اصول انتخاب نام شرکت همراه با راهنمای گام‌به‌گام و دقیق️️

برای ارائه ی اطلاعات در این حوزه در اسرع وقت با شما تماس خواهم گرفت . سلام یک اسم واسه فروص فالوور اینستاگران و لایو کامنت و… سلام دوست عزیز، لطفا جهت مشاوره با تلفن های مجتمع ثبتی ایلیا تماس برقرارکنید.

انتخاب نام برای شرکت

می­‌توانید ۵ ترکیب را در سامانه به ترتیب اولویت وارد کنید. حتما به ترتیب اولویت باشد تا کارشناس ترجیح شما را تشخصی دهد. معمولا کارشناس ظرف سه روز بررسی می­‌کند و تایید یا عدم تایید خود را اعلام می­‌نماید. مقاله ی انتخاب نام و اسم مناسب شرکت نیز ثبت تغییرات شرکت به پایان رسید و در آخر از شما تقاضا داریم، نام شرکت مورد نظر خود را در بخش نظرات ارسال کنید، تا با متخصصین آگاه ثبت در این موضوع به بحث بپردازید و یک اسم مناسب برای شرکت خود برگزینید. همانطور که گفتیم انتخاب اسم مناسب بسیار حائذ اهمیت است.

سایت Wordlab Business Name Generator سایتی که از بین بیش از 7.2 میلیون اسم تجاری به صورت تصادفی برای شما نام­ تجاری پیشنهاد می­دهد. سایت Anadea Business Name Generator یک سایت سازنده نام ثبت شرکت در تهران تجاری است. برای استفاده رایگان از این سایت فقط کافی است به قسمت Keyword وارد شوید تا ایجاد نام­های پیشنهادی برای شما شروع شود. برند ایرانی سس های خرسی مهرام که به خرس هویت بخشیده است.

در قسمت تعیین شده اسم مورد نظر را تایپ می‌کنید و بعد کلید ثبت را فشار می‌دهید. به ترتیب اسامی که وارد کرده‌اید، بررسی کارشناسی انجام می‌شود. از آن جایی که موضوع هزینه و قیمت در هر بحثی اهمیت خاصی دارد، تصمیم داریم در این قسمت هم در رابطه با هزینه انتخاب اسم شرکت مطالبی را بیان کنیم. در حقیقت باید به شما بگوییم که هزینه این کار در هر شرکتی با شرکت دیگر تفاوت هایی دارد و به همین دلیل ما در ادامه هزینه انتخاب نام یک شرکت را در ثبتینو بیان خواهیم کرد.

بهترین نام، نامی است که در اولین مواجهه به خوبی هویت و موضوع شرکت را نمایش دهد. نام خوب نامی است که به راحتی تلفظ شود و به سادگی به خاطر سپرده شود. برخی از کلمات ممکن است در گویش و یا لهجه‌های دیگر معنای متفاوتی داشته باشد. البته این مساله بیشتر زمانی مهم ثبت برند می‌شود که بخواهید در سطح بین‌المللی نام خود را ثبت کنید. نام انتخابی نباید مشابه نام‌های قبلی باشد که در اداره کل ثبت شرکت‌ها ثبت شده است. تعیین انتخاب نام شرکت و موسسات غیر تجاری که در گذشته سابقه ای نداشته اند و مدیران و موسسان آن قصد تاسیس آن را دارند.

نمونه اسامی اصیل ایرانی برای انتخاب نام شرکت: ​​​​​​​

قبل از آن که در رابطه با اسم شرکت مطالبی را بیان کنیم، به طور اختصار توضیح خواهیم داد که ثبت یک شرکت چه مراحلی دارد. به این موضوع توجه داشته باشید که انتخاب یک نام مناسب برای شرکت شما یکی از آن مواردی است که قبل از شروع روند راه اندازی شرکت باید به آن فکر کنید، به همین دلیل به آن توجهی خاص داشته باشید. اگر شما نیز ایده برای اسم شرکت داشته یا پیشنهاد یا نظری دارید آن را از طریق بخش “ارسال نظر” با ما و سایر کاربران ستاره در میان بگذارید. همچنین می‌توانید در ستاره ۷ ایده خلاقانه برای اسم شرکت حسابداری، ۱۲ ایده برای اسم شرکت تبلیغاتی و ۷ ایده برای اسم شرکت بازرگانی را نیز بخوانید. مهم این است که با شناختن صحیح قواعد انتخاب اسم شرکت بتوانیم نامی جذاب و شیک برای شرکت انتخاب کنیم که برازنده شرکت باشد. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی انتخاب اسم برای شرکت بپردازیم و نحوه صحیح انتخاب اسم را بیان کنیم.

