ولایتیها با تهرانیها، همان برنامه است و مثلاً همان معلّم؛ امّا در این یکی، کلاسها هشتاد نفره است، در آن دیگری بیست و پنج نفره و همین جور و تازه در برنامهی مدارس، هیچ اثری از تکیه به سنّت، هیچ جاپایی از فرهنگ گذشته هیچ مادّهای از موادّ اخلاق یا فلسفه و هیچ خبری در آنها از ادبیّات، هیچ رابطهای میان دیروز و فردا، میان خانه و مدرسه، میان شرق و غرب، میان جمع و فرد! نائب رئیس – رأى میگیریم به کفایت مذاکرات درباره برنامه دولت آقایانى که موافقند قیام کنند (اکثر برخاستند) تصویب شد. آن قسمت از رشتههای دانشگاهی که سر و کارش با تکنیک و فن و ماشین است (دانشکده های علوم فنّی) در آخرین مراحل تحصیلی، فقط تعمیر کنندگان خوبی میسازد برای مصنوعات غربی، نه تحقیق تازهای، نه کشفی، نه اختراعی، نه حلّ مشکلی نه هیچ. برای ثبت برند کجا باید رفت ؟ حال باید بگوییم که با اقدامی ساده و تیزهوشانه می توانید از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنید.
مراحل ثبت برند
و خانهای که اساسش در حال فرو ریختن است چگونه میتواند شالودهای برای مدارس باشد؟ 4 – استفاده از نام های چند سیلابی و ترکیبی از شانس بالایی برای ثبت بر خوردارند. نکته: طبقه برند درواقع حوزه دسته بندی شده فعالیت های مختلف می باشد. وقتی برندی به ثبت رسیده باشد می توان مجوز استفاده از آن را به شرکت های ثالث داد که قادر می باشد منشا درآمد بیشتری جهت شرکت و یا شخص ایجاد کند و یا پایه و اساس منعقد نمودن اعطای نمایندگی فروش باشد. ماده ۱۵۰ـ وزارت صنعت، معدن و تجارت موظف است به منظور تحقق اهداف سند چشمانداز بیست ساله جمهوری اسلامی ایران در قالب تدوین راهبرد (استراتژی) توسعه صنعتی و معدنی با هماهنگی معاونت در زیربخشهای برگزیده صنعت و معدن، در جهت تحقق هدف رشد تولید صنعتی و معدنی با رعایت محورهای راهبردی ذیل بهگونهای اقدام كند كه نرخ رشد ارزش افزوده بخش صنعت و معدن افزایش یابد: الف ـ ارتقاء سطح رقابتمندی صنایع كشور با تأكید بر توسعه قابلیتهای فناوری و انتقال نقطه اتكاء مزیتهای نسبی از مواد اولیه و خام به تواناییهای فناورانه (تكنولوژیك) و خلق مزیتهای رقابتی ب ـ متنوعسازی پایه صادرات صنعتی و افزایش سهم محصولات دارای پردازش بیشتر (صنایع نهایی) در صادرات ج ـ توسعه پیوند مناسب صنایع كوچك، متوسط و بزرگ و شكلگیری خوشههای صنعتی و نشان تجاری (برند) و تمهید ادغام و شكلگیری بنگاههای بزرگ رقابتپذیر د ـ توسعه زنجیره ارزش پاییندستی صنایع واسطهای (پتروشیمی، فلزات اساسی، محصولات معدنی غیرفلزی) از طریق ترغیب گسترش سرمایهگذاری بخشهای غیردولتی با تأكید بر ایجاد شهركهای صنعتی تخصصی غیردولتی هـ ـ افزایش توانمندی ها و قابلیتهای طراحی، تدارك، ساخت، گسترش همكاری صنعت و دانشگاه، ساخت تجهیزات و ماشینآلات صنعتی، تعمیق تعامل صنایع با شهركهای فناوری و پاركهای علم و فناوری و افزایش مستمر سهم صنایع مبتنی بر فناوریهای برتر (صنایع نوین) در تركیب تولید صنعتی، نوسازی و ارتقاء بهرهوری صنایع و معادن و ـ تقویت ساز و كارهای تمهیدی و نظارتی اجرای « قانون حداكثر استفاده از توان فنی و مهندسی تولیدی و صنعتی و اجرائی كشور در اجرای پروژهها و ایجاد تسهیلات به منظور صدور خدمات مصوب ۱۲/۱۲/۱۳۷۵» تبصره ـ كلیه فعالیت ها و اقدامات غیرحاكمیتی مذكور در این ماده توسط بخشهای غیردولتی انجام میپذیرد.
