اسامی شرکتهای ثبت شده در اداره ثبت شرکت ها در 1 دقیقه همراه با فیلم آموزشی

با عضویت رایگان در پلتفرم ستاره به گلچینی ازبهترین مطالب و منابع اطلاعاتی به زبان فارسی دست پیدا کرده و از ابزارها و امکانات مخصوص کسب و کارها نیز استفاده نمایید. مثلا استفاده از نامی مانند “لوازم آشپزخانه مروارید” شما را به لوازم آشپزخانه محدود خواهد کرد. ۵- مشورت کنید و از خانواده یا دوستانتان بخواهید تا به شما برای اسم شرکت ایده بدهند، اما آن را به یک کارگروهی تبدیل نکنید چرا که انتخاب گروهی ثبت شرکت در تهران اسم نهایتا شما را به سمت ساده‌تر و معمولی شدن ایده‌هایتان می‌کشاند. از طرف دیگر ممکن است نهایتا کسی در این میان رنجیده خاطر شود. استفاده از اسامی خاص اصیل ایرانی هم افتخار آمیز و باشکوه است و هم می‌تواند توصیفی از شرکت شما باشد. اسم انتخابی شما باید دارای معنا و مطابق با فرهنگ جمهوری اسلامی بوده و نام‌هایی که مخالف با موازین شرعی و نظم عمومی هستند و یا مستهجن و خلاف اخلاق‌اند تایید نخواهند شد.

در نظر داشته باشید که اگر اسمی صرفا جذاب است لزوما نام مناسب شرکت برای برند شما نیست. به‌طور خلاصه نام مناسب شرکت شما باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد. ثبت برند پاسخ این است که بین اسم تجاری و اسم و برند تفاوت‌های زیادی وجود دارد. در واقع اسم تجاری اسم خاصی است که با مخاطب با شنیدن آن باید هویت شرکت مشخص شود.

انتخاب اسم شرکت از بین لیست نمونه اسم شرکت که در این نوشتار برایتان قرار داده ایم ، جزء اولین مقرارت ثبت شرکت و در عین حال یکی از مهم ترین مراحل تاسیس ثبت شرکت است. سلام وقتتون بخیر .اسم برای شرکت خدماتی و رنگ امیزی ساختمون می خواستم.دومورد دیدم چون معنی اسامی به تمیزی مربوط میشد انتخاب کردم.ممنون میشم راهنماییم کنید که این اسامی مناسب هستن یانه . برای تعیین نام شرکت باید در ابتدا نام شرکت را انتخاب نموده و پس از تنظیم کلیه اوراق ثبت شرکت، ثبت سامانه ای شرکت در اداره ثبت شرکتها را انجام دهیم.

اسامی شرکتها

پس نام لوکس را هم اکنون از طریق بخش چت انلاین همین صفحه دریافت کنید. حال می توانید اوراق را امضا کرده و به همراه مدارک لازم به اداره ثبت شرکتها پست نمایید. نحوه انتخاب اسامی سه سیلابی ایرانی و ویژگی هایی که یک اسم شرکت باید داشته باشد.

نام انتخابی برای شرکت باید تلفظ آسان داشته باشد و از کلمات قلمبه سلمبه استفاده نشود. برای کسب و کار خود از نام های طولانی که برای اکثریت مشتریان تلفظ کردنش آسان نیست و نمیتوانند به خاطر بسپارند و معنا دار نیستند استفاده نکنید. به این منظور می‌بایست به سایت ثبت علائم تجاری رجوع کنید و اسامی مشخص شده‌تان را بررسی کنید. ممکن است در این مرحله کمی دچار ناامیدی شوید زیرا بسیاری از کلمات انتخاب شده‌تان قبلا ثبت شده باشد. اما باید باصبر و حوصله‌ی کافی کلمات انتخاب شده را بررسی کنید و در نهایت یکی را انتخاب کنید.