  • مغز انسان از دو قسمت تقسیم شده قسمت کره ی راست و کره ی چپ.
  • نام‌هایی که در آنها از عناوین، اسامی و اصطلاحات بیگانه استفاده شده باشد.
  • من یه نام شرکت برای تولید مواد شوینده میخواستم میتونید راهنمایی کنید.

در نظر داشته باشید که اگر اسمی صرفا جذاب است لزوما نام مناسب شرکت برای برند شما نیست. به‌طور خلاصه نام مناسب شرکت شما باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد. استفاده از کلمه‌های زیر در اسم شرکت مجاز نمی‌باشد و یا برای استفاده نیازمند مجوز از مراجع خاصی هستند.

نمونه هایی از نامهای منتخب برای شرکتها

در نتیجه، پیش از انتخاب نام شرکت بهتر است نگاهی به دامنه‌های در دسترس هم بیندازید. تحقیقات نشان می‌دهند که یوآرال‌های ساده، کوتاه و مرتبط با نام کمپانی‌ها در نظر مردم قابل‌اطمینان‌تر و دارای امنیت بالاتری هستند. همچنین جست‌وجوی سایت شما و امکان به خاطر سپردن نشانی آن نیز ساده‌تر می‌شود. گفتنی است که این موضوع در مورد شناسه‌های شبکه‌های اجتماعی نیز به همین ترتیب صادق است.

همچنین فهماندن این کلمات اختصار به مشتریان و مخاطبان هزینه‌های گزاف و بالایی دارد. شاید باورش سخت باشد اما اسم بسیاری از شرکت‌های بزرگ به شکل اتفاقی به ذهن موسس یا مدیر آن مجموعه رسیده است. پس می‌توانید به راحتی نام مناسب شرکت خود را در ایستگاه اتوبوس، مترو و یا حتی موقع خواب پیدا کنید.

وقتی در نام شرکت از مهندسی یا مهندسین استفاده میشود حتما باید یکی از اعضا مدرک مهندسی داشته باشند و برای به کار بردن نام مهندسی در نام شرکت یک مدرک مهندسی و در صورت به کار بردن مهندسین حداقل دو مدرک مهندسی نیاز است. شما میتوانید در انتهای این مقاله تعدادینمونه اسم برای شرکت فنی مهندسی را ببینید. اسم خاص کلمه ای است که برای نامیدن هرچیز مثل شخص ، حیوان ، اشیا یا مفهومی به کار می رود.اسم خاص را جمع نمی بندند. کارشناسان ما، مشتاقانه منتظر پاسخگویی به سوالات شما در زمینه انتخاب نام شرکت هستند. این روزها تعداد شرکت هایی که مشغول به فعالیت هستند، روز به روز در حال افزایش است، به نام های مشابه هم بر می خوریم، برای جلوگیری از تشابه نام دو شرکت، از نام های دو یا سه سیلابی برای شرکت ها استفاده می کنند.

نام مشخص کننده شخص حقوقی اعم از شخص حقوقی تجاری و غیرتجاری، مشمول تعریف بند ج ماده 30 قانون ثبت اختراعات، طرح های صنعتی و علائم تجاری مصوب 1386 خواهد بود و نام شرکت تجاری مانند نام تاجر از امتیازات و حق اولویت خاصی برخوردار است. 2- اسم شرکت نباید متضمن نام شخصی از شرکا باشد وگرنه شخص مذکور در برابر اشخاص ثالث، حکم شریک در شرکت تضامنی را پیدا می کند و مسئول پرداخت کلیه دیون شرکت می شود. 6- کلماتی مانند بازرگانی، مهندسی، خدماتی و امثال آن قابل ثبت به عنوان نام شرکت هستند ولی به عنوان یکی از سیلاب های خاص نام شرکت محسوب نمی شوند. استفاده از کلماتی از قبیل ایران، کشور، ملی، ملت و امثال آن در نامهای پیشنهادی به دلیل جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی پذیرفته نمی شود. مشاوره ما در تمامی زمینه های کاری موسسه ، صد در صد رایگان می باشد و همچنین جهت رفاه حال شما کاربران عزیز ، راه ها متعددی برای ارائه این خدمات قرار داده شده است. شما می توانید هر یک از این گزینه ها را به دلخواه خود انتخاب کنید و یا با مطالعه ادامه مطالب و دیدن فیلم های کوتاه ما ، بیش از پیش به هدف خود نزدیک شوید.