اسامی خاص برای برند

اسم خاص به کلمه ای گفته می شود که به طور مستقیم نهاد جمله می باشد و برای نسبت دادن به شخص،شیء یا مفهومی استفاده می شود. ابزار Business Name Generator با استفاده از این ابزار تنها ثبت شرکت با وارد کردن کلمه یا کلماتی لیستی از نام­های تجاری ممکن برایتان تولید و نمایش داده می­شود. این ابزار همچنین شناسایی نام­های دامنه برای نام هر کسب و کار را ممکن و مشخص می­سازد.

برای یافتن اسمی زیبا برای شرکت بهتر است به تمامی اسامی برندهای بزرگ و شرکت های مختلف، بخصوص شرکت هایی که در زمینه شغلی شما در حال فعالیت هستند نگاهی داشته باشید. این جستجو می تواند در ظهور ایده های جدید و انتخاب اسم شرکت مناسب مؤثر باشد. با توجه به دستورالعمل اجرایی تعیین نام اشخاص حقوقی نام اشخاص حقوقی به کلمه یا کلمه های معنی دار می گویند که اشخاص متقاضی ثبت شرکت اعم از ایرانی یا غیر ایرانی به منظور شناخته شدن شخصیت حقوقی به اداره ثبت شرکت یشنهاد می کنند. آشنایی با چندین ایده برای اسم شرکت و دانستن نکات مهم و بایدها و نبایدها در مورد نام مناسب شرکت و برندسازی، به شما در این زمینه کمک خواهد کرد. مشاورین حقوقی در موسسه ثبت نوول با تخصص و کارآزمودگی خود آماده ارائه نمونه اسم شرکت برای شرکت و موسسه مورد نظر متقاضیان می باشد . فقط با یک تماس و یا با یکبار مراجعه حضوری به این موسسه در راه ثبت شرکتو هم چنین انتخاب نام برای موسسه خود ثابت قدم خواهید بود .

اسامی ترکی به دلیل زیبایی در کشور ما زیاد استفاده میشن. کلیه حقوق مادی و معنوی انگیزه متعلق به شرکت تجارت الکترونیک ستاره است. فهماندن تک‌تک این حروف به مشتریان زمان و هزینه بالایی می‌طلبد و از آنجا که شما مثل شرکت‌هایی مثل IBM و BMW منابع مالی عظیمی در اختیار ندارید ریسک این کار بالاست. اضافه نمودن اعداد به اسامی که سابقه ثبت دارند مورد تایید نیستند و در صورتی می توانند از اعداد در نام های جدید درخواستی استفاده نمایند که تالیف آن ها به شکل حروف باشد. اضافه نمودن کلماتی توصیفی مانند اصل، نوین، برتر، برترین، نو به اسامی که در گذشته به ثبت رسیده اند مورد تایید نمی باشند. واژه هایی که به صورت منحرف کننده ای با نام ثبت شده دیگری شباهتی داشته باشند،مورد تایید نمی باشند.

برای تایید نهایی نام شرکت بعد از انتخاب آن باید پس از تنظیم کلیه اوراق ثبت شرکت، ثبت سامانه ای شرکت در اداره ثبت شرکت ها انجام گیرد. پس از ثبت نام شرکت ها در سامانه ثبت شرکت ها، کارشناسان تعیین نام شرکت در اداره، نام های پیشنهادی شرکت را بررسی نموده و در صورت نداشتن تشابه، نام شرکت را مشخص می نمایند. در صورت نیاز به انتخاب نمونه اسم برای شرکت و تعیین نام شرکت و همچنین مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت های واحد ثبتی کرج و تهران با کارشناسان موسسه حقوقی بین الملل در ارتباط باشید. برای تعیین نام شرکت باید در ابتدا نام شرکت را انتخاب نموده و پس از تنظیم کلیه اوراق ثبت شرکت، ثبت سامانه ای شرکت در اداره ثبت شرکتها را انجام دهیم. پس از ثبت نام شرکت در سامانه ثبت شرکتها، کارشناسان تعیین نام شرکت در اداره، نام های پیشنهادی شرکت را بررسی نموده و در صورت نداشتن تشابه نام شرکت را مشخص می نمایند.

