اسامی 500 شرکت برتر و بزرگ ایران + جدول

وقتی می‌خواهید برای کسب و کارتان اسمی انتخاب کنید، کلماتی را به کار بگیرید که افراد به راحتی بتوانند آن را بخوانند. اسم جذابی که با گذشت زمان تازگی خود را از دست ندهد و همچنان به یادماندنی باشد. این امر بسیار چالش برانگیز است چون روند نامگذاری و نیز سلایق افراد اغلب سال به سال تغییر می‌کند و پیدا کردن اسمی که تاریخ مصرف نداشته باشد، بسیار دشوار است. توسعه‌ی نام تجاری به زمان و تلاش نیاز دارد، بنابراین بسیار مهم است که اسمی انتخاب کنید که با پیشرفت کسب و کارتان دوام داشته باشد. انتخاب اسم برند زیبا، واقعا می‌تواند یک مشکل باشد، آن هم زمانی که شما بدون هیچ شناختی برای پیدا کردن آن اقدام می‌کنید. ممکن است راه‌های مختلفی هم وجود داشته باشد اما بهترین اسامی خاص برای برند را تنها می‌توان با تمرکز بر روی مشتری به دست آورد.

رتبه و جایگاه 500شرکت برتر و بزرگ ایران، دیروز در هفدهمین دوره رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران بر اساس اطلاعات سال مالی 1392 و با احتساب حجم فروش مشخص شد. در صورتی که قبلا آن برند ثبت نشده باشد شما می توانید ثبت کنید ولی نام کاربری یا حتی دامنه سایت اگر داشته باشد را نمی توانید بگیرید می توانید از وی بخرید. علامت های توصیفی باید این مانع اضافی ثبت برند تجاری را روشن کنند زیرا آنها اصطلاحی هستند که برای توصیف محصول اساسی مفید هستند و تولید کننده خاص با استفاده منحصر به فرد از این اصطلاح می‌تواند مزیت عادلانه را به ارمغان بیاورد. برای ثبت بین المللی بک برند همان طور که گفته شد باید ابتدا برند مورد نظر خود را در کشورتان به ثبت برسانید سپس از طریق سیستم مادرید به ثبت بین المللی آن اقدام نمایید.

بنابراین اسم بسیاری از تولیدکننده‌های این نوع نوشابه حس قدرت را تداعی می‌کند، مثل رد بول (گاو قرمز)، مانستر (هیولا) و… . خیر، ثبت برند یا نام تجاری می تواند به فارسی باشد و یا به لاتین و یا به هر دو شکل انجام شود، ولی متقاضیانی که می خواهند علامت یا نام تجاری را به صورت لاتین نیز ثبت کنند، الزاماَ باید کارت بازرگانی داشته باشند . شرکتی به عنوان شرکت اینترنتی وجود ندارد و می بایست بین مسئولیت محدود و سهامی خاص یکی را انتخاب و اقدام به ثبت آن نمایید. در ادامه مطلب اسامی زیبایی برای ایده گرفتن برای ساخت اسم شرکت و برند موجود است . در زمان ثبت یک شرکت بازرگانی به جهت تایید نام انتخابی از سوی شما در زمینه فعالیتتان باید اقدام کنید .

شما دوستان عزیز می توانید نام های پیشنهادی و مورد نظر خود را از طریق فرم زیر و یا ارتباط با مشاوران موسسه ارائه نمایید تا به صورت خدمات VIP ثبت گردند. اسم خاص، اسمی است که تنها به یک فرد یا شی اشاره دارد و همه را شامل نمی‌شود. را بدون در نظر گرفتن همه جوانب و با عجله انتخاب می کنند و به همین دلیل هم معمولا بعد از مدتی تصمیم به تغییر اسم شرکت می گیرند. هنگامی که صحبت از موفقیت پیگیری ثبت تغییرات شرکت یک کسب و کار در میان است در واقع انتخاب اسم اهمیت بسیاری پیدا می کند. برای اینکه بتوانید اسم فوق العاده برای ثبت شرکت داشته باشید، نمونه ای از اسمهای فوق العاده برای شرکت در انتهای مقاله قید نموده ایم تا بتوانید با انتخاب نام شیک برای شرکت آشنایی کامل پیدا نمایید. یک نام ارزشی فراتر از برندینگ ابتدائی دارد و این پروسه پیچیده تر از انتخاب نامی است که از آن خوشتان می آید.

برای انتخاب بهترین نام برای شرکت خود به صورت تخصصی و در کم ترین زمان تنها کافی است با شماره تماس های موسسه ثبت نوول تماس بگیرید تا در کم ترین زمان امور ثبت شرکت و انتخاب بهترین نام برای شرکت از طریق ایده برای اسم شرکت مناسب برای شما گزینش شود . موسسه نوول با درایت و تخصص خود در زمینه ثبت و ارائه بهترین نام برای شرکت و کسب و کار شما بهترین گزینه جهت انجام امور حقوقی نام شرکت شما می باشد که با مشاوره رایگان حقوقی نکات مهمی را در خصوص ثبت اسم شرکت به شما ارائه می دهد. برای انتخاب اسم شرکت لازم است از اسم خاص استفاده شود که هم در مورد اسامی شرکتهای بازرگانی در تهران و هم در مورد اسامی شرکت های بازرگانی در کرج الزام دارد. ثبت شرکت در تهران مبحث مهمی در خصوص ثبت شرکت می باشد.اسم شرکت همانند پرچم و سرود ملی یک کشور مهم و با اهمیت شمرده می شود بنابراین باید در انتخاب اسم مناسب برای آن نهایت دقت و انرژی را صرف نمود.

