اسم برای مغازه + افزایش مشتری با این اسم

شما می‌خواهید نام تجاری داشته باشید که کسی نتواند آن را بدزدد. بهتر است در USPTO.gov جستجو کنید تا ببینید می‌توانید برای نام تجاری خود علامت تجاری بزنید. این کار شبیه به کاری است که برای تحقیق درمورد دامنه انجام می‌دهید.

نکته ی جالب درباره ی برند ِ زارا، بیزنس مدل ِ بی نظیرش است. با این روش، زارا سالانه حدود ده هزار طرح جدید به بازار مد عرضه می کند که رقم بی نظیری ست. یکی از آن تصمیم هایی که بر روی تمام سال های فعالیت کسب و کار شما اثرگذار است، دامنه یا Domain وبسایتتان خواهد بود که اسم سایت شما را مشخص پیگیری ثبت تغییرات شرکت می کند. فرقی ندارد که یک استارتاپ نوپا هستید، یا این که قصد گسترش تجارت سنتی و حتی خانوادگی خود را در فضای آنلاین دارید. در هر صورت، آن چیزی که در آدرس URL سایت شما نمایش داده می شود، حکم امضای شخصی و هویت برندتان را دارد. دامنه ای را انتخاب کنید که هرگز قصد تعویض آن را هم نداشته باشیم.

اسم برای تولیدی

برای مثال در ایران تنها یک پرپروک که تنها یک نام برای رستوران و فست فود در ایران است که دارای شعبات مختلف است و تنها یک برند با این نام در کشور به ثبت رسیده است . اسم لاتین برای برند باید با در نظر داشتن شئونات با معانی مناسب انتخاب شده باشد و برای هک شدن در ذهن مشتریان خود با لوگوی خاص ارائه شود . در حیطه فعالیت خود و بر طبق موضوعات ثبت یک علامت تجاری باید به مواردی توجه شود که آن ها در انتخاب بهترین و خاص ترین نام یاری رسان شما خواهد بود .

جاده ی کفش. مردی به نام کفش. کفش من، جان من.

اسم برند باید با ارزش‌های بنیادین شرکت‌تان که جوهره برند شماست، ارتباط معنایی داشته باشد و بتواند با ترسیم یک تصویر مثبت در ذهن مشتریان با آن‌ها ارتباط برقرار کند. با عضویت رایگان در پلتفرم ستاره به گلچینی ازبهترین مطالب و منابع اطلاعاتی به زبان فارسی دست پیدا کرده و از ابزارها و امکانات مخصوص کسب و کارها نیز استفاده نمایید. ۱۱- نام شخصی مثلا نام خودتان را روی کسب و کارتان نگذارید تا اگر روزی خواستید شرکت خود را به فروش برسانید نام برندتان برای خریدار غیر جذاب نباشد.

اسامی مناسب برای ثبت شرکت

البرز شوز. چشم دنیا. آسمان کفش. باران کفش. اقیانوس.

  • در این شرایط، متقاضی موظف است دوباره پنج اسم جدید را به ترتیب اولویت به اداره ثبت شرکت‌ها ارائه دهد و روند انتخاب نام شخصیت حقوقی همانند بار اول انجام می‌پذیرد.
  • اما واقعیت این است که تمامی اسامی می توانند کار آمد باشند چنانچه که با یک استراترژی بازاریابی مناسب پشتیبانی شوند.
  • علاوه بر همه اینها به استعاره عامیانه جرینگی (پرداخت نقد درجا) هم ربط داره.
  • نام شرکت تازه تاسیس شما هویت جدید شما خواهد بود.

آرم دایره ای شکل و آبی رنگ آن در جلوی محصولات کمپانی به یک آرم معروف تبدیل شده است. بی.ام.و یک کمپانی اتومبیل سازی در آلمان است که یکی از پرچمداران صنعت مذکور به حساب می آید. «آتاری » نام معروفی در صنعت بازی های ویدیویی است که اکثر مردم به اشتباه کلیه بازی های ویدیویی را با این نام صدا می زنند.

برای نام مغازه چند فاکتور را در نظر باید بگیرید و در آخر اسم شیک و مناسب اون شغل را انتخاب کنید. با توجه به نوع شرکت استفاده از اسامی ترکیبی، اسم مناطق شهری یا اسم مشاهیر و … به شما پیشنهاد می شود. برخی از برندهای شهری و کشوری از ثبت شرکت نام مناطق شهری برای برند خود استفاده کرده اند مانند نام آپادانا، شهرآرا،اکباتان و… که واقعا برخی نام ها بسیار زیبا هستند و برای کسب وکارهای مختلف میتوان از آنها استفاده کرد. به طور یقین دقیقا نمیتوان اسم شرکت دیگری را ثبت نمود.

البته ممکن است شما یک سلبریتی باشید که اسم شما برای مخاطبان‌تان آشناست. در این‌صورت انتخاب نام‌خانوادگی دیگر یک اشتباه نیست و اتفاقا کاری هوشمندانه و مفید است. این کار کمک می‌کند تا هزینه‌های مربوط به برندسازی‌تان به‌شدت کاهش یابد. در کشورهای مختلف سلبریتی‌ها برند خودشان را ساخته‌اند.

اما برای توجیه اسم سخت می‌گویید که خب فلان کمپانی بزرگ هم اسم سختی دارد اما به‌خوبی موفق شده است. حقیقت این است که کسب و کارهای خانگی و کوچک در شروع کار خود اعتبار و ارزش زیادی ندارند که البته کاملا طبیعی و مشخص است. اما بعضی از این شرکت‌ها برای بدست آوردن این اعتبار کارهای اشتباهی می‌کنند که ممکن است در آینده ضررهای بزرگی را به برند و کسب و کارشان وارد کند. هر برندی برای ثبت در زمینه های مختلف و پیش از اقدام نیاز به بررسی تخصصی دارد در صورت امکان شماره تماس ارسال بفرمایید . با موسسه برای دریافت مشاوره تلفنی و کم و کیف انجام کار تماس بگیرید. برای دریافت مشاوره و باید و نباید های زمینه فعالیت شما پیشنهاد می شود با کارشناسان فرداد رسا تماس حاصل کنید .

فروشگاه پوشاک زنانه اسپرت یاران

اسم باید کوتاه و پر معنی باشد و دارای جلوه ای مثبت و گرم باشد. اسم کوتاه مخصوصا برای وقتی که می خواهید متناسب با آن اسم دامنه نیز انتخاب کنید شما را موفق تر می کند چرا که دامنه های کوتاه، ثبت برند تجاری سرچ کردنی تر، بیاد ماندنی تر و حرفه ای تر هستند. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی در رابطه با انتخاب نامی متمایز، می توانید با کادر مجرب ما در ثبت شرکت فکر برتر تماس حاصل فرمایید.

استفاده از الگوی ساخت اسم شرکت نام تجاری استعاره‌ای

قبل از خرید دامنه در مورد اسمی که انتخاب کردید از خانواده، دوستان، مشتریان، سرمایه گذاران و همکاران خود مشورت بگیرید و پرس و جو کنید تا مطمئن شوید که اسم انتخابی شما تاثیرگذار بوده و بازخورد خوبی دارد. شاید باورش سخت باشد اما اسم بسیاری از شرکت‌های بزرگ به شکل اتفاقی به ذهن موسس یا مدیر آن مجموعه رسیده است. پس می‌توانید به راحتی نام مناسب شرکت خود را در ایستگاه اتوبوس، مترو و یا حتی موقع خواب پیدا کنید.