اداره ثبت شرکتها

محتویات تصویب شده اساسنامه و شرکتنامه در قسمت سامانه الزاما تایپ شده و ارائه شود. قید مشخصات پستی شامل، کد پستی و شماره تلفن، پست الکترونیک، شماره فکس، و نشانی ایمیل درج شود.آدرس دفتر مرکزی نیز جهت دریافت مرسولات پستی قید شود. برای به ثبت رساندن یک شرکت باید اطلاعتی از فوایدی که ثبت شرکت برای شرکا و موسسین دارد در اختیار داشته باشد. اسامی مورد تقاضا در این قسمت ثبت می شود.جهت انتخاب نام باید نامها به ترتیب اولویت ثبت شوند.

اجرای امور ثبتی شما از صفر تا صد کاملا تخصصی توسط کارشناسان موسسه انجام میشود. همچنین با نیاز سنجی انجام شده توسط این شرکت برای انجام کارها تماما ابتدا استعلام گرفته وسپس قرارداد بسته شده تا بتوان کارهای محوله در کمترین زمان وحداقل هزینه وبهترین کیفیت وجلب رضایت حداکثری کارفرما به انجام برسد. قیمت ثبت شرکت بستگی به نوع شرکت و اینکه ثبت شرکت در چه نوع منطقه ای است متفاوت ثبت شرکت در تهران است. چشم انداز ما تبدیل شدن به بزرگترین موسسه ثبتی در کشور است و ماموریت ما ارائه خدمات تخصصی با بهترین کیفیت است. به طور کلی به نوشته‌ای که در آن همه تصمیمات، اقدامات و مذاکرات انجام شده در جلسه‌های رسمی هیات مدیره و مجامع عمومی ذکر می‌شود، صورت‌جلسه گفته می‌شود. در صورت‌جلسه همه موارد مطرح شده در جلسه به همراه تاریخ، محل تشکیل و اعضای حاضر و غایب در جلسه نوشته می‌شود.

سامانه اداره ثبت شرکتها

ارائه مشاوره به شرکتها در حوزه ثبت شرکت و تغییرات آنها، ثبت برند، طراحی سامانه های آنلاین و ارتباط با مشتری برای استارتاپ های جدید و پیگیری امور اداری شرکتها و مشاوره مدیریت از مهترین خدمات ما می باشد. سامانه ثبت شرکت میزان با هدف تسهیل در امور اداری شرکتها و موسسات، حسابداری و مالیاتی و مشاوره کسب و کار فعالیت خود را آغاز نموده است. ثبت میزان همواره کوشیده است خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در سریعترین زمان به انجام برساند و مشاوری امین برای مدیران و کارآفرینان عزیز کشورمان باشد. امور اداری و برند سازی شرکت خود را از zero تا a hundred به ما بسپارید و تمرکز خود را بروی امور تخصصی کارتان بگذارید.

لذا با اینترنتی شدن روند ثبت شرکت، این کار دیگر کاری طاقت فرسا نیست ، بلکه با الکترونیکی شدن آن، دیگر کمتر نیازی به موسسه های ثبت شرکت وجود دارد و شخص متقاضی با پر کردن فرم مربوطه که حاوی اطلاعات مربوط به متقاضی و شرکت می باشد ،می تواند به راحتی به ثبت شرکت اقدام نماید. ثبت شرکت، غیر از ثبت شرکتنامه است و عمل و دفاتر آن نیز جدا است. بعد از تکمیل اطلاعات و پذیرش اینترنتی از طریق سامانه و اخذ تاًییدیه ثبت برند تجاری ی پذیرش، باید نسخ اصلی صورت جلسات تنظیمی و ضمائم آن ها را از طریق باجه های پست به صورت سفارشی به آدرس ذکر شده در تأییدیه ی پذیرش ارسال نمایید و از مراجعه ی حضوری به منظور تحویل مدارک ثبت شرکت خودداری کنید. در صفحه ی مربوط به شعب، در صورتی که شرکت یا موسسه نیاز به تاسیس شعبه داشته باشد اطلاعات آن را در این صفحه وارد نمایید و در قسمت مربوط به سمت ها در شعب سمت شخص و مدت تصدی را تعیین کنید.

برای اطلاعات کامل راجع به هر کدام از انواع ثبت شرک و ثبت برند به مقاله مربوطه مراجعه کنید. افرادی که قصد ثبت شرکت بازرگانی را دارند شرکت مسئولیت محدود را انتخاب می کنند. مدت مسئولیت هیات مدیره در شرکت مسئولیت محدود، نامحدود است ثبت تغییرات مگر اینکه در اساسنامه به ترتیب دیگری در نظر گرفته شده باشد. مسئولیت و ضمانت شرکاء در شرکت با مسئولیت محدود تا سقف میزان سرمایه است. در کشورهای خارجی برای امور بازرگانی و عمومی اکثرا شرکت با مسئولیت محدود را انتخاب می کنند.