گاهی انتخاب نام برای شرکت می تواند طاقت فرسا و خسته کننده باشد. بهرحال نام شرکت شما کل داستان سازمان شما را در یک یا دو کلمه خلاصه می کند. اسامی انتخاب کنید که با مفهوم باشند و حس هویت برند شما را به مخاطب منتقل کنند. به عنوان مثال یکی از ویژگی‌های برندهای ساعت مانند رولکس، رویال لندن، کارتیر یا رومانسون لوکس بودن آن‌هاست و نام این برندها نیز به خوبی این شاخصه را منعکس می‌کند.

سفر امن به ایران

سایت Anadea Business Name Generator یک سایت سازنده نام تجاری است. برای استفاده رایگان از این سایت فقط کافی است به قسمت Keyword وارد شوید تا ایجاد نام­های پیشنهادی برای شما شروع شود. هنگام انتخاب نام شرکت دقت کنید نام­هایی که اختصاص به تشکیلات دولتی و کشوری دارند قابل قبول نیستند. پسوندی برای نام شرکت خود در نظر بگیرید که رایج تر است و افراد هنگام سرچ کردن بیشتر از آن پسوند استفاده می کنند. به عنوان مثال پسوند استاندارد و رایج در بین مردم “.com” می باشد. حال اگر نام دامنه ی انتخابی شما در پسوند .com وجود نداشت بجای تغییر پسوند به “.net”, ”.info” , “.shop” نام جدیدی انتخاب کنید.

اسم شرکت بازرگانی

ماده ۳- اشخاص حقوقی که ثبت نام پیشنهادی آنها مستلزم اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح است باید پیش از ارایه تقاضای ثبت تاسیس به مرجع ثبت شرکت ها ، به طریق مقتضی نسبت به اخذ مجوز اقدام و به ضمیمه مدارک تسلیم نمایند . نام شرکت نباید تکراری باشد و اگر سه سیلابی است، حداقل دو سیلاب آن با نام‌های ثبت شده تفاوت داشته باشد. هرچه تعداد نام‌های پیشنهادی در فرایند ساخت اسم شرکت بیشتر باشد، بهتر است، زیرا در صورت تکراری بودن می‌توانید به سراغ سایر گزینه‌ها بروید. سدر قسمت‌های بعد درباره قوانین ثبت نام شرکت بیشتر صحبت می‌کنیم تا شما بتوانید بررسی کنید که آیا اسامی پیشنهادی شما قابل ثبت هستند یا خیر. بعد از بررسی این موضوع نوبت به تکمیل اظهارنامه و ارسال مدارک برای ثبت شرکت می‌رسد.

مدارک لازم جهت تغییر نام شرکت

استفاده از ایمیل‌های انبوه هزینه‌ی زیادی را برای شما نخواهد داشت اما ممکن است به کمک یکی از مخاطبان و مشتریان‌تان یک اسم خیلی خوب و مناسب پیدا کنید. دقت داشته باشید که برای پیدا کردن اسم‌ مناسب شرکت در ایران می‌توانید از اسطوره‌های باستانی و سنتی استفاده کنید. این استوره‌ها در ذهن مردم ایران قهرمان‌هایی هستند که تصویری مثبت در ذهن مخاطب دارند. در این داستان‌های باستانی ایران تعداد زیادی اسم وجود دارد که می‌توانید آن‌ها پیدا کنید. تا اینجای کار دانستیم که اسم مناسب شرکت چه ویژگی‌هایی را باید داشته باشد.

  • به علت انتخاب نام نامناسب در شروع بعضی کسب و کارها، بسیاری از شرکت‌ها و برندها در ادامه‌ی توسعه ایده کسب و کار خود ضررهای بسیار زیادی را محتمل شده‌اند.
  • به هر حال سعی کنید اسمی انتخاب کنید که نوشتار ثابتی داشته باشد و به‌ راحتی در ذهن مخاطب باقی بماند.
  • این نکته را هرگز فراموش نکنید که نام و علامت برند شما باید نشان دهنده فعالیت و کالای شما باشد، پس در تحقق این مهم بسیار تلاش کنید.
  • در هنگام تاسیس یک شرکت هم اطلاع و آگاهی از همه موارد انجام این کار اهمیت بسیار بالایی دارد.

از همین رو است که برای به حداقل رساندن مشابهت نام شرکت های مختلف با یکدیگر، نامی که برای شرکت خود پیشنهاد می دهید باید شامل حداقل سه کلمه خاص و غیرعام باشد که ترکیب مشابه آن در اسم سایر شرکتهای ثبت شده وجود نداشته باشد. انتخاب نام شرکتجزء اولین مقدمات ثبت شرکت و در عین حال یکی از مهمترین مراحل تاسیس شرکت است. کلماتی مانند تجاری، بازرگانی، برتر، بهتر و … را می توانید در نام شرکت استفاده نمایید ولی جزو سه کلمه مجزا یا سه سیلاب برای نامگذاری اسم شرکت محسوب نمی شود.

البته سایت‌هایی نیز برای کمک به پیدا کردن اسم وجود دارد که ممکن است در بعضی قسمت‌ها مفید باشند اما خیلی نباید روی آن‌ها متمرکز شوید. هرچند ممکن است ترجمه‌ی اسامی پیشنهادی‌شان به زبان فارسی خیلی دلچسب نباشد. این ترکیب یکی از بهترین اسم‌های مخفف شده ایرانی در سال‌های اخیر است.

در هنگام ساخت اسم شرکت باید دقت کنید نام شرکت دارای ریشه و مفهوم فارسی باشد. برای راحتی کار به یکی از لغت نامه­های دخدا، معین یا عمید مراجعه کنید. در نظر داشته باشید که پیدا کردن اسم مناسب برند کاری چندان آسانی نیست و می‌بایست صبر و حوصله‌ی زیادی به‌خرج دهید.