اسامی خلاقانه و خاص برای برند و شرکت 【مشاوره رایگان️】

پس انتخاب نامی مناسب برای برند از موارد مهم در سودآوری و پیشرفت یک محصول به حساب خواهد آمد. تا سال ها یک برند و نام بردن آن از موارد شناخت محصول و خدمات شما به حساب خواهد آمد. انتخاب یک نام مناسب برای امور هنری یک مسئله ای مهم برای اهالی هنر در روزهای اخیر به حساب می آید که مورد توجه افراد اهل فن و هنر قرار گرفته و به همین جهت انتخاب بهترین و مناسب ترین راه بسیار مهم تلقی می شود . به موجب همین امر ما در این مقاله تلاش بر آن داریم تا دراین خصوص مطالبی را ارائه نماییم.ثبت شرکت ایلیااماده ارائه خدمات به متقاضیان محترم می باشد تا انتهای مقاله همراه ما باشید. برای یه کاره اینترنتی در زمینه هنر و طراحی، یه اسم خاص میخواستم.

بنابراین هنگامی‌که شما نام یک شرکت جدید ، خدمت جدید یا محصولی جدید را انتخاب می‌نمایید – قوانین همچنان یکسان است. نام تجاری دارای ارتباطات مفهومی منفی در بازار جدیدی است که در حال کار هستیم. با ترکیب مناسب استعدادها، خلاقیت و صبر، ممکن است بتوانید نام‌هایی که شما دنبال آن هستید را ثبت شرکت پیدا نمایید. نام برند یا نام تجاری عبارت است که تمام آنچه یک شرکت می‌تواند داشته باشد. ساخت نام برند زیبا جذب و متفاوت نیاز به دانش و مهارتی دارد که مبتنی بر استراتژی مدیریت برند است. حوزه تخصصی فعالیت شما چیست؟ سلامتی و بهداشت؟ صنایع غذایی؟ پوشاک؟متناسب با آن نام انتخاب کنید.

برخی از اسامی برندها مانند دیزنی ، نام­ های تجاری هستند که به تاریخچه ­ی شرکت با مؤسسان آن شرکت اشاره دارند. افرادی که از این اسامی استفاده می کنند، به دنبال آن هستند که داستان اصلی برند خود را به مؤسسان اولیه شرکت مرتبط نمایند. در گام بعدی شما باید هر چیزی که به ذهنتان می‌رسد را نوشته و سپس آنها را بررسی و ارزیابی کنید. برای این کار شما می‌توانید از افراد خلاق و متخصص در این زمینه استفاده کرده و یک طوفان فکری راه بیاندازید.

  • ابزار Business Name Generator با استفاده از این ابزار تنها با وارد کردن کلمه یا کلماتی لیستی از نام­های تجاری ممکن برایتان تولید و نمایش داده می­شود.
  • با توجه به تجربیاتی که دارند به خوبی می توانند استعلام آن نام هایی که سابقه ثبت دارد را به دست آورند.
  • سلام من برای فروش کشمش خانگی پلویی نیاز به یک برند ونام پرمعنا دارم لطفا راهنمایی کنید.
  • اگر در آینده قرار است محصولات یا دسته‌بندی‌های جدیدی به کسب‌وکارتان اضافه شود، از همین الان به فکرش باشید.
  • برندهایی مانند جگوار، اپل، ردبول و غیره مثال مناسبی از این ویژگی نام‌های برند به شمار می‌روند.

اسم انتخابی برند خود را بتوانید از طریق المان‌های گرافیکی به‌راحتی به تصویر بکشید، مانند برندی همچون اپل که مخاطب به‌راحتی بتواند در ذهنش تصویرسازی نماید. اما امروزه زمانه تغییر کرده و والدین خیلی به معنای اسم فرزندشان و اینکه منحصربه‌فرد خاص باشد و آوای قشنگی هنگام صدا کردنش دارد یا نه اهمیت زیادی می‌دهند. مکان‌هایی مثل هیمالیا، زاگرس، مدیترانه، دنا، کاسپین، خلیج فارس و … می‌تونه باعث جذابیت اسم انتخابی شما باشه.