تا One Hundred ثبت یک شرکت در موسسه نخستین چگونه انجام می شود ؟؟؟

در اساسنامه، اصول کلی حاکم بر شرکت مانند نام، موضوع، میزان سرمایه، شرکا، مدت، محل شرکت و… قید می‌شود. در برخی از شرکت‌های تجاری مانند شرکت تضامنی که شخصیت شرکا اهمیت زیادی دارد و برای آن‌ها مسئولیت حداکثری پیش‌بینی شده است، انتخاب شریک بسیار مهم است. ابتدا در قالب یکی از شرکت‌های تجاری به ثبت رسیده و در صورت احراز شرایط مجوز دانش بنیان را دریافت می‌کنند.

موسسه ثبت نوول با بهره مندی از متخصص ترین کارشناسان ثبت شرکتها در سراسر کشور آماده انجام تمام امور ثبتی شرکت ها می باشد . اگر متقاضی ثبت تخصصی در کرج و تهران و تمامی شهرهای کشور می باشید می توانید با یک تماس با مشاوران ثبت نوول در ارتباط بوده و از سابقه مفید آن ها در انجام امور ثبت شرکت ها بهره بجویید . کارشناسان دایره حقوقی افرادی می باشند که بعد از مرحله داده آماری بررسی پرونده ها را انجام می دهند.

  • شما میتوانید جهت اطلاع بیشتر از نحوه سامانه ثبت شرکتهاو همچنین مشاوره در زمینه هایثبت شرکت،ثبت برند تجاری، ثبت تغییرات شرکت و دیگر امور ثبتی ، با شماره ۰۲۱۸۸۸۸۸۸۲۲ تماس حاصل فرمایید.
  • همچنین با نیاز سنجی انجام شده توسط این شرکت برای انجام کارها تماما ابتدا استعلام گرفته وسپس قرارداد بسته شده تا بتوان کارهای محوله در کمترین زمان وحداقل هزینه وبهترین کیفیت وجلب رضایت حداکثری کارفرما به انجام برسد.
  • در گذشته مراحل ثبت شرکت به صورت حضوری انجام می پذیرفت که وقت گیر بود و با مشکلات زیادی همراه بود.
  • تنظیم اساس‌نامه، شرکت‌نامه و صورت‌جلسات مجمع عمومی و هیئت‌مدیره معمولاً پرزحمت‌ترین مرحلۀ کار هستند.
  • میزان سرمایه شرکتها برای ثبت شرکت مسئولیت محدود و موسسات غیر تجاری حداقل 1 میلیون ریال است لکن در شرکت های سهامی خاص و سهامی عام و تعاونی ها سرمایه به شکل سهام تعریف شده و دارای محدودیت نیست.

برای شرکت دانش بنیان، ابتدا باید شرکت خود را در قالب دلخواه (با مسئولیت محدود یا سهامی خاص) ثبت نموده و سپس اقدام به اخذ مجوز شرکت‌های دانش بنیان کنید. ابتدا باید صورتجلسات مبنی بر ورود و خروج شریک (در مجمع عمومی فوق‌العاده) تنظیم شود سپس در سامانه ثبت شرکت‌ها ورود اطلاعات شده و در نهایت از طریق پست برای اداره ثبت شرکت‌ها ارسال شود. بله ایشون می تونن مدیر عامل شرکت شما باشن و مدرک تحصیلی دیگه ای نیاز نیست، مورد دوم هم برای تغییرات در اداره ثبت شرکتها نیاز هست نامه تاییدیه اداره کار رو ارائه کنید.در اساسنامه شرکت شما هم احتمالا قید شده که هرگونه تغییرات با اجازه اداره کار اماکن پذیر هست.

نحوه ثبت سامانه ای در اداره ثبت شرکتها

با تکمیل اطلاعات مورد نیاز و دریافت تاییدیه پذیرش لازم است تا نسخه های اصلی تمامی صورتجلسات و تمامی موارد ضمیمه شده به آن را از طریق باجه های پست به صورت سفارشی برای آدرس مورد تایید در تاییدیه پذیرش ارسال نمایید . مزیت این سیستم پیگیری آنلاین بدون نیاز به مراجعه حضوری به سازمان ثبت شرکت می باشد . برای ثبت شرکت نیازی به داشتن سابقه فعالیت مرتبط نیست مگر در مواردی که موضوع فعالیت شما نیاز به مجوز داشته باشد که در این صورت ممکن است سابقه فعالیت شما یکی از شرایط اعطای جواز باشد. بسته به قالب ثبتی شرکت و خدمات همراه ثبت شرکت، این هزینه ها متفاوت است. شما میتوانید با کلیک روی قیمت روز خدمات تاسیس شرکت ، از آخرین قیمت‌های تاسیس شرکت با خبر شوید.

