اسامی پیشنهادی برای ثبت شرکت کشاورزی

مشکلی که این‌جا وجود دارد این است که شرکت‌های بزرگ منابع مالی زیادی در اختیار دارند که ممکن است در یک کسب و کار کوچک در شروع نداشته باشد. کسب و کارهای بزرگ هزینه‌ی زیادی را برای تبلیغات و برندینگ خود انجام می‌دهند که کسب و کارهای کوچک قادر به انجام آن نیستند. بعضی افراد در شروع فرآیند انتخاب نام شرکت دچار شک بین اسم سخت و اسم آسان می‌شوند. مثلا ممکن است نامی را پیدا کرده باشید که از لحاظ تلفظ و املایی سخت و دشوار است. اما برای توجیه اسم سخت می‌گویید که خب فلان کمپانی بزرگ هم اسم سختی دارد اما به‌خوبی موفق شده است.

رعایت قانون و تطبیق در موتورهای جستجو نیز باید در نظر گرفته شوند. به همین دلیل است که سسیل ابتدا تحقیق مقدماتی در پایگاه داده اداره ثبت برند تجاری نام های تجاری و انحصاری آمریکا انجام می دهد. بسیاری از صاحبین کسب و کار تقلا می کنند تا نامی ماندگار برای کسب و کار خود پیدا کنند.

برخی از کلمات را می‌توان در اسم شرکت استفاده کرد اما باید بدانید آن‌ها جز سیلاب‌ها شمرده نمی‌شوند و در انتخاب نام شرکت باید از سه سیلاب دیگر نیز استفاده شود. این کلمات شامل صفاتی مانند بهتر،‌ برتر،‌ نیک،‌ خوب و… و همچنین نام شهرها، اعداد و رنگ‌ها و کلماتی که موضوع فعالیت را شرح می‌دهند مانند بازرگانی، تجاری، خدماتی، ساختمانی، تولیدی و… می‌شوند. سرویس عمومی – هنگام ثبت یک شرکت یکی از مهمترین کارهایی که قبل از هر اقدام دیگری باید انجام بدهید، انتخاب یک نام مناسب است. نامی که هم به شما برای برند سازی و موفقیت شرکت کمک کرده و هم قابلیت دریافت مجوز لازم برای ثبت شرکترا داشته باشد. لذا مهم است که در مورد شرایطی که یک اسم شرکت برای ثبت شدن باید دارا باشد بدانید.

انتخاب یک نام مناسب برای شرکت مستلزم اطلاعات زیادی در این مورد می باشد. بهتر است در انتخاب نام شرکت و سازمان بسیار دقت شود تا بعد از ثبت اجبار به تغییر اسم بوجود نیاید. امروزه یکی از دغدغه هی ثبت شرکتها در اداره ثبت انتخاب بهترین و مناسب ترین نام برای شرکت می باشد که باید توسط موسسی شرکت ها اتخاذ شود .

نام‌های تجاری اپل، آمازون شامل این دسته هستند که با توجه با اسمشان تصویری در ذهنمان ایجاد می شود. مغز انسان ثبت شرکت از دو قسمت تقسیم شده قسمت کره ی راست و کره ی چپ. کره ی چپ مغز وظیفه ی تجزیه و تحلیل عدد و رقم را دارد.

در زمان انتخاب اسم برند حتما چک کنید که دامین آن هم آزاد باشد جهت راهنمایی کامل اینجا کلیک کنید  اسم برند ریشه فارسی داشته باشد

