اداره ثبت شرکت ها در ترکیه

اگر اسم یک یا تعدادی از شرکا در اسم شرکت قید شود؛ صاحب اسم مانند شریک ضامن در شرکت تضامنی، در قبال تمام دیون و تعهدات شرکت مسئول خواهد بود. در این نوع شرکت­ها، سهم هر شریک طبق برگه سهام تعیین نمی­شود؛ بنابراین قانونگذار ملزم کرده که در شرکتنامه، سهم مشارکت غیرنقدی هریک ثبت برند تجاری از شرکا ذکر شود. ثبت شرکت دارای انواع مختلفی است که هرکدام از آن ها، مزایا و معایب خاص خود را دارند. همچنین شرایط افراد متقاضی در انتخاب یکی از انواع ثبت شرکت ها تاثیرگذار هستند. بنابراین باید دقت داشته باشید که روشی را انتخاب کنید که برای کسب و کار شما مناسب باشد.

سالها تجربه، اعتبار، دانش و تخصص ما، مهمترین دلیل آسودگی شماست. در گام اول اطلاعات متقاضی را ، شامل ( نام ، نام خانوادگی، شماره تلفن ، متقاضی تاسیس شرکت یا موسسه ، تابعیت متقاضی، سمت متقاضی ، در صورت ایرانی بودن وارد کردن شماره ملی و در صورت غیر ایرانی بودن وارد کردن شماره گذرنامه) ، وارد نمایید . شخص متقاضی می تواند یکی از اعضاء شرکت و یا وکیلی که انجام این امور را به عهده گرفته است باشد. قوانین در جزییات تفاوت هایی دارند و هر تاجر قبل ثبت شرکت در تهران از شروع مراحل ثبت کمپانی باید حتما مطمئن باشد که به این قوانین مسلط است. بعضی از افراد ترجیح می دهند با مشاورهای متخصص در این زمینه از طریق تلفن مشورت کنند و خودشان جزییات مراحل ثبت را پیش ببرند. اما کسانی هستند که آینده نگری بیشتری دارند و سعی می کنند این کار مهم را به متخصص بسپارند، ما در شرکت ثبت فوری واقع در شریعتی، متخصص های حقوقی با تجربه ای را به شما پیشنهاد می کنیم که به سادگی مراحل ثبت کمپانی را به نمایندگی از شما طی می کنند.

مسائلی که قبل از ثبت شرکت نیاز به حل و فصل قانونی دارد، طیف وسیعی از موارد را شامل می شود. همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را دراینستاگرام راهنمای ثبت شرکت داراندنبال نمایید. انتخاب سه گروه فعالیتی که باید در دفاتر تجارتی ثبت گردد و همچنین متقاضیان واردات و صادرات که به عنوانی در تجارت خارجی فعالیت می کنند نیز باید از این سامانه اقدام نمایند .

  • در زمینه تسطیح لیزری اراضی کشاورزی ،و خدمات ابیاری نوین و تحت فشار مشغول میباشم .میخواهم شرکت تاسیس کنم .نمیدانم که شرکت خدمات کشاورزی تاسیس کنم یا شرکت سهامی خاص یا …لطفا راهنمایی بفرمایید.
  • سامانه ثبت شرکتها، سامانه ای است که به منظور ارائه خدمات به شخصیت های حقوقی راه اندازی شده است و امکانات مختلفی را به غیر از امکان ثبت شرکت و تاسیس شخصیت حقوقی، ارائه می کند.
  • ثبت درخواست پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی، از جمله خدماتی است که در سایت ثبت شرکت هابه نشانی irsherkat.ssaa.ir وجود دارد.
  • شرکت‌نامه رکن اساسی شرکت‌های با مسئولیت محدود، تضامنی، نسبی و مختلط‌غیرسهامی است.

برای جلوگیری از رد نام شرکت پیشنهاد می کنیم تا مطلب « راهنمای انتخاب نام شرکت » را با دقت مطالعه نمایید. همچنین می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی بازرگان در تماس باشید. این مورد هم خیر، چه ثبت شرکتها و چه ثبت موسسات غیر تجاری نیز از طریق یک سامانه می باشد.

تاسیس و ثبت شرکت در مناطق آزاد هفت گانه ایران شامل کیش، قشم، انزلی، چابهار، ارس، اروند و ماکو، به دلیل جذابیت های زیادی که دارد همیشه دارای متقاضیانی زیادی بوده است. بدون تردید مهمترین جذّابیت تاسیس و ثبت شرکت در مناطق آزاد تجاری در ایران، بهره مندی از معافیت های مالیاتی است. از مهمترین این تکالیف و وظایف باید به مواردی نظیر اخذ و تمدید مستمر مجوز اقتصادی، اخذ کد اقتصادی، پلمپ و تحریر دفاتر قانونی و تکمیل و ارسال اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال مالی شرکت اشاره نمود. موسسه حقوقی بین المللی مشهور از موسسات بسیار معدودی است که توسط وکیل پایه یک دادگستری تاسیس شده و اداره می شود و از همین جهت این اطمینان وجود دارد که خدمات ارائه شده از جانب ما کاملاً تخصصی و با رعایت کلیه اصول و موازین فنی، حقوقی، اخلاقی و قانونی انجام میگیرد. یکی دیگر از شرکتهای تجاری که با ارائه سهم به عموم مردم همراه است، سهامی عام می باشد.

