اسم پیشنهادی برای شرکت خدماتی

لازم به ذکر است در حال حاضر با توجه به فرآیند الکترونیکی شدن ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری، مراحل انتخاب و تایید نام شرکت، کاملاً به صورت الکترونیکی و به صورت غیرحضوری انجام می پذیرد و متقاضی ثبت شرکت یا موسسه می تواند با ورود به سامانه مربوطه نسبت به انجام آن اقدام نماید. 1- برابر دستورالعمل های صادره در انتخاب نام شرکت ها، برای تعیین نام باید از اسم خاص استفاده گردد. اسم خاص کلمه ای است که می تواند مستقیماً نهاد جمله باشد و برای دلالت بر شخص، شیئ یا مفهومی به کار می رود.

مغز انسان از دو قسمت تقسیم شده قسمت کره ی راست و کره ی چپ. قسمت راست مغز مشغول عشق و حال و تصور و رویاهای خودش می باشد. در حال حاضر می‌توانید به کمک طراحی یک صفحه لندینگ(صفحه فرود) این اسم‌ها را تست کنید.

اسم شرکت خدماتی

شرکت سهامی خاص شرکت بازرگانی است و سرمایه آن که قانونا در موقع تأسیس از یک میلیون ریال کمتر نخواهد بود به سهام تقسیم شده و کلیه سهام ان به وسیله سهامداران تعهد و تامین میگردد و مسئولیت صاحبان سهام که تعداد آنها نباید کمتر از سه نفر باشد، محدود به مبلغ اسمی سهام آنها است. ثبت شرکت در تهران شرکتهای خدماتی را می توان در قالب های سهامی خاص ویا با مسئولیت محدود به ثبت رساند که شرایط ثبت شرکت در هر کدام از این قالب ها متفاوت است. البته از میان این دو نوع شرکت، شرکت های خدماتی غالباَ به دلایلی که در ذیل گفته خواهد شد، در قالب شرکت بامسئولیت محدود به ثبت می رسند.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت سهامی عام در تهران

به عنوان مثال بارها اتفاق افتاده است که حل یک مسئله ماها نیمکره چپ مغز ما را درگیر کرده باشد حال آنکه این مساله در کسری از ثانیه توسط نیمکره راست ما به صورت تجسمی حل می شود. اسم و نام یک برند در حقیقت شاکله و اصالت برند شما را به مخاطب و مشتریان نشان می‌دهد. پس باید یک تصویر قدرت‌مند در ذهن مخاطب ایجاد کنید که حس خوبی را به او القا کند. برای مثال در سال ۲۰۱۰ میلادی تعدادی از پژوهش‌گران دانشگاه آلبرتای کانادا در پژوهش‌های خود دریافتند که مخاطبان و مشتریان به نام‌هایی که از ساختار تکرار شونده استفاده می‌کنند رغبت بیشتری دارند. اسم‌هایی مانند کوکا ـ کولا، کیت ـ کت از این دسته نام‌ها هستند. مراقب باشید نام برند شما به یک شرکت معروف دیگر شباهت نداشته باشد.

در ادامه مطلب اسامی زیبایی برای ایده گرفتن برای ساخت اسم شرکت و برند موجود است . پس از مطالعه این مقاله در صورت وجود هرگونه ابهام و یا برای پرسیدن سوال در مورد انتخاب اسم شرکت می توانید با کارشناسان ثبت آراز در ارتباط باشید تا شما سروران گرامی را راهنمایی کنند و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند. در زمان ثبت یک شرکت بازرگانی به جهت تایید نام انتخابی از سوی شما در زمینه فعالیتتان باید اقدام کنید .

در صورتی که شما شرکت خدماتی مسئولیت محدود ثبت کنید با حداقل سرمایه one hundred هزار تومان و دو نفر عضو می توانید این کار را انجام دهید. با وجود فناوریهای نوین تعیین نام، نظام جامع مربوط به چگونگی تعیین نام اشخاص حقوقی از جمله شرکتهای تجارتی در قوانین مادر و قانون ثبت شرکت ها پیش بینی نشده است و این امر موجب اختلاف رویه در نحوه اختصاص ثبت تغییرات تعیین نام گردیده است. بجز در موارد شرکت تضامنی (ماده ۱۱۷ق. ت) اگر اسم شرکت اسم یکی از شرکاء باشد پس از خروجش از شرکت، نمی تواند بدون انتخاب نام جدید، تغيير اسم شرکت را تقاضا بکند، زیرا اسم مزبور متعلق به شرکت است و جزء دارایی او محسوب می شود. یکی از شاخصه های احراز و تخصیص شرکت های تجارتی استفاده از نام به عنوان معرف اصلی شرکت تجارتی می باشد.