پیگیری ثبت شرکت

مدیران موفق به آینده کاری خود می اندیشند و اسامی خاص و تکی را برای شرکت خود انتخاب کرده که باعث پیشرفت هرچه بیشتر شرکت و مطرح شدن آن ها بین اشخاص در جامعه شود. اولین مرحله از ثبت شرکت، ثبت سامانه ای اداره ثبت شرکتها می باشد. در این ثبت سامانه ای کلیه مشخصات افراد اعم از سهامداران و اعضا هیئت مدیره به همراه کلیه اطلاعات شرکت اعم از آدرس، مقررات و قوانین، مزان سهم الشراکه و حق امضا و غیره در این سامانه ثبت می گردد. یعنی اگر قبلاً شرکتی به نام “ابتکار” ثبت شده ثبت تغییرات شرکت باشد دیگر کسی نمی‌تواند شرکتی را با همین نام ثبت کند. و باید اسم شرکتخود را به شکلی پشنهاد دهد تمایز آشکار و مشخصی با اسم شرکت قبلی داشته باشد مثلاً اگرشرکتی با نام “ابتکار پویا” ثبت شده باشد نه تنها نمی‌توان شرکت جدیدی با همین نام ثبت کرد، بلکه ثبت شرکتی با نام “پویا ابتکار” هم مجاز نیست. همچنین تمایز اسم شرکتها باید در کلمات خاص باشند و افزودن کلماتی مثل نوین ، گستر ، تک و امثال اینها به اسم شرکت نمی‌تواند وجه تمایز اسم یک شرکت از سایر شرکتها باشد.

  • اسم باید فارسی و معنادار باشند و در فرهنگ لغت دهخدا و عمید نیز موجود باشند.
  • برای مثال فروشگاه‌های افق کوروش در زمان آغاز فعالیت خود در شهر قم با مشکلات زیادی مواجه شدند.
  • نکته آخر اینکه یک نام خوب باید منحصربه‌فرد بوده، به‌آسانی به خاطر سپرده شود و بتواند در آینده موجب سودآوری برای شرکت شود.
  • باید قواعد اسمی که در هر قالب ثبتی وجود دارد را رعایت کنید مثلا باید در شرکت نسبی نام یکی از شرکا در نام شرکت نیز آورده شود و از لغاتی مانند شرکاء برادران و یا لغاتی از این قبیل استفاده شود.
  • برای هر نام تقریبا دو ماه اعتبار در نظر گرفته می شود و اسم شرکت و نام شهرستان و شماره دفتر اداره و تاریخ روز در دفاتر وارد می شود.

یکی از راه­های حمایت از نام شرکت­های تجاری پیش بینی و ضمانت اجرای کیفری است به این معنا که، هر گاه شخصی حقیقی یا حقوقی از نام یک شرکت سوء استفادده کند و موجبات گمراهی افکار عمومی را نسبت به ماهیت یک شرکت یا موسسه تجاری مخدوش کند مجرم محسوب می­شود. همچنین شخص مجرم به پرداخت جریمه از ده میلیون ریال تا پنجاه میلیون ریال محکوم می­شود. امکان حبس تعزیری از یک روز تا شش ماه نیز وجود دارد همچنین ممکن است هر دوی این­ها برای شخص حقیقی اعمال شود. مهلت اعتبار نام­های تشکیل شده نا محود است بغیر­از اینکه از زمان ثبت نام شرکت هیچ اقدامی برای ثبت شرکت انجام نشده باشد در اینصورت نام شرکت تنها three ماه معتبر خواهد بود. اسم شرکت باید یک اسم خاص باشد یعنی مستقیم بتوان آن را به عنوان نهاد جمله به کار برد.

شما می توانید هر یک از این گزینه ها را به دلخواه خود انتخاب کنید و یا با مطالعه ادامه مطالب و دیدن فیلم های کوتاه ما ، بیش از پیش به هدف خود نزدیک شوید. ابزار Business Name Generator با استفاده از این ابزار تنها با وارد کردن کلمه یا کلماتی لیستی از نام­های تجاری ممکن برایتان تولید و نمایش داده می­شود. این ابزار همچنین شناسایی نام­های دامنه برای نام هر کسب و کار را ممکن و مشخص می­سازد. پوما یک برند برتر ورزشی دنیاست که در ابتدا برادران داسلر در سال 1307 شمسی کارخانه ی کفش سازی خود را در کشور آلمان راه اندازی کردند اما سال ها بعد این دو برادر آلمانی از هم جدا شدند.

