آموزش گرفتن برگ ثنا یا پرینت از مشخصات ثبت شده در ثنا

برای ورود به سامانه ثنا کافیست روی یکی از گزینه های زیر کلیک کنید. پیشنهاد می کنیم که ابتدا روی گزینه « سامانه اصلی ابلاغ الکترونیک » بزنید و وارد آن شوید. اگر مشکلی در سایت برای شما به وجود آمد، باز گردید و از نسخه پشتیبان استفاده کنید. در صورتی که اطلاعات را به درستی وارد کرده باشید صفحه دیگری از سامانه ثبت‌نام الکترونیک قضایی به شما نمایش داده میشود که از شما می‌خواهد قوانین آن را مطالعه کنید.

  • ، سامانه‌ای الکترونیکی است که بر بستر شبکه قابل دسترسی و استفاده برای طرفین دعوا، نماینده قانونی آنان، دفاتر خدمات قضایی، کارشناسان، ضابطان قضایی و سایر اشخاص مرتبط جهت ابلاغ اوراق قضایی و نشر آگهی به صورت الکترونیکی است.
  • در این مرحله، شما باید اطلاعات فردی خود را به دقت وارد کنید و روی گزینه مرحله بعدی کلیک کنید.
  • در سایت ثنا به این موضوع پرداخته شده است که افراد غیر حقیقی برای اینکه بتواند وضعیت پرونده خود را مشاهده کنید لازم است به دفاتر خدمات قضایی مراجعه کنند.

سایت مشاوره هیواتک یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد. اطلاعات خواسته شده،با استفاده از دوربین موبایل یا وب کم لپ تاپ، از چهره خود عکس بگیرید به گونه ای که صورت در نقطه مشخص شده و طبق دستور العمل باشد.

مرورگر های پیشنهادی برای ثبت نام در سامانه اهراز هویت ثنا کدام است؟

با گذشت زمان و در دوره تحول قوه قضاییه، بسیاری از خدمات حضوری قوه قضاییه با روش غیر حضوری نیز انجام می شود. از آنجایی که خدمات مربوط به قوه قضاییه بسیار حساس است، باید روشی برای اعتبار سنجی و احراز هویت افراد وجود داشته باشد. سامانه ای ایجاد شده است با نام ثنا که وظیفه اعتبار سنجی افرادی که قصد استفاده از خدمات غیر حضوری دارند را بر عهده دارد. البته سامانه ابلاغ قوه قضایی، راه دیگری را برای رفع مشکل کندی، قطعی و اختلال در سامانه ارائه داده است.

ثبت ثنا

اگر مشکل شما با آپدیت نسخه مرورگر حل نشد، توصیه می کنیم از لپ تاپ یا کامپیوتر برایورود به سامانه ثنااستفاده کنید. نسخه ویندوز سایت ثنا این مزیت را دارد که تمام صفحه سایت را نشان می دهد و آدرس های مختلفی را برای رفع مشکل قطعی سایت ثنا ارائه می دهد. اگر امکان استفاده از لپ تاپ یا کامپیوتر برای شما نبود، توصیه می کنیم که برنامه عدالت همراه را دانلود کنید و روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. این برنامه بسیاری از مشکلات مربوط به ورود به سامانه ثنا را برطرف کرده است. روی عبارت سامانه ثبت ثنا کلیک کنید و مستقیم به این سامانه وارد شوید، اگر قبلا در این سامانه ثبت نام کرده باشید، اکنون با نام کاربری و رمز عبور می‌توانید در این سامانه وارد شوید. در صورت عدم ثبت نام می‌توانید پس از ورود به سامانه ثبت ثنا نسبت به ثبت نام اقدام کنید.

میتوان سامانه احراز هویت ثنا را با سامانه سنا یکی دانست؟

ثبت نام سامانه ثنا با دو روش مختلف انجام می شود که افراد می توانند با توجه به شرایط خود یکی از روش های زیر را انتخاب کنند و ثبت نام خود را انجام دهند. این سامانه در زمان و هزینه افراد صرفه جویی می کند؛ چرا که بسیاری از روند ثبت تغییرات شرکت ارسال ابلاغیه ها بدون هیچ مراجعه حضوری انجام می شود. اگر در سامانه ثنا و ابلاغ با مشکل خاصی روبرو شدید، می‌توانید باکارشناسان فنی رایانه کمکاز بخش نظرات در ارتباط باشید و ازخدمات کامپیوتری آنلاین رایانه کمکبهره مند شوید.

بعد از این مراحله وارد سامانه اصلی ثنا شوید و گزینه ثبت نام برخط را انتخاب نمایید. سپس در این مرحله اطلاعات خود را به درستی وارد کرده و ادامه را میزنید. پس از اطلاعات تکمیلی خود شامل دین ، محل تولد، آدرس سکونت اطلاعات تماس و ایمیل خود را وارد میکنید. پس از آن گزینه ثبت اطلاعات اولیه را زده و به مرحله بعد می روید.

البته برای ورود به سامانه ابلاغ الکترونیکی قضایی نیاز به وارد کردن یک کد یک بار مصرف نیز می باشد که در مرحله دوم از ورود شما به سایت ثنا به تلفن همراهتان ارسال خواهد شد. این رمز یک بار مصرف تنها ۲۴ ساعت اعتبار دارد و افراد می توانند تا ۲۴ ساعت از این رمز عبور استفاده کنند. سامانه ابلاغ ثنا​،سامانه ای است که توسط قوه قضاییه و در راستای اجرای ماده one hundred seventy five قانون آیین دادرسی کیفری، تاسیس و راه اندازی شده است .

