمایید و 5 نام 3 ثبت تغییرات سیلابی را به ترتیب اولویت وارد نمایید .در صورت تایید اولین نام توسط سامانه ، سایر اسامی مورد بررسی قرار نمی گیرند.

اسم موسسه

در نظر داشته باشید که انتخاب نام مناسب شرکت فرآیندی پیچیده است که اگر به‌درستی انتخاب شود می‌تواند تاثیرات مثبت زیادی را در کسب و کارتان ایجاد کند. به‌ کمک مشاوران دکتر ویز می‌توانید ویژگی‌های نام مناسب شرکت را مشخص کنید. البته دقت داشته باشید که در انتخاب نام مناسب شرکت در نقاط مختلف جهان قوانین مختلفی وجود دارد. در هنگام انتخاب نام برند باید به همه‌ی آن قوانین دقت کنید تا در ادامه‌ی مسیر به مشکل نخورید.

فقط به خاطر اینکه در زمان انتخاب اسم شرکت به دنبال ارزان تمام کردن این کار هستند و حاضر به دریافت یک ساعت مشاوره برندسازی نبودند ، حال باید چندین برابر هزینه تغییرات دهد. در موسسات غیر تجاری می بایست حداقل ۲ عضو هیات مدیره حقیقی و یا حقوقی داشته باشیم که دارای شرایط زیر باشد و در ضمن اعضای هیئت مدیره یا هیئت امناء به عنوان اصلی ترین رکن اداره کننده موسسه، می بایست سوابق تحصیلی مرتبط با موضوع فعالیت موسسه را دارا باشند. در حال حاضر موسسه در شرف تاسیس مرکز اصلیش توسط اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری استعلام می شود و باید آدرس با کد پستی همخوانی داشته باشد.

شما می توانید جهت اطلاعات بیشتر از فرایند ثبت و هزینه های مربوطه با مشاورینموسسه حقوقی دادمهرتماس حاصل فرمایید. موضوع فعالیت این شرکت نیازمند اخذ مجوز می باشد لذا باید ابتدا به مرجع مربوطه برای گرفتن مجو مراجعه کرد . موضوع فعالیت شرکت پیمانکاری شامل انواع پروژهای عمرانی است. با توجه به مطالب بالا باید به این موضوع اشاره کنیم که انتخاب نوع شرکت اهمیت بالایی دارد. در صورت اشتباه در انتخاب نوع شرکت باید مراحل ثبت یک شرکت را دوباره سپری کنید، این کار زمان زیادی را از شما هدر خواهد داد. در این قسمت باید به این موضوع مهم اشاره کنیم که ثبت یک شرکت شرایط خاصی دارد، این شرایط با توجه به نوع شرکت و موضوع آن مشخص می شود.

تماس تلفنی با موسسه برقرار کنید تا راهنمایی کامل دریافت کنید. هر چند استفاده از اسامی شهر ها،رنگ ها و اعداد در اسم شرکت مانعی ندارد ،اما این کلمات جزء اسم شرکت شمرده نمی شوند و اسم شرکت باید غیر از این کلمات شامل سه کلمه باشد. پس از تنظیم اسناد ثبت شرکت و ثبت در سامانه ثبت شرکت ها، کارشناس مربوطه اوراق شرکت و یا سازمان را بررسی کرده و در صورت عدم مغایرت با قوانین آن را به ثبت می رساند. این امکان وجود ندارد و فقط با کسب مجوز از افراد و مقام های دارای صلاحیت این نهاد ها امکان استفاده از نام های دولتی و نظامی وجود دارد، در غیر این صورت شرکت مجبور به تغییر اسم خود خواهد بود.