انتخاب صحیح یک نام برای شرکت شما می تواند باعث موفقیت شما گردد و این در حلی ست که انتخاب نادرست میتواند ضررهای جبران ناپذیر بوجود آورد. تجربه نشان داده یک تبلیغ اشتباه میتواند چنان در خاطر مشتریان نقش بندد که سالهای سال از ذهن و خاطر مخاطبین پاک نگردد و بالعکس یک تبلغ کارآمد می تواند دلیل پیشرفت یک شبه شما گردد. سلام خسته نباشید .ببخشید میشه کمکم کنید.امروز میرم برای انتخاب اسم موسسه م.میخواستم یک اسم پر معنا برام پیداکنید ممنون میشم. موسسه حقوقی ثبت نوول در این مقاله تلاش و کوشش نموده است تا درباره ی نمونه اسم شرکت و نحوه ساخت نام شرکت ها مطالبی را ارائه نماید مقاله را بخوانید و چنانچه با هر سوال و مسئله ای مواجه شدید می توانید با مشاوران و کارشناسان ما تماس بگیرید. وکیل ثبت شرکتها آماده ارائه خدمات به متقاضیان انتخاب اسم شرکت می باشد،هم اکنون با وکیل ثبت شرکتها تماس حاصل کنید. به دلیل اینکه عنوان کسب و کار و نام دامنه قضیه مهمی است اکثر کسب و کارهای بزرگ برای انتخاب اسم دامنه خود شاید چندین ماه زمان بگذارند ولی اگر شما کسب و کار کوچکی دارید سعی کنید وقت خود را زیاد برای این کار نگذارید.

اسامی مناسب برای شرکت

ببخشید من هر چقدر که از شیوه های مختلف استفاده می کنم برای اسم ….یا اسمم به ذهنم نمیرسه یا بعد از کلی وقت میبینم که اون اسم رو گرفتن به نظرتون چه کار کنم .. بهت پیشنهاد می‌کنم اینستاگرام مارو دنبال کنی، حتماً تو شروع کار بهت کمک میکنه. در آخر هر کدام از صفحات که نرخ تبدیل بهتری داشتند را به‌عنوان اسم برند خود انتخاب کنید. اگر در حال حاضر مشتریانی برای محصولات خود دارید، می‌توانید با استفاده از ابزارهای نظرسنجی آنلاین مثل ارسال ایمیل انبوه از آن‌ها بخواهید راجع به اسم برند جدیدتان نظر بدهند. خوبی این روش (ارسال انبوه ایمیل) کم‌هزینه بودن آن است.

حال در زیر به معرفی نام های گوناگون ایرانی و خارجی در زمینه های مختلف می پردازیم که برای ساخت اسم شرکت می‌توانید از آن‌ها الگو بگیرید. و در مرحله‌ی آخر هر کدام از اسم‌ها که نرخ تبدیل بهتری داشتند، به‌عنوان اسم شرکت خود انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که رفتار کاربران در انتخاب صفحه مناسب شما را شگفت‌زده می‌کند چراکه در بیش‌تر مواقع کاربران رفتاری مخالف رفتار مورد انتظار ما دارند. بعد از این‌که این اسامی را مشخص کردید، متوجه می‌شوید که تعدادی از این اسم‌ها را بیشتر دوست دارید. پس این موضوع کمک می‌کند تا حد و حدود اسم مناسب‌تان را پیدا کنید.

انتخاب نام مناسب برای شرکت

در ادامه تعدای اسم خاص را مشاهده می‌کنید که می‌توانند ایده برای اسم شرکت شما باشند. به علت انتخاب نام نامناسب در شروع بعضی کسب و کارها، بسیاری از شرکت‌ها و برندها در ادامه‌ی توسعه ایده کسب و کار خود ضررهای بسیار زیادی را محتمل شده‌اند. درحقیقت هزینه‌های برندسازی مجدد برای یک نام و نشان جدید بسیار زیاد است. به همین دلیل اگر شما در ابتدای مسیر انتخاب نام شرکت یا برند هستید بهتر است وقت و دقت زیادی را صرف این موضوع کنید.

معنی و مفهوم اسمی که برای شرکتتان انتخاب می کنید، نشان دهنده ارزش کار تجاری شماست. از آن جایی که انتخاب نام برای شرکت از قدم های پیش نیاز محسوب می شود، وقت کافی برای تحقیق و بررسی آن صرف کنید چرا که این کلمه یاعبارت تجارت شما را به تصویر می کشد. در صورت نیاز به انتخاب نمونه اسم برای شرکت ثبت تغییرات شرکت و تعیین نام شرکت و همچنین مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت های واحد ثبتی کرج و تهران با کارشناسان موسسه حقوقی بین الملل در ارتباط باشید. برای تعیین نام شرکت باید در ابتدا نام شرکت را انتخاب نموده و پس از تنظیم کلیه اوراق ثبت شرکت، ثبت سامانه ای شرکت در اداره ثبت شرکتها را انجام دهیم.