مدت زمانی که ثبت شرکت به طول می انجامد در همه موارد یکسان نیست. اما در بیشتر موارد حدود 7 الی 14 روز کاری زمان نیاز است تا شما صاحب شرکت خود شوید. کافیست تلفن خود را بردارید و از همکاران ما درخواست اعزام کارشناس ثبتی به محل را داشته باشید. لازم به ذکر است که حتی اگر فقط قصد گرفتن مشاوره را هم داشته باشید و قراردادی با ما امضا نکنید باز هم این خدمات برای شما به صورت رایگان قابل اجرا می باشد. به همین دلیل بسیاری از مخاطب ها به دنبال این هستند که از جزئیات هزینه ثبت شرکت اطلاع پیدا کنند. خبر خوش این است که ما در ادامه جزئیات را برای شما بیان خواهیم کرد.

چرا موسسه حقوقی های ثبت !

همچنین ثبت موضوع فعالیت شرکت در اداره کل ثبت شرکت‌ها به معنای اخذ مجوز و صدور پروانه فعالیت نیست و برای گرفتن این مجوزها باید به مراجع مرتبط با آن کسب‌وکارها رجوع کرد. فرایند گزینش با نظر تمامی اعضا انجام می‌شود و دامنه فعالیت شرکت را روشن می‌سازد. ثبت شرکت برای رسمیت بخشیدن به فعالیت‌های اقتصادی و قانونی شدن شراکت افراد است. هر گاه افرادی (دو نفر یا بیشتر) به تجارت بپردازند، برای رسمی شدن بیزینس خود ضروری است که آن را به ثبت قانونی برسانند.

سایت ثبت شرکت

فروشندگان کالا یا خدمات جهت دریافت مبلغ مالیات بر ارزش افزوده از مشتریان خود موظف هستند که گواهینامه ارزش افزوده داشته باشند. گواهینامه ارزش افزوده از طرف سازمان امور مالیاتی صادر می گردد. برند شرکت در واقع اسم، نشان یا عبارتیست که در کالاها یا خدمات یک شرکت تحت آن نام به مصرف کنندگان عرضه می گردد. ✔ حالا که شرکت خود را راه اندازی کردید چگونه می توانید مشتری جذب کنید و در فضای اینترنت به راحتی بازاریابی کنید با کمترین هزینه. • شامل مترجمی اسناد و مدارک ،ترجمه اسناد و اظهارات در محاکم و…. • ارائه خدمات حمل و نقل جاده ای، کالا و مسافر بین شهری یا خارج از کشور بین الملل ، حمل کالا به روش های زمینی ، هوایی ، ریلی ، و…

شرکت سهامی خاص چیست؟

ضمنا شما میتوانید با تماس با شماره های ۰۲۱۴۲۵۱۴ از مشاوره رایگان کارشناسان تخصصی در امور ثبتی بهره مند شوید. در صورتی که شخص دارای وکیل یا نماینده قانونی باشد و مراحل ثبت توسط وکیل انجام شود، بایستی وکالت نامه رسمی در سامانه بارگذاری شود. نابتدا با تنظیم صورت جلسه و سپس با صدور آگهی تغییرات در روزنامه رسی کشور باید اقدام به ثبت تغییرات کرد. از مهم‌ترین مراحل در ثبت شرکت، انتخاب یک نام مناسب برای شرکت می‌باشد که وجود این نام هویتی به شرکت خود می‌بخشد و نام اختصاصی برای شرکت می‌باشد و کسی اجازه سوءاستفاده از خدماتی که از این شرکت ارائه می‌شود نمی‌تواند داشته باشید.

راهنمای ثبت شرکتها

بله ایشون می تونن مدیر عامل شرکت شما باشن و مدرک تحصیلی دیگه ای نیاز نیست، مورد دوم هم برای تغییرات در اداره ثبت شرکتها نیاز هست نامه تاییدیه اداره کار رو ارائه کنید.در اساسنامه شرکت شما هم احتمالا قید شده که هرگونه تغییرات با اجازه اداره کار اماکن پذیر هست. ما به مشتریان خود به صورت کامل از zero پیگیری ثبت تغییرات شرکت تا 100 شرایط را در مشاوره رایگانی که داریم اعلام می کنیم. به طور مثال برای راه اندازی شرکتهایی با مسئولیت محدود باید حداقل 2 نفر عضو داشته باشید و حداقل سرمایه 100 هزار تومانی اعلام کنید.

پست شد در : misc