لیست اسامی خاص برای نام شرکت ها

روزنامه رسمی موسسات غیر تجاری از موارد اجباری چاپی می باشد که بعد از تاسیس الزامی است. نحوه چاپ روزنامه رسمی موسسات غیر تجاری به صورت اینترنتی و نسخه چاپی برای متقاضی ارسال می گردد و می بایست جهت اخذ پلمپ, افتتاح حساب, اخذ کد اقتصادی, طرح جامع مالیاتی و خیلی موارد دیگر ظرف مدت ۷ روز پس از تاسیس موسسه پروسه آن به تکمیل گردد. محل قانونی موسسه غیر تجاری می تواند تجاری, اداری و یا مسکونی باشد و با توجه به موضوع فعالیت این مورد بررسی می شود. به عنوان مثال مطب و یا دفتر وکالت می تواند از ملک مسکونی جهت فعالیت استفاده کنند. لازم به ذکر است که افراد زیر ۱۸ سال درصورتی که جزء شرکاء موسسه باشند می بایست توسط ولی خود عهده دار مسئولیت شوند و نمی توانند عضو هیات مدیره موسسات غیر تجاری باشند.

  • در ضمن،هر چند استفاده از اسامی شهرها،رنگ ها و اعداد در اسم شرکت مانعی ندارد اما این کلمات جزء اسم شرکت شمرده نمی شوند و اسم شرکت باید غیر از این کلمات شامل سه کلمه باشد.
  • برای مثال فروشگاه‌های افق کوروش در زمان آغاز فعالیت خود در شهر قم با مشکلات زیادی مواجه شدند.
  • این روشی است که امروزه بسیاری از شرکت‌های ایرانی روی آن تمرکز دارند.
  • موسسه در شرف تاسیس می تواند دارای شعب مختلف باشد که با اعلام شعب و انجام امور تاسیس شعب برای کمتر شدن هزینه میتوان در ابتدا تاسیس موسسه شعب را اعلام نمود تا از هزینه ها کم کرد.

حیات یک کسب و کار به نامی که برای آن انتخاب می شود بستگی خواهد داشت بدین منظور برای انتخاب نام زیبا برای شرکت خود باید نهایت دقت را به عمل آورد تا در کم ترین زمان بتوان نامی مناسب برای شرکت گزینش کرد که با معیار ها و قوانین اداره ثبت هم سو باشد . ما در موسسه ثبت شرکت دیاکو، با بیش از دو دهه تجربه در خصوص خدمات ثبتی شرکتها، علی الخصوص ثبت شرکت و ثبت برند ، ثبت تغییرات و صورتجلسات شرکتها در خدمت شما کارآفرینان عزیز میباشد . برای ثبت شرکت باید پس از تکمیل مدارک به سایت اداره ثبت شرکت ها مراجعه نمایید و مراحل ثبت شرکت را انجام دهید. تعداد افراد تشکیل دهنده ی یک شرکت سهامی خاص حداقل ۳ سهامدار و ۲ بازرس می باشند. نکته ی قابل توجه در نام گذاری این گونه شرکت ها این است که حتما باید قبل یا بعد از اسم شرکت عنوان “سهامی خاص” ذکر شود.

تشكيلات و مؤسساتی كه برای مقاصد غيرتجارتی تاسیس شده یا بشوند از تاریخ ثبت مخصوصی که وزارت عدلیه معین خواهد کرد شخصیت حقوقی پیدا می کنند. مجاز نمی‌باشد و یا برای استفاده نیازمند مجوز از مراجع خاصی هستند. انتخاب از میان فهرست موسسات خیریه فعال در کشور در زمینه های مختلف اجتماعی، تحصیلی، فرهنگی، آموزشی، درمانی و غیره کار آسانی نیست اما شاید بتوان در این یادداشت به چند مورد از موسسات خیریه که از حُسن شهرت برخوردارند اشاره مختصری نمود. بنا بر اهمیت نام شرکت،قانون گذار در قانون تجارت برای نام انواع شرکت های تجاری مقرراتی وضع کرده است.در ذیل به این قوانین می پردازیم. موضوع اصلی فعالیت مؤسسه بر اساس ماده ۳ اساسنامه، مطالعه، طراحی و تأسیس و مدیریت مراکز و مجتمع های فرهنگی، برگزاری دوره‌ها و همایش و جشنواره و مسابقات و هرگونه فعالیت فرهنگی، آموزشی و پرورشی و تورهای زیارتی و سیاحتی و درمانی در داخل و خارج کشور می‌باشد ….