موسسه حقوقی به انجام امورات مربوط به ثبت و نیز انجام امور حقوقی و قانونی می پردازد . اكثر مراجعین كه فقط نام شركت را می دانند به قسمت تعیین نام مراجعه نموده و با توجه به اسم شركت شماره ثبت آنها از دفاتر موجود استخراج و به آنها داده می شود. بطور كلی در قسمت تعیین نام های ارسالی از وزارتخانه ها و دادگاهها و سازمانها و ادارات و شركتها همگی بطور جداگانه تفكیك شده و مورد بررسی و اقدام قرار می گیرد. علاوه بر این در بالای اوراق ارائه شده نیز ثبت تغییرات نام شركت را با توجه به نوع آن نوشته و امضاء می شود كه باید مورد تایید و موافقت مدیر كل و یا معاون و یا رئیس اداره مربوطه واقع شود كه در بالای اوراق نظر خود را اعلام می دارد. چون در قسمت تعیین نام كنترل اسامی كلیه شركتها و موسسات غیر تجاری كه در ایران به ثبت می رسند مورد بررسی است. نام تجاری دارای هویت و ویژگی های منحصر به فردی می باشد که از نام کالا و شرکت جدا می باشد.هم چنین نام چیزی بالاتر از اسم ها،علامت ها و شعارها می باشد.

بنابراین بیشتر وقت خود را بر روی یک واژه قدرتمند در میان اسم شرکتتان بگذارید تا بتوانید برای برندسازی روی آن مانور دهید. در ادامه تعدای اسم خاص را مشاهده می‌کنید ثبت برند که می‌توانند ایده برای اسم شرکت شما باشند. ۱۰- ضرورتی ندارد که از اسم شهر یا منطقه خود در انتخاب اسم شرکت استفاده کنید بلکه بهتر است فرامنطقه‌ای فکر کنید.

اشخاصی كه در شهرستان ها قصد تاسیس شركت را دارند، بایستی حتماً برای تعیین نام شركت خود از مركز كسب تكلیف نمایند. اینكار بوسیله نامه یا تلگرافی از ادارات ثبت استعلام می شود و یا متقاضی خود مستقیماً با درخواست كتبی مراجعه نموده و تقاضای نام می نماید. نام شرکت، نامی می باشد که مختص خودش می باشد و هیچ شرکت دیگری را نمی توان به همان اسم پیدا کرد.هر شخص حقوقی همانند شخص حقیقی باید دارای اسم باشد تا هویتش مشخص و قابل تشخیص باشد.به همین منظور اسم شرکت الزامی است و اقدامات اولیه محسوب می شود. به طور معمول نام شرکت از موضوع فعالیت آن گرفته می شود بنابراین باید در نام شرکت نهایت دقت و انرزی را صرف نمود زیرا نام شرکت می تواند شرکت را به اوج برساند یا بر عکس به نابودی و قعر بکشاند. سلام چند اسم برای موسسه ام میخام لطفا راهنمایی کنید و پیشنهاد بدید ..

اسامی خاص برند

همچنین ممکن است نام مورد نظر شما از قبل ثبت شده باشد. اگر دیدید که دامنه مورد نظر شما با پسوند .com قبلا به ثبت رسیده و با پسوند .ir خالی است (و یا حتی اگر .ir ثبت شده و .com خالی است) از آن نام صرف نظر کنید. زیرا امکان سئو برای سودجویان با استفاده از نامی که برای شما نیست و با پسوند دیگری به ثبت رسیده مهیا خواهد شد و با رونق کسب و کارتان شما را دچار مشکل خواهند کرد.

سپس به مدت ۷ روز این صفحات را برای مخاطب‌تان تبلیغ کنید. البته می‌توانید در سوشیال‌های خود نیز یک مسابقه ترتیب دهید و جایزه‌ای را برای بهترین اسم پیشنهادی مشخص کنید. از مخاطبان‌تان بخواهید تا دوستان‌شان را نیز به این مسابقه دعوت کنند. این کار باعث می‌شود تا اسم‌های پیشنهادی به شما افزایش پیدا کند و در نتیجه حق انتخاب شما هم بیشتر می‌شود.

اسم قشنگ برای شرکت

همچنین شخص مجرم به پرداخت جریمه از ده میلیون ریال تا پنجاه میلیون ریال محکوم می­شود. امکان حبس تعزیری از یک روز تا شش ماه نیز وجود دارد همچنین ممکن است هر دوی این­ها برای شخص حقیقی اعمال شود. اسم شرکت باید یک اسم خاص باشد یعنی مستقیم بتوان آن را به عنوان نهاد جمله به کار برد.