برای اینکه بتوانید اسم فوق العاده برای ثبت شرکت داشته باشید، پس از توضیح درباره انتخاب اسم و …. از طرف دیگر قوانین انتخاب اسم شرکت کمی سختگیرانه در نظر گرفته شده است که البته این سختگیری در تعیین اسم شرکت به دلیل لزوم رعایت مسائل حقوقی و مالی، اجتناب ناپذیر است. با عنایت به این که مرحله تأیید نام یکی از مراحل ثبت تاسیس و یا تغییرات انواع ثبت شرکت ها محسوب می گردد و به طور جداگانه و مستقل نام شرکت ثبت نمی گردد لذا مقررات مجزا و مصرحی در این خصوص وجود ندارد. معذلک در حال حاضر ملاک اقدام تعیین نام دستورالعمل ابلاغی در سایت اطلاع رسانی ثبت شرکت ها می باشد.

  • با سلام کارشناسان ثبت شرکت و برند ایلیا در اسرع وقت با شما تماس حاصل می نمایند.
  • شرکت یونایت فروتز فروشنده بزرگ موز در آمریکای جنوبی بود که با تغییر نام به چیکتا به موز هویت داد و چیکیتا موز بی هویت را صاحب هویت و شخصیت کرد.
  • موسسات خدماتی می توانند در چندین حوزه فعالیت نموده و یا تنها به ارائه یک سرویس بپردازند.
  • در این قسمت بعضی از اسم های اصیل ایرانی را به همراه معنای آن ها معرفی می کنیم.

لطفا شماره تماس خود را مرقوم بفرمایید یا با شماره های شرکت تماس حاصل نمایید تا راهنمایی کامل دریافت کنید. در ضمن،هر چند استفاده از اسامی شهرها،رنگ ها و اعداد در اسم شرکت مانعی ندارد اما این کلمات جزء اسم شرکت شمرده نمی شوند و اسم شرکت باید غیر از این کلمات شامل سه کلمه باشد. موسسه حقوقی سفیر صلح با 12 سال تجربه در امور ثبتی شرکت‌ها و برندها ثبت برند از پیشگامان این عرصه است. اسم شرکت نماینده شرکت شما است و در آینده می‌تواند نقش بسزایی در موفقیت کسب و کار شما ایفا کند. اگر همه مسائل را در نظر نگیرید احتمالا در آینده با مشکل مواجه می‌شوید. در ثبت شرکت‌هایی که با مشارکت چند شرکت ایرانی و خارجی تاسیس شده ‌اند می‌توان از نام کامل یا قسمتی از نام کامل شرکت خارجی و از نام فارسی استفاده کرد.

از تلاش‌هاش شبانه روزی مدیران گرفته تا انتخاب صحیح یک اسم برای آن برند و یا شرکت. پس باید در نظر داشته باشید که انتخاب نام مناسب شرکت شاید در نگاه اول مهم نباشد اما در موفقیت یک برند نقش ویژه‌ای دارد. حال هر یک از الگوهای مختلف برای نامگذاری را نوشته و برای هر کدام حداقل ده ایده برای اسم شرکت خود بدهید. سپس اسامی ضعیف را حذف کرده و با در نظر گرفتن نکات زیر نام شرکت را انتخاب کنید.

مدارک لازم برای ثبت شرکت خدماتی سهامی خاص

برای اینکه ببینید نام انتخابی تکراری است یا خیر، اسم موردنظر را در سایتilenc.ir جست و جو نمایید. ممکن است شما اسمی برای شرکت خود انتخاب کنید که در زبان های دیگر معنای خوبی نداشته باشد یا ضد علائم تجاری باشد. بنابراین هنگام انتخاب اسم شرکت یا برند خود پیامدهای بین المللی را نیز در نظر بگیرد.

تا One Hundred ساخت اسم شرکت + 60 نمونه ایده برای اسم شرکت

دوستان بسیاری با مجموعه ما تماس می‌گیرند و تقاضای مشاوره برای ساخت نام شرکت یا به عبارتی پیشنهاد اسم شرکت دارند. برای کسب اطلاعات با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید . صورتجلسه ی تغییرنام شما شامل عناوینی جدیدی خواهد بود که با درج آن موارد و در نظر گرفتن پنج نام برای شرکت میتوانید اقدام به تغییر نام نمایید همچنین میتوانید از لیست اسامی موجود در سایت ایلیا استفاده نمایید . برای شرکت بازرگانی تامین سیم و کابل دنبال یه اسم مناسب و خاص می گردم. عرض سلام و ادب.شرکت بسته بندی تخم مرغ می خوایم ثبت برندوثبت شرکت کنیم.خواهشمندیم چندتا نام که تاحالا ثبت نشده باشه به ما معرفی کنید.تشکر.

از عناوین ایثارگران و شاهد و امثالهم که انحصاراً تحت نظارت سازمان محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران می باشد، استفاده نشود. استفاده از کلماتی مانند ایران و دولت جهت جلوگیری از سواستفاده­ها ممنوع است. استفاده از نام محل فقط برای شرکت­های همان محل قابل ثبت است. در وهله اول باید مطابق با شئونات جمهوری اسلامی ایران باشد.