  • اگر نام مناسبی را که حاوی کلمه کلیدی کسب و کارتان باشد پیدا نکردید ایرادی ندارد و این یک بن بست نیست.
  • همچنین کلماتی متشکل از دو واژه فارسی که تداعی‌کننده یک واژه بیگانه باشند مورد قبول قرار نمی‌گیرند.
  • همچنین می‌توانید در ستاره ۷ ایده خلاقانه برای اسم شرکت حسابداری، ۱۲ ایده برای اسم شرکت تبلیغاتی و ۷ ایده برای اسم شرکت بازرگانی را نیز بخوانید.
  • نحوه انتخاب اسامی سه سیلابی ایرانی و ویژگی هایی که یک اسم شرکت باید داشته باشد.
  • اسم انتخابی باید حداقل از three بخش تشکیل شده باشد و با موضوع و حوزه فعالیت شرکت همخوانی داشته و مرتبط باشد، علاوه بر آن اسم مورد نظر باید معنا و مفهوم داشته و خوش آهنگ باشد.

اسم شرکت نباید قبلاَ توسط شخص دیگری به ثبت رسیده باشد. یعنی اگر قبلاً شرکتی به نام “ابتکار” ثبت شده باشد دیگر کسی نمی‌تواند شرکتی را با همین نام ثبت کند. و باید اسم شرکتخود را به شکلی پشنهاد دهد تمایز آشکار و مشخصی با اسم شرکت قبلی داشته باشد مثلاً اگرشرکتی با نام “ابتکار پویا” ثبت شده باشد نه تنها نمی‌توان شرکت جدیدی با همین نام ثبت کرد، بلکه ثبت شرکتی با نام “پویا ابتکار” هم مجاز نیست. همچنین تمایز اسم شرکتها باید در کلمات خاص باشند و افزودن کلماتی مثل نوین ، گستر ، تک و امثال اینها به اسم شرکت نمی‌تواند وجه تمایز اسم یک شرکت از سایر شرکتها باشد. مثلاً اگر شرکتی با نام “ابتکار پویا” ثبت شده باشد، ثبت شرکتی با نام”نوین ابتکار پویا” یا “ابتکارگستر پویا” مجاز نخواهد بود. برای به حداقل رساندن اینگونه مشابهت ها اسم شرکت باید حداقل شامل سه کلمه خاص ( غیر عام ) باشد که ترکیب مشابه آن در اسم سایر شرکتهای ثبت شده وجود نداشته باشد.

پس از آن نیز می‌توانید از نام‌هایی که به شما پیشنهاد می‌دهیم، یک ایده برای اسم شرکت خود بگیرید. انتخاب نام شرکت جزء اولین مقرارت ثبت شرکت و در عین حال یکی از مهمترین مراحل تاسیس ثبت شرکت است. هنگامی که صحبت از موفقیت یک کسب و کار کوچک و بزرگ در میان است در واقع انتخاب اسم اهمیت بسیاری پیدا می کند به نحویکه یک نام صحیح شرکت، می تواند شرکت شما را به اوج ببرد و از طرفی یک نام اشتباه نیز می تواند شرکت را به قعر بکشاند.

برخی از کارشناسان معتقدند که اسامی انتزاعی بهترین اسامی هستند. © کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت تجارت الکترونیک ستاره است. ۱۳- نامی انتخاب کنید که غیر از خودتان برای دیگران نیز دارای معنا و مفهموم باشد. ۱- اسامی شرکت‌های دیگر را چک کرده و ایده‌های خود را با آن‌ها مقایسه کنید. نام شرکت باید حداقل 3 کلمه ای باشد که فارسی و مستند آن در لغت نامه موجود باشد و حتما باید ریشه فارسی داشته باشد.