کلیدهای طلایی انتخاب اسم برند

انتخاب اسم زیبا شرکت باید با کلمات متفاوت و خاص انجام گیرد. برای انجام این امر شما عزیزان می توانید با موسسه ثبتی و حقوقی پایش تماس گرفته و از طریق تجارب آن ها بهترین و زیباترین نام را برای شرکت خود انتخاب کنید. همپای پیشنهاد اسم شرکت یا به عبارتی انتخاب اسم برای شرکت، یافتن استراژی متمایز و مدیریت این استراتژی نیز بسیار اهمیت دارد. شاید اگر بگوییم که اکنون انتخاب اسم برای شرکت یا پیشنهاد اسم شرکت سخت‌ترین قسمت راه‌ اندازی یک شرکت است، بیراه نگفته باشیم. در این راه موسسه ثبت نوول شما را به صورت کامل و با در نظر گرفتن ویژگی های محصولتان راهنمایی خواهند کرد .

اما نکته سوم انتخاب یک نام شرکت است که داخل خودش نام تجاری منتخب شما را داشته باشد. هم‌چنین در لینک زیر نیز می‌توانید از بایدها و نبایدهای انتخاب نام تجاری و شرکت‌ها آگاه شوید. این کار هم یک پروسه اداری چندماهه دارد که شامل روزنامه سراسری و ….. اما راهکار دوم انتخاب یک نام تجاری برای محصول یا خدمات شماست. مثلا از چه سایت‌هایی برای انتخاب دامنه استفاده کنید و از چه سایت‌هایی استفاده نکنید. در انتها مشتری هم به چند نام بی‌کیفیت یا به قول ما در کتاب نام‌های تجاری تنبل، زرنگ، خنثی به چند نام تنبل می‌رسد.

در این مرحله سه صفحه فرود یکسان را طراحی می‌کنید و در هر صفحه تنها نام برند را تغییر می‌دهید. از میان آن اسم مرحله قبل باید در آخر تنها سه اسم باقی بماند! احتمالاً این قسمت ناامیدکننده‌ترین بخش انتخاب اسم برند باشد؛ چون بسیاری از اسم‌هایی که دوست دارید ممکن است از قبل رزرو شده باشند. البته استثنایی در اینجا وجود دارد؛ اگر یک سلبریتی هستید دیگر وضعیت فرق می‌کند و انتخاب اسم برند از روی نام خانوادگی اتفاقاً خیلی هوشمندانه است؛ چون شهرت اولیه را دارید، هزینه‌های برندینگ را به‌شدت کاهش پیدا می‌کند. بسیاری از سلبریتی‌ها معروف دنیا مثل کایلی جنر (برند محصولات آرایشی) و در ایران مثل لیلا اوتادی (برند عطر و ادکلن) اسم خود را به عنوان نام تجاری برندشان انتخاب کرده‌اند.

نام های زیبا برای شرکت

پس قبل از هر چیز از آخرین تغییرات قوانین انتخاب اسم برند مطلع شوید (ما در آخر همین مقاله چند نکته راجع به قوانین ثبت اسم شرکت در ایران را آورده‌ایم). همچنین در حوزه ثبت برند نیز چنین مشکلی دارند.انتخاب اسم تجاری چه برای نام شرکت و یا نام برند می بایست از یک سری قوانین مشخص تبعیت نماید. ما در این مقاله شما عزیزان را برای انتخاب نمونه اسم زیبا برای شرکت و موسسه حقوقی راهنمایی خواهیم کرد. همین امر فرایند انتخاب اسم شرکت را برای برخی پیچیده و سخت می‌کند.

ذوق زدگی پژمان جمشیدی از سلفی گرفتن با زیباترین زن جهان

اسم یار یک سرویس آنلاین انتخاب نام دامنه می باشد و حاوی دیتابیسی کامل از بهترین اسامی مناسب برای انتخاب به عنوان دامنه سایت می باشد. اگر دیدید که دامنه مورد نظر شما با پسوند .com قبلا به ثبت رسیده و با پسوند .ir خالی است (و یا حتی اگر .ir ثبت شده و .com خالی است) از آن نام صرف نظر کنید. زیرا امکان سئو برای سودجویان با استفاده از نامی که برای شما نیست و با پسوند دیگری به ثبت رسیده مهیا خواهد شد و با رونق کسب و کارتان شما را دچار ثبت برند تجاری مشکل خواهند کرد. مثلا p30download.com نمونه ای از کاربرد صحیح عدد در نام سایت است و alireza24.com نمونه ای از کاربرد غلط است. برای اینکه مطمئن شوید، نامی که انتخاب کرده اید به راحتی تایپ میشود، از چند نفر بخواهید با شنیدن نام دامنه آن را بنویسند و با مشاهده نوع نگارش هرکدام به این نکته پی خواهید برد. سرویس سرگرمی – ممکن است به تازگی یه گروه ورزش زومبا یا یک گروه ورزش ایروبیک زده باشید و برای انتخاب اسم آن کمی سردرگم باشید.

  • این موارد بسیار خاطره انگیز هستند و دیگران تمایل دارند تا آن را به اشتراک بگذارند.
  • پس شما اگر روی الگوهای قید شده در مقالات تخصصی قبلی و تعدادی از مقالات که در این مقاله به آن اشاره می‌نماییم تسلط پیدا کنید کار شما شدت جلو می افتد.
  • استفاده از واژگانی چون ایثارگران و شاهد در انحصار بنیاد شهدا و ایثارگران است و سایر شرکت­ها قادر به کاربرد آن­ها نیستند.
  • عدم استفاده ازحروف اول چند کلمه به عنوان اسم مخفف و یا ترکیبی از چند حرف.