دقت داشته باشید که این کار کمک می‌کند تا اسم انتخابی‌ شما قدرت مانور خوبی را برای طراح ایجاد کند و در قسمت‌های مختلف از هویت بصری این اسم درجاهای مختلف استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های اسم خوب این است که بصری و قابل تصور کردن باشد. اسم و لوگوی این برند در لحظه شکل یک سیب را به مخاطب یادآوری می‌کند. این کار کمک می‌کند تا برند شما در ذهن مخاطب یک تصویر کاملا مشخص و واضح داشته باشد.

نامهای زیر نباید جزء اسامی مضاف به عناوین شرکت اضافه شود

مدیران موفق به آینده کاری خود می اندیشند و اسامی خاص و تکی را برای شرکت خود انتخاب کرده که باعث پیشرفت هرچه بیشتر شرکت و مطرح شدن آن ها بین اشخاص در جامعه شود. همپای پیشنهاد اسم شرکت یا به عبارتی انتخاب اسم برای شرکت، یافتن استراژی متمایز و مدیریت این استراتژی نیز بسیار اهمیت دارد. شاید اگر بگوییم که اکنون انتخاب اسم برای شرکت یا پیشنهاد اسم شرکت سخت‌ترین قسمت راه‌ اندازی یک شرکت است، بیراه نگفته باشیم. همان طور که شخص حقیقی دارای نام می باشد شخص حقوقی هم باید دارای اسم باشد اسم شرکت ثبت برند تجاری یکی از مقوله های مهم ثبت شرکت است اسم شرکت در آینده شرکت تاثیر بسیار زیادی دارد ممکن است شرکت را به بالا بکشاند و یا شرکت را به پایین بکشاند و در نهایت ورشکست شود. و- در مورد تاسیس شركتهای تعاونی در مرحله نهائی این گونه پرونده ها به قسمت تعیین نام فرستاده می شود كه در این قسمت نام شركت تعاونی و شماره ثبت و تاریخ ثبت آنها در دفاتر مربوطه وارد و به قسمت بایگانی شدن فرستاده می شود. هنگامی که صحبت از موفقیت یک کسب و کار کوچک در میان است در واقع انتخاب اسم اهمیت بسیاری پیدا می کند.

نمونه اسم زیبا برای شرکت و موسسه حقوقی شما یا نام انتخابی برای شرکت و موسسات نباید از قبل به ثبت رسیده باشند. در واقع اسم شرکت باید خاص بوده و برای اولین بار به ثبت رسد. اشخاصی که در شهرستانها قصد تاسیس شرکت را دارند، بایستی حتماً برای تعیین نام شرکت خود از مرکز کسب تکلیف نمایند.

لذا دائما سایت های آموزشی جدیدی در حوزه های مختلف راه اندازی می شوند. شرکت های سرمایه ، شرکت های اشخاص ، شرکت های مختلط و شرکت های دولتی . با تورق در قوانین و مقررات جاری کشور مشاهده می گردد تبدیل انواع شرکت در برخی از موارد پیش بینی شده است و قانون گذار با احصائ آن ، تشریفاتی در نظر گرفته است . در حال حاظر حتی برخی از برنج های ایرانی در تلاش برای ثبت درسازمان جهانی مالکیت فکریبه عنوان نشان جغرافیایی می باشند. در صورتی که از برند شما بدون اجازه استفاده شود حق اقامه دعوا خواهید داشت و بر اساس آن میتوانید خسارت دریافت کنید و طرف مقابل را مجازات نمایید . کارخانه های تولید کننده و بازار اقتصادی رغبت بیشتری به کار با یم برند تجاری انگلیسی دارند.

و هم بتونم تو زمینه واردات در زمینه قطعات خودرو و محصولات دانش بنیان فعالیت داشته باشم.چه نوع شرکتی مناسب هست؟ سهامی خاص رو انتخاب کرده بودم. چون سابقه شرکت رو هم برای مهاجرت در سال بعد لازم خواهم داشت، لازمه که از نظر حقوقی،آفیسر وقتی سابقه شرکت رو بررسی میکنه توجیه پذیر ثبت شرکت در تهران باشه. هزینه ثبت موسسه غیر تجاری در ایران به دو دسته هزینه های اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری و هزینه های جاری ثبت موسسه غیر تجاری می باشد. سرمایه غیر نقدی موسسات غیر تجاری که توسط کارشناس دادگستری تائید و به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری می بایست اعلام شود.

پست شد در : misc