به طوریکه امروزه مرجع ثبت شرکت ها در تهران ” اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی ” و در خارج از تهران ” اداره ثبت اسناد و املاک ” مرکز اصلی فعالیت شرکت می باشد که دفتری مخصوص برای ثبت شرکت ها اختصاص داده است. شایان ذکر است، در صورتیکه در محل مربوطه ، ثبت اسناد نباشد ، دفاتر اسناد رسمی یا دفتر دادگاه مرجع ثبت خواهد بود . که بعد از آن به موجب آیین نامه سال 1327 با عنوان اداره کل ثبت شرکتها و علائم تجاری و اختراعات و بعد از الحاق ایران به کنوانسیون 1327 پاریس به عنوان اداره کل ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی با دو اداره مالکیت صنعتی و اداره ثبت شرکتها و مؤسسات غیر تجاری ایجاد گردید. کلیه این مراحل را می توانید بصورت شخصی یا از طریق موسسه آگاه ثبت پیگیری نمایید.

با توجه به موضوعی که عنوان کردید شرکت سهامی خاص، برای شما مناسب است. برای انجام صادارت و واردات نیز باید کارت بازرگانی حقوقی (به نام شرکت) دریافت کنید یا کارت بازرگانی یکی از اعضا را به شرکت منتقل کنید. قوانین مصوبه تجارت ثبت شرکت برای به ثبت رساندن شرکت الزام تعیین کرده است. اداره ثبت شرکت ها در سراسر کشور به جهت انجام امور حقوقی و تجاری اشخاص حقیقی و حقوقی تشکیل شده و به راحتی می توان امور ثبتی را به صورت اینترنتی در سامانه irsherkat.ssaa.ir ثبت کرده و به صورت تخصصی و قانونی اقدام به فعالیت در حوزه و موضوع فعالیت خود کنید. از الزامات فعالیت تجاری در سال های اخیر می توان به ثبت شرکت ها در اداره ثبت شرکتها اشاره کرد. برای انجام این امور باید به اداره ثبت شرکت ها در استان خود مراجعه و با ارائه مدارک مربوط به حیطه فعالیت خود در راه پیشبرد اهداف شرکت خود گام بردارید.

به همین دلیل اشخاص ثالث نمی توانند به دارایی های شخصی آنها نظر داشته باشند. پس از درج تمامی اطلاعات در سامانه چنانچه بتوانید اطلاعات خود را در سامانه دوباره مشاهده کنید و در صورت لزوم تصیح نمائید مرحله نهایی می باشد.پس از ان اگر تاییدیه نهایی انتخاب شود نمیتوانید به تغییر اطلاعات مبادرت نمائید. پس از این کد رهگیری به شما ارائه می شود و اداره ثبت پرینت آن را به شما خواهد داد که شرکا و مدیران باید پای آن را امضا کنند. در سامانه ی ذکر شده تمامی مراحل پذیرش تقاضاهای انواع ثبت تاسیس و تغییر و … شرکت ها و موسسات غیر تجاری را می توان انجام داد.با وارد شدن به این سامانه به شما کد رهگیری ارائه می شود و شما قادر خواهید بود تصمیماتی گرفته شده و روند امور را در سامانه پیگیر شوید . در شرکت های با مسئولیت محدود تقاضانامه و در شرکت های سهامی خاص و موسسات غیرتجاری اظهارنامه می باشد. در این قسمت ، در شرکت های با مسئولیت محدود باید حداقل سرمایه ی مورد نظر و در شرکت های سهامی باید تعداد سهم وارزش اسمی آن وارد گردد.

در ابتدا باید به این موضوع مهم توجه داشته باشید که مشاوره برای ثبت شرکت ها به دو صورت انجام می شود. همچنین ثبت شركت میزان، تنها موسسه در میان همکاران می باشد که پایین ترین و ارزانترین هزینه ها را دریافت خواهد کرد. علاوه بر آن نیاز شما در کمترین زمان و به صورت فوری به انجام خواهد رسید. بله، تمام فرایند تاسیس شرکت در موسسه آسان‌ثبت به صورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری است.

پست شد در : misc