اسامی خلاقانه و خاص برای برند و شرکت 【مشاوره رایگان️】

پس نام لوکس را هم اکنون از طریق بخش چت انلاین همین صفحه دریافت کنید. اسم انتخابی باید مشتریان شما را از محصول یا خدمات اصلی شما آگاه کند و هویت برند شما را برای آن‌ها تداعی کند. اگر کافه شما سبک خاصی دارد، آن ثبت برند تجاری را در اسم کافه‌تان بگنجانید. برای مثال اسم کافه لاواز، کافه میلان، کافه سیسیلی،کافه ورنا، کافه فلورانس و…. شما نیز اگر نکته‌ای کاربردی در خصوص انتخاب اسم شرکت می‌دانید، با ما و دیگر مخاطبان درمیان بگذارید.

شاید یکی از ایده‌هایتان برای اسم مغازه مخفف یک عبارت باشد. در ایران و حتی کل جهان شرکت‌های زیادی هستند که از عبارت مخفف استفاده می‌کنند. یا در ایران فروشگاه اتکا که مخفف عبارت “اداره تدارکات کارمندان ارتش” است.

  • برای برخی اسم‌ها می‌توان خیلی راحت طراحی لوگو انجام داد و المان‌های گرافیکی ساده و به یاد ماندنی طراحی کرد.
  • در کل شما احتمالاً دو هزار بار نام پادکست خود را خواهید گفت.
  • در مورد این کمک گرفتن از دیگران در ادامه‌ی مطلب توضیحات بیشتری را ارائه می‌کنیم.
  • اگر کسی این نام را در گوگل سرچ کرد تمامی نتایج مربوط به شما شود.

همین طور ترجمه این اسم به انگلیسی می‌شود Carmania که به معنی عشق ماشین است. این اسم برای مغازه لباس فروشی که فقط لباس‌های ایرانی می‌فروشد مناسب است؛ اما چرا مثلا یک مغازه باید اسمش آرایشگاه ایرانی باشد؟! مگر آرایشگاه خارجی هم در ایران داریم؟ اسم مغازه شما بهتر است به نوعی نشان دهنده ویژگی اصلی کسب و کار شما باشد. با این کار مغازه شما هویت پیدا می‌کند و بین مردم با این ویژگی شناخته می‌شود. بعضی از افراد فقط به دنبال اسمی دهن پرکن و شیک می‌گردند. برای انتخاب اسم مغازه، به‌جز ظاهر باید نکات دیگری را هم در نظر بگیرید.

۱۲ ایده برای اسم شرکت تبلیغاتی

البته می‌توانید در سوشیال‌های خود نیز یک مسابقه ترتیب دهید و جایزه‌ای را برای بهترین اسم پیشنهادی مشخص کنید. از مخاطبان‌تان بخواهید تا دوستان‌شان را نیز به این مسابقه دعوت کنند. این کار باعث می‌شود تا اسم‌های پیشنهادی به شما افزایش پیدا کند و در نتیجه حق انتخاب شما هم بیشتر می‌شود. دقت داشته باشید که این کار کمک می‌کند تا اسم انتخابی‌ شما قدرت مانور خوبی را برای طراح ایجاد کند و در قسمت‌های مختلف از هویت بصری این اسم درجاهای مختلف استفاده کنید.

اسم مناسب شرکت باید تمامی شرایط مربوط به ثبت نام تجاری را در برداشته باشد . برای انتخاب اسم موسسات باید از اسامی معقول و دارای معنی بهره گرفت. نام موسسات نباید از قبل توسط اشخاص دیگر ثبت و ارائه شده باشد . در این صورت نام ارائه شده شما در اداره ثبت اسناد و املاک رد خواهد شد.

اسم مناسب

استفاده از صندوق‌های فروشگاهی باعث شده تا روند فروش در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپرمارکت‌ها و دیگر فروشگاه‌های ارائه خدمات، رونق بیشتری پیدا کند. در کنار همه این نکات اینکه نام انتخاب شده ساده باشد، باعث می‌شود به راحتی در ذهن مخاطب نقش ببندد و بر جای بماند. مدیران محترم باشگاه‌های ورزشی، می‌توانید به صورت رایگان باشگاه خود را در سایت اسپرت رزرو ثبت کنید .

اسم مناسب برای مشاور املاک

نام‌های تجاری معمولا در اداره ثبت علائم تجاری ثبت می‌شوند و معمولا با یک لوگو همراه هستند. مثلا نایک، اپل، پوما و بیژن، نمونه‌ای از نام‌های تجاری هستند. ثبت شرکت به هر حال اگر از قبل مشتری دارید، از مشتریانتان در اینستاگرام یا شبکه‌های اجتماعی دیگر بخواهید که در مورد اسمی که انتخاب کرده‌اید نظر بدهند.

اسم‌های مخخف یکی دیگر از موضوعاتی است که بسیاری از شرکت‌ها به سراغ آن می‌روند. البته این نمونه اسم گذاری هم پیشنهاد نمی‌شود مگر در شرایط خاص. اما در مقابل کمپانی‌های طراحی در بیشتر موارد از مفهوم‌های ظرافت و خاص بودن استفاده می‌کنند. پس در ابتدای انتخاب نام مناسب شرکت یا برندتان مفهومی که در صنعت شما حائز اهمیت است را پیدا کنید و سپس سعی کنید مفهوم اسم‌ برندتان را حول آن پیدا کنید.

شما عزیزان به جهت تکراری نبودن نام انتخابی خود می توانید با سامانه اینترنتی مراجعه و یا برای سریع انجام شدن امور ثبت و انتخاب نام شرکت خود با کارشناسان پایش در ارتباط باشید. و- در مورد تاسیس شركتهای تعاونی در مرحله نهائی این گونه پرونده ها به قسمت تعیین نام فرستاده می شود كه در این قسمت نام شركت تعاونی و شماره ثبت و تاریخ ثبت آنها در دفاتر مربوطه وارد و به قسمت بایگانی شدن فرستاده می شود. بعضی از افراد معتقدند که اسم های خبری به مشتریان نشان می دهد که کسب و کار شما چیست و دقیقا چه کالا و یا خدماتی را ارائه می دهید. اگه سگی رو از پناه‌گاه حیوانات به سرپرستی گرفتید یا به دلیل دیگه‌ای سگتون از قبل اسم‌گذاری شده، خوبه که به اسمش وفادار بمونید و تغییرش ندید.

البته مواظب باشید که در این قضیه وسواس زیاد به خرج ندهید و کلی وقت و هزینه صرف این موضوع نکنید. بسیار عالی واقعا مقاله رو به موقع مطالعه کردم مدتی درگیر انتخاب اسم برای کسب و کار ثبت تغییرات جدیدم هستم، مرسی تیم نوین که همیشه کامل مقاله را ارائه میدین. چه بسیار کسب و کارهایی که اسم عالی داشتن و شکست خوردن و چه بسیار برندهای موفقی در دنیا که هنوز هم اسم خوبی ندارند.

پست شد در : misc