عرض سلام و ادب.شرکت بسته بندی تخم مرغ می خوایم ثبت برندوثبت شرکت کنیم.خواهشمندیم چندتا نام که تاحالا ثبت نشده باشه به ما معرفی کنید.تشکر. انتخاب اسم برای نشان یا برند امری مشقت بار به حساب می آید .بهترین نام ها از حدود 10 سال گذشته استفاده شده اگر فردی قصد انتخاب اسم انگلیسی داشته باشد باید ده هزار دلار برای وجود سایت بپردازد. برای روند شروع کسب و کار آنلاین و برند سازی نیاز به مشاوره است . در این مقاله ما به نحوه انتخاب بهترین نام و هم چنین کارا ترین نام برای برند شما خواهیم پرداخت . برای دستیابی به اسامی خاص برند پیشنهاد می شود در ادامه همراه ما باشید . امروزه انتخاب اسم لاتین در میان عموم، طرفداران بسیاری پیدا کرده است و افراد تمایل دارند برای برند خود از اسامی لاتین استفاده کنند.

قدم اول هویت بنیادین برند شما چیست؟

خوشحالم که مقاله مورد توجه‌تون قرار گرفته، امیدوارم توی کارتون ازش استفاده کنید. راستش ماندلا یک چهره سیاسیه بیشتر که فعالیت‌های ضد آپارتاید انجام می‌داده. ببخشید من هر چقدر که از شیوه های مختلف استفاده می کنم برای اسم ….یا اسمم به ذهنم نمیرسه یا بعد از کلی وقت میبینم که اون اسم رو گرفتن به نظرتون چه کار کنم ..

نام برند باید دارای تلفظ ساده‌ای بوده و هر فردی بتواند به راحتی آن را به زبان بیاورد. آیا تا کنون با خودتان فکر کرده‌اید که نام بامیلو دقیقا به چه معنا است و در کدام دسته بندی نام برند ثبت تغییرات شرکت قرار می‌گیرد؟ نام‌های ابداعی و اختراعی برای برندهای جدید باید خوش آواز و منحصر به فرد بوده و قدرتمند باشند. این نام‌ها باید به راحتی در ذهن مخاطب باقی مانده و لحنی موزون داشته باشد.

مثلا اینکه یک فرد را امروز دیده ایم و 10 سال نیز او را ببینیم بشناسیم یا به نظرمان آشنا باشد همگی توسط سمت راست مغز اتفاق می افتد. به عنوان مثال بارها اتفاق افتاده است که حل یک مسئله ماها نیمکره چپ مغز ما را درگیر کرده باشد حال آنکه این مساله در کسری از ثانیه توسط نیمکره راست ما به صورت تجسمی حل می شود. برای مثال شرکت‌های تولید کننده نوشابه انرژی‌زا همگی سعی می‌کنند از مفهوم قدرت‌مند بودن استفاده می‌کنند. برای مثال مانستر (هیولا)، ردبول (گاو قرمز)، راک‌استار (ستاره‌ی راک)، برن (سوختن) و بیگ بیر (خرس بزرگ) همگی در حال استفاده از مفهوم قدرت‌مند هستند. منتها به نظر بنده کلمه «دلوسه» کلمه ای مازندرانی به معنی دلخواه و آنچه دلت میخواهد است. مجموعه ما اکنون در ششمین سال فعالیت خود در حوزه برندینگ علی‌الخصوص نام‌گذارى برند به سر می‌برد.

نام های خاص برای برند

خیلی از کسب‌وکارها برای پیدا کردن اسم مناسب برای برندشون جستجو می‌کنن. می‌دونین که پیدا کردن اسم مناسب چقدر می‌تونه تو آینده برند تأثیرگذار باشه. شما الان تقریباً با تمام فوت‌وفن‌های انتخاب اسم برند آشنا شده‌اید؛ منتها برای اینکه ایده‌های خفن‌تری به ذهن‌تان برسد، در بخش بعد جدولی داریم که دسته‌بندی انواع نام برند با مثال در آن آورده شده است. در هنگام ساخت اسم شرکت موردی که از همه مهم تر است این است که نام انتخابی شما دارای سابقه ثبت نباشد.

گیمفیکیشن در کسب و کار: حس خوشایند بازی کردن!

