آدرس و تلفن شعبات اداره ثبت شرکت ها در سراسر ایران

این سامانه در برگیرنده کلیه امور ثبتی مربوط به شرکت ها و ثبت تغییرات و … می باشد در اینجا به طور کلی شما را با محدوده خدمات الکترونیک این سامانه آشنا می کنیم و بیشتر به آن می پردازیم . در این بخش اطلاعاتی مثل اطلاعات هویتی، آدرس پستی و اطلاعات تماس افراد باید ثبت شود. بنابراین بهتر است این اطلاعات را از قبل جمع آوری کرده باشید. همچنین اطلاعات دیگری همچون میزان سهام و مسئولیت هر کدام از آن ها تعیین می شود.

به همین دلیل، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که اداره ثبت شرکت ها از زیر مجموعه های آن می باشد، اقدام به راه اندازی سامانه ای نمود که امروزه تحت عنوان سامانه جامع ثبت شرکتها شناخته می شود. می‌شود که ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکتها نسبت به ثبت صورتجلسه و پرداخت حق‌الثبت و امضاء ذیل دفاتر ثبت اقدام نماید. احدی از شرکا (مدیرعامل و… در صورتیکه از بین شرکاء باشد) وکالت داده می شود تا ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکتها نسبت به ثبت صورتجلسه و پرداخت هزینه های قانونی و امضاء ذیل دفتر ثبت اقدام نماید. احدی از سهامداران و یا مدیرتصفیه با حق توکیل به غیر وکالت داده می شود ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکتها نسبت به ثبت صورتجلسه و پرداخت حق الثبت و امضاء دفاتر ثبت اقدام نماید.

  • لازم به ذکر است تمامی امورثبت شرکت ،ثبت تغییرات شرکت ، پلمپ دفاتر از طریق همین سامانه صورت می پذیرفت و در داخل سامانه بر اساس شهر نسبت به انتخاب واحد ثبتی خود امور مورد نظر انجام می گیرد.
  • دستور جلسه کاهش/ افزایش تعداد مدیران و اصلاح ماده اساسنامه.
  • یکی از مهم ترین کارکرد های این بخش از سامانه برای اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی آن است که با وارد نمودن شماره پلمپ دفاتر تجارتی شان می توانند اقدام به اخذ اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی کنند .
  • ثبت شرکت نشان می دهد که ساز و کار فعالیت شما دارای قوانین اصولی و تحت نظارت سازمان های مسئول می باشد.

بعد از آن با کلیک بر روی گام بعدی داخل صفحه اساسنامه می‌شوید. شرکت‌نامه‌ها و اساسنامه‌ها، برگه‌های پیش فرضی دارند که فقط باید آن‌ها را پرکنید و در نهایت در صورتی که خواستید قادرید قوانین مخصوص شرکت خودتان را نیز به آن اضافه کنید. آگاه ثبت یکی از مجموعه های حقوقی و ثبتی کشور است که تمامی مراحل ثبت شرکت را در سازمان ثبت شرکتها به طور دقیق، و مانند ی وکیل برای شما انجام خواهد ثبت برند تجاری داد؛ میتوانید تمامی امور را به آاه ثبت بسپارید و دقدقه ثبت در اداره ثبت شرکتها را از خود دور کنید. پس از آن نیاز به تنظیم صورتجلسه ای جداگانه برای هر تغییر و ثبت آن می باشد. حمایت از سرمایه‌گذاری‌های حقیقی ، مشروع و در چارچوب قانون از تاکیدات مکرر ریاست قوه قضاییه و مسئولان دستگاه قضایی کشور است که البته سازمان ثبت اسناد و املاک کشور هم از این قاعده مستثنی نیست.

احدی از مدیران یا سهامداران یا وکیل رسمی شرکت وکالت داده می شود که ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکتها نسبت به ثبت صورتجلسه و پرداخت حق الثبت و امضاء ذیل دفاتر ثبت اقدام نماید. اعضای هیات مدیره به……………….(احدی از اعضا هیئت مدیره یامدیر عامل یا وکیل رسمی مؤسسه ) وکالت دادند که ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکتها نسبت به صورتجلسه وپرداخت حق الثبت وامضا ذیل دفاتر ثبت اقدام نماید. احدی از شرکاء وکالت داده می شود تا ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکتها نسبت به ثبت صورتجلسه و پرداخت هزینه های قانونی ثبت شرکت در تهران و امضاء ذیل دفاتر ثبت اقدام نماید. (احدی از سهامداران یا احدی از مدیران یا وکیل رسمی شرکت) وکالت داده می شود که ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکتها نسبت به ثبث صورتجلسه و پرداخت حق الثبت و امضاء ذیل دفاتر ثبت اقدام نماید. مراجعه حضوری متقاضیان ثبت شرکت و موسسه و ثبت تغییرات مربوط به آنها ، علاوه بر اینکه برای این متقاضیان وقت گیر و هزینه بر بود، با تجمع این افراد در ادارات ثبت شرکت ها و درخواست های متعدد آن ها موجب کندی انجام روند امور ثبت شرکتها و موسسات در این ادارات نیز بود.