با مطالعه این اسم ها متوجه می شوید که چه نام هایی را می توانید در اسم شرکت و سازمان خود خود به کار ببرید تا مورد تایید سامانه ثبت اسامی شرکت ها قرار بگیرد. این نام ها برای پیشنهاد برای ثبت برند و ثبت شرکت هم به کار میرود که نیاز به کارت بازرگانی در ثبت برند ندارند . همچنین برای ثبت تغییرات شرکت برند لباس به صورت تخصصی میتوانید با مشاوران مجموعه تماس بگیرید. اسم شرکت مشمول مواردی چون اولین ثبت اسم و نیز دارای معانی و موازی با شئونات اسلام را در بر داشته باشد. یک اسم مناسب باید در ذهن مصرف کنندگان هک شده و تنها با شنیدن و یا دیدن نام شرکت به محتوای فعالیت آن پی ببرید.

شما می توانید در هر ساعت از روز های کاری با شماره تماس های موسسه ثبت نوول تماس گرفته و با مشاوره تخصصی مشاوران ثبتی و حقوقی ثبت نوول خیال خود را از صحیح انجام شدن امور حقوقی آسوده سازید . هم چنین در انتهای این مقاله اسامی آورده شده است که می توانید از آن به عنوان اسم زیبا برند انتخاب و آ ن ها را به ثبت برسانید چنانچه در هر قسمت از امور نیازی به راهنمایی داشتید با ثبت بین الملل در ارتباط باشید. اشخاصی كه در شهرستان ها قصد تاسیس شركت را دارند، بایستی حتماً برای تعیین نام شركت خود از مركز كسب تكلیف نمایند. اینكار بوسیله نامه یا تلگرافی از ادارات ثبت استعلام می شود و یا متقاضی خود مستقیماً با درخواست كتبی مراجعه نموده و تقاضای نام می نماید. سلام.یک اسم خاص و ماندگار برای شرکت تبلیغاتی میخواستم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

پرسش و پاسخ سلامت

سعی کنید نامی را انتخاب کنید که چندین شکل نوشتاری نداشته باشد. اما اگر نتوانستید نامی با این ویژگی پیدا کنید، بهتر است که انواع شکل های نوشتاری آن را با پسوند های مختلف ثبت کنید. نام دامنه باید به گونه ای انتخاب گردد که هنگام معرفی به مشتری، به راحتی آن را فهمیده و بتواند بدون اشتباه آن را تایپ کند.

در مورد احساساتی که می خواهید مشتری خود را با آن تحت تاثیر قرار دهید به خوبی فکر کنید و با ایجاد یک نقشه ذهنی از مفاهیم مرتبط با کسب و کار خود آغاز کنید. شما باید کلمات، تجربیات توصیفی کسب و کار خود را به خوبی بشناسید. همه این نام ها وارد دفتر اندیکاتور اداره می شود و در قسمت نام مورد بررسی قرار می گیرد، از اسامی انتخابی نام انتخاب و به وسیله نامه برای شهرستان مورد نظر صادر می شود. برای هر نام تقریبا دو ماه اعتبار در نظر گرفته می شود و اسم شرکت و نام شهرستان و شماره دفتر اداره و تاریخ روز در دفاتر وارد می شود. بهتر است حتی الامکان از اسم های اصیل ایرانی برای شرکت استفاده شود.

مخصوصا که امروزه به دلیل زیاد شدن شرکت ها انتخاب اسم شرکت مناسب برای آنها بیش از پیش سخت شده و پر از نکات ریز و درشتی است که می تواند در انتخابمان، تأثیر گذار باشد. هنگامی که صحبت از موفقیت یک کسب و کار کوچک در میان است در واقع انتخاب اسم اهمیت بسیاری پیدا می کند. یک نام صحیح شرکت، می تواند شرکت شما را به اوج ببرد و از طرفی یک نام اشتباه نیز می تواند شرکت را به قعر بکشاند. با سلام کارشناسان ثبت شرکت و برند ایلیا در اسرع وقت با شما تماس حاصل می نمایند.

احتمالاً بعد از مدتی متوجه می‌شوید یکی دوتا از این دسته‌ها بیشتر با سلایق شما جور درمی‌آیند، اما سعی کنید تیم طوفان فکری خود را به چالش بکشید و در هر دسته چند اسم تجاری پیدا کنید. در آخر از میان تمام آن‌ها 10 الی 15 اسمی که بیشترین رأی را آورند را انتخاب کنید. مثل شرکت «تِسلا موتورز»که داستان اسرارآمیز زندگی دانشمند بزرگی همچون «نیکولا تسلا» را به محصولات خود گره زد و با این کار هم از شهرت جهانی او استفاده کرد و هم در اذهان عمومی خود را به‌عنوان برندی پیشرو و نوآور معرفی کرد.

مخاطب از اسم شما موضوع را متوجه نشود باز هم مثل امکان بستن شما وجود دارد. اسم مناسب برای اینستاگرام باید در یک نگاه قابل فهم باشد. برند مشهور اپل نمونه خوبی از استعاره بر اساس کهن‌الگوها برای انتخاب نام برند است. حدود ۴۰ سال پیش زمانی که استیوجابز تصمیم به تولید ثبت شرکت در تهران کامپیوترهای کوچک و شخصی گرفت ایده‌ای متمایز داشت. او قصد داشت بر خلاف کامپیوترهای زشت موجود بازار مثل آی‌بی‌ام و دی‌ای‌سی کامپیوتری زیبا و اغواگر بسازد. یادتان باشد نامی که برای برند انتخاب می‌کنید، نباید صدایی شبیه به واژه‌ای با معنی منفی یا زشت داشته باشد.

پست شد در : misc