خاطره بسیار خوبی که خود ما داریم از یک پیج فوق العاده در اینستاگرام است که مربوط به موسیقی است. با توجه به نوع شرکت استفاده از اسامی ترکیبی، اسم مناطق شهری یا اسم مشاهیر و … به شما پیشنهاد می شود. مسلما نامگذاری یا تغییر نام برند به نام منطقه مربوطه محدودیت های ذاتی دارد.

اصول انتخاب نام برند در درجه اول این است که برند شما عین یا مشابه برند معروف دیگری نباشد. باید خلاقیت داشته باشید و نامی را انتخاب نمایید تا برای مشتریان جذاب باشد و در خاطرشان بماند. امروزه دیگر کالاها مبادله نمی شوند بلکه برندها خرید و فروش می شوند. به این نکته توجه نمایید که اگر یک استارتاپ هستید و تازه می‌خواهید کار خود را شروع نمایید از اسامی برندهای معروف استفاده نکنید چون تداعی‌گر یک شرکت کپی و فیک در ذهن مخاطب خواهید بود. تو این مرحله می‌تونین با خیال راحت اسم برندتون رو ثبت کنین. برای این کار باید از راه سایت مرکز مالکیت طبق محصول و خدماتی که دارین اظهارنامه مربوطه رو تکمیل کنین و مدارک مورد نیاز رو ارسال کنین و منتظر نتیجه باشین.

یعنی اگر شخصی با سوء استفاده از نام یک شرکت تجاری مثلاً با تولید محصول مشابه و وارد آوردن خسارت به شهرت و اعتبار شرکت اصلی، مجبور به پرداخت خسارت مادی و ضرر معنوی به شرکت ثبت شده است. اسم شرکت باید یک اسم خاص باشد یعنی مستقیم بتوان آن را به عنوان نهاد جمله به کار برد. برخی نام های تصویری مانند برند پوما هستند که در یک کلمه دو هجایی چند کلید اصلی برای انتخاب نام برند تجاریشان استفاده کرده اند. در این گام به‌سادگی و باخیال راحت می‌توانید اسم برند و محصول خود را در سایت مرکز مالکیت فکری ثبت کنید.

به اسامی برندهایی مانند Quick Sprout و یا حتی Waffle House نگاه کنید. با وجود دو کلمه‌ای بودن اما هردوی آن‌ها کوتاه هستند و هنگام تلفظ زبان را اذیت نمی‌کنند. نام‌گذاری برای شرکت تازه تاسیس شما ممکن است کاری جزئی به نظر برسد اما درواقع یکی از مهم‌ترین و با ارزش‌ترین جنبه‌های کسب‌وکار شما است. این نام در سال‌های آینده تصویر برند شما را می‌سازد و باید آن را در ابتدا درست انتخاب کنید. 3- شما باید از نام هایی استفاده کنید که حتماَ فارسی بوده یا به عبارت دیگر ریشه فارسی داشته باشند.

در این مقاله، سعی می‌کنیم one hundred مورد از ریشه اصلی نام‌ها و معنی آن‌ها که در طول a hundred سال گذشته در میان آمریکایی‌ها بیشتر محبوب بوده است را بیان کنیم. این نام‌ها از میان داده‌های امنیتی اجتماعی بیش از 169,233,019 مرد و 165,941,917 زن متولد شده در سال‌های بین 1914 و 2013 جمع‌آوری شده است. هر اندازه که نام کوتاه تر باشد پر واضح است که راحت تر حفظ شده و قابیلت ثبت برند چرخش میان افراد را دارد. پس اگرکه هذف برندینگ شدن را در آینده دنبال می کنید باید بدانید که نام یک کلمه ای گزینه مهم تری است تا انتخاب نام تشریحی. در این مرحله پس از بررسی تمام نام های انتخابی مناسب ترین نامی که به هدف و بازار شرکت مرتبط است و ویژگی های برندینگ شدن را دارد انتخاب می شود. ”آمازون” به عنوان یک مثال بارز در این حوزه شناخته می شود، نام این فروشگاه اینترنتی برگرفته از جنگلی با وسعت بسیار زیاد با تنوع جانوران و پوشش گیاهی متنوع و… است.