اسم شرکت و پیشنهاد نام مناسب برای انتخاب

از اسامی که در همین صفحه آمده است استفاده کنید ، کار سختی نیست . از حروف اول چند کلمه به صورت نام مخفف (مانند پی وی سی ) و یا ترکیبی از کلمات مختلف استفاده نشود. مثلا به جای نام غیر پارسی آپارتمان ، از نام پارسی کاشانه ، به جای تکنیک – تکنو، از فن ، به جای تکنولوژی، از فن آوری به جای کلینیک، از درمانگاه، به جای دکوراسیون، از آرایه و به جای سیستم ، از سامانه استفاده شود. شئونات انقلاب اسلامی باید در نظر گرفته شده باشد و با آن منافاتی نداشته باشد. عدم استفاده ازحروف اول چند کلمه به عنوان اسم مخفف و یا ترکیبی از چند حرف. اشخاص دیگر بر این باورند که اسم های خلاقانه و ابداعانه بیشتر در ذهن باقی می ماند و برخی بر این باورند که این اسم ها سریع تر فراموش می شوند.

هر چه تعداد اسم های خاص در نام شرکت بیشتر باشد احتمال ثبت آن بیشتر است. قانون گذار این اجازه را برای سازمان و شرکت ها صادر کرده که بتوانند از اسم های اصیل اقوام ایرانی در نام خود استفاده کنند. برای ارائه ی اطلاعات بیشتر در این حوزه در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.

ازاين‌رو چنانچه قبلاً افراد اقدام به درج اطلاعات خود و همراهان ننموده باشند ابتدا مي‌بايست مراحل اوليه را درسامانه مذكور طي نموده و سپس اقدام به انتخاب تاريخ پرواز و رزرو جا درگروه پروازي مورد نظر نمايند. در اسم شرکت نباید از اسم های کاشفان،دانشمندان و شعرای معاصر استفاده نمود. بامسئوليت محدود, شرکت حمل و نقل بین المللی ره انجام, RAH ANJAM INT’L TRANSPORT Co, , #### … لیست کارخانجات و شرکت های تولیدی تبریز| لیست کارخانجات و شرکت های …

کسب و کارهای بزرگ هزینه‌ی زیادی را برای تبلیغات و برندینگ خود انجام می‌دهند که کسب و کارهای کوچک قادر به انجام آن نیستند. حقیقت این است که کسب و کارهای خانگی و کوچک در شروع کار خود اعتبار و ارزش زیادی ندارند که البته کاملا طبیعی و مشخص است. اما بعضی از این شرکت‌ها برای بدست آوردن این اعتبار کارهای اشتباهی می‌کنند که ممکن است در آینده ضررهای بزرگی را به برند و کسب و کارشان وارد کند. در ادامه‌ی این مطلب سعی شده است که همه‌ی ویژگی‌هایی که نام مناسب شرکت باید داشته باشد، به‌صورت دسته بندی بیان شود. اگر می‌خواهید نام مناسب شرکت‌تان را انتخاب کنید بهتر است همه‌ی این ویژگی‌ها را در انتخاب نام مورد نظرتان رعایت کنید. برای انتخاب بهتر و دقیق تر نام و گرفتن مشاوره رایگان لطفا با مجموعه تماس حاصل نمایید.

متقاضی باید یکی از سهامداران و یا موسسین شرکت باشد و یا حداقل وکیل رسمی دادگستری به همراه وکالتنامه باشد. نام مناطق جغرافیایی مختلف تنها درصورتی قابل استفاده است که شرکت در همان منطقه ثبت شود. چنانچه اطلاعات مجموعه ای به یکی از طرق فوق یافت نشد نشان دهنده آن است که این مجموعه به عنوان شرکت به طور قانونی ثبت نشده است.

برای انتخاب نام در حوزه ی فعالیت مورد نظرتون میتوانید از اسامی موجود در سایت ایلیا استفاده نمایید . و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماسهای موجود در سایت تماس حاصل فرمایید . قبل از ارائه نام انتخابی در سایت اداره ثبت شرکت ها باید از ثبت قبلی این نام در اداره اطمینان حاصل کرده که امور ثبتی شما دچار مشکل نشود که مجبور به پرداخت هزینه های حقوقی بیشتر نگردد. یک نام خوب باید منحصر به ‌فرد بوده و به ‌آسانی به خاطر سپرده شود و موجب سودآوری در آینده شود.