همچنین در کیبورد اکثر گوشی های همراه نیز، .com به صورت پیشفرض وجود دارد. نکات گفته شده نشان می دهد که این پسوند در بین مردم معروف تر بوده و جا افتاده است. اما به این نکته نیز توجه کنید که در هر صورت برای جلوگیری از سواستفاده سودجویان، هر دو پسوند را ثبت کنید.

لیست اسامی خاص برای نام شرکت ها و مراکز تجاری

اسم برند باید به راحتی توسط مشتری تلفظ و به همان راحتی نیز به یاد آید. در بسیاری ( نه همه ) به شرکت‌ها توصیه می‌کنیم از انتخاب اسم شرکت از میان حروف اختصاری بپرهیزند ، زیرا برای همگان معنی نمی‌دهد. فقط به خاطر اینکه در زمان انتخاب اسم شرکت به دنبال ارزان تمام کردن این کار هستند و حاضر به دریافت یک ساعت مشاوره برندسازی نبودند ، حال باید چندین برابر هزینه تغییرات دهد. انتخاب نام شرکت بازرگانی، تجاری، اسم شرکت بازرگانی ، اسم شرکت عمرانی و ساختمانی و خدماتی،اسامی سه سیلابی ایرانی برای شرکتهای تولیدی و صنعتی،نام … برخی از کلمات را می‌توان در اسم شرکت استفاده کرد اما باید بدانید آن‌ها جز سیلاب‌ها شمرده نمی‌شوند و در انتخاب نام شرکت باید از سه سیلاب دیگر نیز استفاده شود.

  • موقع به ثبت رسانیدن یک شرکت یکی از مهم ترین اموری که باید قبل از هر مبادرتی انجام دهید ایده برای اسم شرکت می باشد.اسمی که هم برای شما جهت برندسازی و موقعیت شرکت کمک نموده است و هم قابلیت اخذ مجوزهای لازم جهت ثبت شرکت را داشته باشد.
  • نظرات حاوی متن تبلیغاتی، متن فارسی با حروف لاتین (فینگلیش)، توهین و الفاظ ناشایست، نمایش داده نخواهد شد.
  • اما در مقابل کمپانی‌های طراحی در بیشتر موارد از مفهوم‌های ظرافت و خاص بودن استفاده می‌کنند.
  • نکته مهم دیگر سختگیری‌های قانونی و حقوقی است و باید برای پیشگیری از مشکلات حتما در انتخاب نام دقت به خرج داد تا مشکلات مالی و قانونی پیش نیاید.
  • بسیاری از افرادی که مایل به ثبت شرکت هستند، برای رسیدن به اسم شرکت مطلوب خود انرژی و زمان زیادی را صرف می‌کنند.
  • از این ایده های شغلی در زمینه خدمات شرکت چاپ استفاده کنید که توسط ما جهت نام گذاری شرکت چاپ شما ایجاد شده است.

بسیاری از شرکت در طول مدت زمانی حدود ۶ ماه بیش‌از ۳۰۰۰ اسم مختلف را بررسی می‌کنند. کمک گرفتن از دیگران نیز می‌تواند در فرآیند انتخاب نام مناسب شرکت کمک کننده باشد. البته باید در نظر داشته باشید که اگر افراد زیادی را برای نام مناسب شرکت، مشارکت دهید ممکن است کمی گیج شوید. در حقیقت در این‌صورت با تعداد زیادی سلیقه مواجه هستید که ممکن است بسیاری از آن‌ها تخصصی و حرفه‌ای نباشند. در مورد این کمک گرفتن از دیگران در ادامه‌ی مطلب توضیحات بیشتری را ارائه می‌کنیم. گزینه های بیشتری برای انتخاب اسم وجود دارد، چون دامنه com.

پس در اولین قدم باید خیال شما را از این حیث راحت کنم که نام مناسب شرکت امروز وجود خارجی ندارد. در ادامه اگر تا کنون در دوره رایگان سایت ما ثبت نام نکرده‌اید همین حالا ایمیل خود را وارد نموده و این مهم را از دست ندهید. چندی پیش کارگاهی برگزار کردیم با عنوان ۱۱ کلید استراتژی تمایز که این کارگاه اولین قدم از ساخت یک نام تجاری قدرتمند است.