ثبت تأسیس در سامانه ثبت شرکتها

با ثبت شرکت، امکان حضور و شرکت در مناقصات و مزایدات سایر شرکت ها و سازمان ها بیشتر می شود. ما در این مقاله می خواهیم درباره ثبت شرکت مطالبی را ارائه نماییم تا انتهای مقاله همراه ما باشید. وبعد از اخذ کد اقتصادی می توان مفاصا حساب مالیاتی شرکت را دریافت نمود. در پایان هر سال مالی همه شرکت ها باید دفاتر را به اداره مالیات تحویل دهند.

http://sherkat.ssaa.ir

ریال سهم‌الشرکه می‌باشد مجمع موافقت نمود که بموجب سند صلح به شماره …………………… مورخ ……………….. مبلغ سهم‌الشرکه مذکور به خانم/آقای………………………………… به شماره ملی …………………… فرزند ……………………….. واگذار و از مؤسسه خارج و دیگر دارای هیچگونه حق و سمتی در مؤسسه نمی‌باشد.

ثبت شرکت پارسه

به ……………………(احدی از شرکاء یا مدیران یا وکیل رسمی مؤسسه ) وکالت داده میشود که ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکتها نسبت به ثبت صورتجلسه وپرداخت حق الثبت وامضاء ذیل ثبت اقدام نماید. نام سهامداران حاضر در مجمع و تعداد سهام آنها در یک لیست نوشته و به امضاء آنها برسد و هیات رئیسه مجمع صحت آن را تایید و به همراه صورتجلسه به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری ارسال گردد. 3- اصل روزنامه هایی ( رسمی و کثیرالانتشار) که آگهی کاهش سرمایه در آن درج شده به ضمیمه صورتجلسه به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری ارسال گردد.

تاریخ پایان اعتبار سمت با توجه به تاریخ شروع سمت مشخص می شود. وضعیت حق امضا نیز تعیین می کند که شخص، جزو افراد دارای حق امضا در شرکت است یا خیر. در دنیای امروز جهت پیشگیری از هدررفتن وقت و هزینه متقاضیان محترم ثبت شرکت با راه اندازی پایگاه اینترنتی ثبت شرکت ها دیگر اشخاص به صورت حضوری مراجعه نمی کنند بلکه به صورت غیر حضوری و از شیوه پایگاه اینترنتی امور خود را انجام و پیگیری می کنند. آمار نشان داده که 86% از افرادی که قصد ثبت شرکت فوری را دارند در اواسط این مسیر، به علت پیچیده بودن آن دست از کار می‌کشند.ثبت شرکت آنلاینیکی از مسائل ثبتی است که برای یک متخصص امور ثبتی کار ساده ای می‌باشد.

در همین راستا، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور علاوه بر ایجاد واحد نظارتی به عنوان «اداره نظارت بر ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری» نسبت به طراحی سامانه جامع با هدف اصلاح فرآیندها و تمرکز مدیریت و کارشناسی در مراکز استانها اقدام کرده است. قبل از عملی شدن افزایش سرمایه، سرمایه تعهدی شرکت بایستی کلاً پرداخت شده باشد و در اجرای رعایت ماده 161 شرکت بازرس داشته باشد و گواهی لازم به همراه صورتجلسه به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری ارسال گردد. ثبت تغییرات شرکت 5- لیست سهامداران و تعداد سهام آنها بعد از کاهش سرمایه به ضمیمه صورتجلسه به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری ارسال گردد. لیست سهامداران و تعداد سهام آنها بعد از کاهش سرمایه به ضمیمه صورتجلسه به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری ارسال گردد. نام سهامداران حاضر در مجمع و تعداد سهام آنها در یک لیست نوشته شده و به امضای آنها برسد و هیات رئیسه مجمع صحت آنرا تایید و بهمراه صورتجلسه به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری ارسال گردد.

در این مرحله، مشخصات نماینده قانونی شرکت که متقاضی ثبت شرکتاست را وارد نمایید و مجددا دکمه گام بعدی را بزنید. به موجب قانون تجارت در نقاطی که از سوی وزارت دادگستری تعیین می شود، کلیه تجار باید اسم خود را در دفتر مخصوص به نام دفتر ثبت تجارتی به ثبت برسانند. در واقع دفتر ثبت تجارتی ، دفتری است که از طریق آن می توان برای شناسایی تجار مقیم یک محدوده خاص جغرافیایی استفاده نمود. مسئول ثبت دفتر، تشکیل پرونده داده و در روی آن از لحاظ تکمیل امضا گواهی می نماید.

پست شد در : misc