این احراز هویت تنها یک بار برای افراد انجام می شود و پس از انجام احراز هویت افراد می توانند به راحتی از تمام مزیت هایی که سامانه ثنا در اختیار آن ها می گذارد، استفاده کنند. پس از انجام دادن احراز هویت به افراد شماره کاربری و رمز عبور داده می شود که افراد می توانند با استفاده از آن ها از تمام خدمات الکترونیک قوه قضاییه استفاده کنند. به تازگی احراز هویت سامانه ثنا با دو روش حضوری و غیر حضوری انجام می شود. در اولین مرحله شما باید با وارد کردن اطلاعات شخصی مانند شماره شناسنامه، کد ملی، شماره تلفن همراه و …

به همین خاطر، چند سالی است که قوه قضاییه اقدام به راه اندازی بسترهای مناسب در جهت ارائه خدمات غیر حضوری به مردم کرده است. مجموعه حقوقی وکیل نادری ، متشکل از وکلای پایه یک دادگستری و دکترین حقوقی ، با مدیریت پوریا نادری ، آماده ارائه مشاوره حقوقی ، قبول و پیگیری پرونده در زمینه های مختلف می باشد. دفتر وکالت ما واقع در ، آریاشهر – بین فلکه اول و دوم صادقیه – ابتدای شهدای صادقیه جنوبی – پلاک 41 واحد 4 ثبت شرکت پذیرای موکلین عزیز می باشد. برای ثبت نام ثنا خارج از کشور می‌توانید به سامانه میخک هم مراجعه کنید. در صورتی که به هر دلیلی نمی‌توانید به سامانه ثنا دسترسی داشته باشید و از این طریق اقدام به ثبت نام در ثنا کنید، می‌توانید به سامانه میخک مراجعه نمایید. در این مقاله قصد داریم در مورد ثبت نام در سامانه ثنا ، آشنایی با این سامانه ، هدف از روی کار آمدن این سامانه و موارد مربوط به آن به طور کامل توضیح دهیم .

لیست دفاتر ازدواج و طلاق مشهد ازدواج و تشکیل خانواده از مهمترین اتفاقات زندگی هر فردیست. در هیچ استانی با توجه به اینکه دعاوی اعتراضی مستقیما به شعبه ارجاع میشود امکان برگشت آن وجود ندارد. به صورت موردی کد رهگیری را به واحد پشتیبانی فنی ارسال نمایید.

در سال 1395 برای ارسال انواع اظهارنامه، ثبت دادخواست و ابلاغ اوراق قضایی، سامانه ثنا ارائه شد. هدف اصلی این سامانه تسریع فرآِیند امورقضایی افراد، جلوگیری از اتلاف وقت و پیشگیری از ایجاد مشکلات احتمالی است. با توجه به اینکه رمز شخصی ثنا یک رمز طولانی است که توسط سیستم به صورت تصادفی به شماره تلفن همراه افراد ارسال می شود، بهتر است که افراد پس از دریافت این رمز برای جلوگیری از فراموش شدن، حتما اقدام به تغییر رمز ثنا نمایند.

روش های ثبت نام در سایت ثنا

اگر اطلاعیه ای داشته باشید با انتخاب گزینه پرینت استعلام سامانه ثنا، برگه شما چاپ می شود. یکی از مشکلاتی که معمولا افراد با آن مواجه می شوند، فراموشی رمز ثنا است. خوشبختانه، امکان دریافت رمز جدید در صورت فراموشی رمز ثنا وجود دارد. فردی که قصد اقامه دعوا علیه شخصی داشته باشد ، اولین اقدامی را که باید انجام دهد ، ثبت‌نام در سامانه‌ی ثنا میباشد.

اگر شما یک ابلاغیه جدید داشته باشید در کنار آیکن ابلاغیه جدید یک عدد قرمز رنگ را خواهید دید که نشان می دهد شما یک ابلاغیه جدید دارید که هنوز آن را مشاهده نکرده اید. به محض اینکه این ابلاغیه باز شد، ابلاغیه مورد نظر به قسمت ابلاغیه های مشاهده شده منتقل می شود. لازم به ذکر است که زمان مشاهده ابلاغیه ثبت می شود و به طور مثال اگر شما قصد اعتراض کردن به ابلاغیه را دارید، از زمان رویت به بعد و تا مدت مشخصی فرصت دارید که در رابطه با آن ابلاغیه ثبت برند اعتراض کنید. پس از راه اندازی سامانه ثنا، به استناد قانون آیین دادرسی کیفری ، قوه قضاییه موظف شد تا اوراق قضایی را با استفاده از سامانه های الکترونیکی ابلاغ نماید . پس از تکمیل ثبت نام شما در سامانه ثنا توسط دفاتر خدمات قضایی ٬ رمز شخصی در اختیار شما قرار میدهند. سپس ازین پس شما میتوانید با مراجعه به سامانه ثنا به نشانی (eblagh.adliran.ir) ٬ با وارد کردن کدملی و رمز شخصی خود ٬ نسبت به رویت ابلاغیه های قضایی خود اقدام کنید.