استعلام نام شرکت

برای دریافت مشاوره از طریق اطلاعات تماس با ما در ارتباط باشید. در همین مطلب اسامی زیبایی قرار داده شده میتونید استفاده ثبت برند تجاری کنید . اگر از اسم واقعی/حقیقی برای برندتان استفاده می‌نمایید، حتما از منحصربه‌فرد و توصیفی بودنش، اطمینان حاصل نمایید.

  • اما واقعیت این است که تمامی اسامی می توانند کار آمد باشند چنانچه که با یک استراتژی بازاریابی مناسب پشتیبانی شوند.
  • تا به زبان های دیگر معنای منفی یا مبهم نداشته باشد و به اصطلاح یک نام بین المللی باشد.
  • جهت ثبت شرکتهای تعاونی ابتدا باید نام پیشنهادی از مراجع وزارت تعاون طی نامه ای جداگانه درخواست گردد.

ما در این مقاله برآنیم تا در مورد اسامی سه سیلابی – نمونه اسامی سه سیلابی مطالبی را به اشخاصی که می خواهند برای شرکت خود اسم زیبایی را انتخاب کنند ارائه نماییم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. بنابراین استفاده از اعداد ریاضی برای اسم شرکت تنها به صورت حروف قابل استفاده می شود. از دیگر ممنوعیت های برند استفاده از مخفف کلمات و یا حرف اول آنها برای اسامی شرکت های تجاری غیر قابل ثبت است. بنابراین اگر ما هم بتوانیم چنین نام های قدرتمند و خاص تصویری را در ساخت اسم شرکت خود انتخاب کنیم در زمانی کوتاه می توانیم برند تجاری موفقی را داشته باشیم. به هر حال سعی کنید اسمی انتخاب کنید که نوشتار ثابتی داشته باشد و به‌ راحتی در ذهن مخاطب باقی بماند. اسم‌های مخخف یکی دیگر از موضوعاتی است که بسیاری از شرکت‌ها به سراغ آن می‌روند.

این مدت برای شرکتهای سهامی عام ، ۶ ماه از تاریخ تشکیل مجمع عمومی موسس می باشد . اما برای انتخاب نام برد یا علامت تجاری ( در شرایطی خاص ) می توان اینکار رو انجام داد . اگر کلمه آرتانا فارسی باشد ، اسامی که داده بودی را می توان به عنوان اسم شرکت تان انتخاب کنید . در تعیین تغییرات شرکت نام شرکت، اداره ثبت شرکتها به تازگی سامانه ی استعلام اسم شرکتها را راه اندازی نموده است. این سامانه توانسته نیازهای افراد را به راحتی برای بررسی اسامی شرکتها رفع نماید. البته استعلام اسم شرکت ها راههای دیگری هم دارد که تخصص کارشناسان موسسه حقوقی پایش می باشد.

شاید بی راه نباشد که بگوییم اسم شرکت همانقدر مهم است که پرچم یا سرود ملی یک کشور اهمیت دارد. اسمی که برای مغازه خود انتخاب می کنید باید ساده باشد تلفظ آن آسان باشد به نحوی که در خاطر مشتریان شما باقی بماند هم چنین انتخاب اسم با معنی برای مغازه می تواند تاثیر به سزایی در برند سازی شما داشته باشد. نام تجاری دارای هویت و ویژگی های منحصر به فردی می باشد که از نام کالا و شرکت جدا می باشد.هم چنین نام چیزی بالاتر از اسم ها،علامت ها و شعارها می باشد. هر نام تجاری اسم خاص است که این اسم این قابلیت را دارد که از اسم اجتماع، شهر، گروه و یا یک شخص تشکیل شده باشد.حتی اسم شما هم می تواند یک نام تجاری باشد.

به منظور دسترسی آسوده تر بهنگام نظر دهی، نام، ایمیل و وب سایت مرا در این مرورگر ذخیره کن. یک انتخاب نام مناسب می تواند منجر به پیشرفت شدید کسب و کار شما شود یا اگر این نام را به درستی انتخاب نکنید، می تواند به شدت کسب و کار شما را با مشکل مواجه کند. در حالی که تلاش می کنید که نامی برای شرکت انتخاب کنید که تلفظ آن ساده و به آسانی به ذهن سپرده شود از روی ارزش یک نام کاملا متمایز به سادگی رد نشوید. چنانچه نام ابداعی شما دارای یک معنا و مفهوم ویژه ای باشد ، این امر موجب می شود که کسب و کار شما به یاد ماندنی تر شود.

یکی از مهمترین شاخص های یک کسب کار انتخاب یک نام حرفه ای می باشد چراکه وقتی از مشاغل صحبت می کنیم در ابتدا به نام های آنها اشاره می کنیم، ما در کنار شما هستیم، این آغاز را به ما بسپارید. اسم‌های خلاقانه و ساختگی جزو پرطرفدارترین انواع اسم‌های برند به شمار می‌روند. برای مثال دیجیاتو یکی از اسم‌های خلاقانه‌ای است که به جهت ساخته شدن آن توسط خلاقیت یک تیم، می‌توان اطمینان داشت که قبلا توسط برندهای دیگری استفاده نشده‌اند. با هدف ریشه کنی ویروس منحوس کرونا و ارائه خدمات مطلوب تر به مشترکین، طرح واکسیناسیون کارکنان شرکت گاز استان مازندران آغاز شد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در دیدار با سرپرست شرکت گاز مازندران، تسریع بهره‌برداری از شبکه و اشتراک ثبت علائم تجاری پذیری در روستاهای محدوده چهاردانگه را مورد پیگیری و تاکید قرار داد. خدایا هر کی ماشین ثبت شرکت لازم داره ب اسمش در بیاد ب اسم منم در بیاد بتونم بچه هامو با خیال راحت ب مدرسه ببرم خواهش میکنم خدایا ب خاطر من نه بخاطر سه تا بچه هام اینبار ب اسمم در بیاد. در صورت عدم رضایت از روند کار هزینه ای پرداخت نمی کنید.

ارسال نظر

چنانچه تفاوت نام پیشنهادی با نام ثبت شده تنها در استفاده از پسوند جمع(نظیر ون،ین،ها و یا جمع مکسر)یا حذف آن باشد امکان ثبت آن وجود ندارد. همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را دراینستاگرام ثبت نیکدنبال نمایید. عدم استفاده ازحروف اول چند کلمه به عنوان اسم مخفف و یا ترکیبی از چند حرف. اشخاص دیگر بر این باورند که اسم های خلاقانه و ابداعانه بیشتر در ذهن باقی می ماند و برخی بر این باورند که این اسم ها سریع تر فراموش می شوند. تنها در صورتی امکان استفاده از کلمات متعلق به نهاد های دولتی و نیرو های مسلح وجود دارد که مجوز های لازم از مقام های صلاحیت دار این نهاد ها و نیرو ها دریافت شده باشد. توجه داشته باشید امکان استفاده از اسامی 12 امام شیعیان و القاب آن ها و هم چنین نام های متبرکه بدون دریافت مجوز از مسئولین مربوطه وجود ندارد.

اسامی شرکت ها

برای آگاهی از شرایط ثبت برند صنایع دستی و احراز شرایط آن با موسسه تماس تلفنی برقرار کنید . در صورتی که شما به نحوه کارشناسی و رد نام شرکت خود اعتراض دارید می توانید اعتراض خود را در قالب یک فرم اعتراضی به سازمان ثبت شرکت­ها ارسال کنید. پس ازآن کارشناسی مجدد برای اسم درخواستی شما صورت می­پذیرد. در صورتی که برای بار دوم اسم دخواستی شما رد شود شما می­توانید مجدداً یک فرم حاوی دلایل اعتراض خود را این بار به سازمان ثبت شرکت­ها و موسسات غیر تجاری ارسال کنید. پس از این اعتراض نظر سازمان ثبت شرکت­ها و موسسات غیر تجاری با استعلام از فرهنگستان زبان صورت می­گیرد و تصمیم نهایی است.

اقدامات پس از ثبت شرکت

با سلام و خسته نباشید.میخواستم یه شرکت تجاری توی شیراز ثبت کنم یه راهنمایی برای تعیین نام شرکت میخوام.متشکرم. این موضوع که در انتخاب اسم شرکت باید از قوانین و ضوابط ادارات ثبت شرکت ها پیروی کرد جزو مسائل مهم تلقی می شود. مجتمع حقوقی و ثبتی ایلیا لوکس ترین و جدیدترین نام را برای برند و علائم تجاری و یا شرکت شما ارائه می دهد. این را در نظر داشته باشید انتخاب نام مناسب نقش به سزا و ویژه ای در آینده کاری و حرفه شما خواهد داشت.

فهرست ۵۰ شرکت برتر ایران برای کار | جابینجا پیش از انتخاب شغل و مسیر حرفه‌ای خود، رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران را در جابینجا مشاهده کنید! این فهرست بر اساس بررسی شاخص‌های مختلف در ۹۰ روز اخیر تهیه شده است. بنابر گزارشسایت دیده بان ایران؛ یک مقام آمریکایی گفته خارج کردن نام این فرد از فهرست تحریم‌ها طبق یک روال مرسوم در وزارت خزانه‌داری صورت گرفته و ارتباطی با مذاکرات وین برای بازگشت به برجام ندارد.