کپی تمامی مدارک ی شخص حقوقی: کپی شناسنامه، کارت ملی، کارت تجاری کارت بازرگانی ، روزنامه رسمی، آخرین ثبت تغییرات شرکت، مجوز فعالیت(پروانه بهره برداری، مجوز تأسیس) ، پروانه ساخت و یا جواز کسب و تجارت. مدارک لازم جهت ثبت برند و علائم تجاری، با توجه به برند شخصی یا شرکتی بودن متفاوت می باشد. دولتیها با ملّیها یک دنیا فرق دارند. تا معلمان قادر باشند که به این رسالت بزرگ خود جامه عمل بپوشانند و دغدغههای امور جاری زندگی آنان را از وظیفه خطیری که بر دوش دارند بازندارد. پس چنانچه یک نام شبیه نام درخواستی شما، قبلا توسط شخص یا شرکت دیگری، حوزه فعالیت شما، ثبت شده باشد، شما دیگر قادر به ثبت آن نخواهید بود. در حقیقت یک شرکت یا یک محصول را می توان با برند و علامت تجاری مربوط به آن شناخت. این نکته بیانگر آن است که با برند شدن یک شرکت سطح انتظارات نیز بالا می رود و مردم با خرید از یک برند انتظار کیفیت بالا، خطرپذیری کم و سپردن مسئولیت به تولید کننده است. This was created with the help of GSA Content Generator Demoversion!
- ثبت نام و ورود به پنل کاربری
- کپی کارت ملی فرد متقاضی (شخص حقیقی)
- کپی روزنامه رسمی برای ثبت شرکت
- پرداخت هزینه اولیه ثبت به صورت اینترنتی
- علامت هلال احمر – نشانها – آرم های دولت ایران
درست همچون مدارس اسلامی که ذکرشان گذشت و دیدیم که گمان کردهاند تنها با تدریس و تبلیغ دین و اصول دینی میتوان از خطر بیدینی که تنها یکی از عوارض غربزدگی است، جلو گرفت. دانشکدههای ادبیّات و حقوق و معقول و منقول ما نیز گمان کردهاند که با پناه بردن به عربیّت و ادبیّت و عنعنات و سنن، جلوی همین خطر را میتوان گرفت. و نتیجهی چنین برخوردی با ادبیّات اینکه فقط نبش قبرکُن میپروریم و به این مناسبت، دانشکدههای ادبیّات را نیز باید جزو آن دسته از دانشکدهها شمرد که سر و کارشان با حقوق و معارف اسلامی و فرهنگ ایران و تتبّع و تحقیق در آنها است؛ یعنی دانشکدههای حقوق و معقول و منقول. امّا آن قسمت از رشتههای دانشگاهی که با تکنیک و فن سر و کار ندارد، یا با هنر سر و کار دارد و ادبیّات، مثل دانشکدهی هنرهای زیبا و دانشکدههای ادبیّات (تهران و ولایات) یا با معارف اسلامی و فرهنگ ایرانی و تحقیق و تتبّع در آنها. دانشکدهی هنرهای زیبا، تنها با دو رشتهی نقّاشی و معماری، تنها مؤسسهی دانشگاهی است که فیالجمله هنرمند میپرورد. و اگر مختصر تحقیقی و تتبّعی علمی در کار هست، در کار مؤسّسهی رازی است و انستیتوی پاستور، که من نمیدانم به دانشگاه و دانشکدهی کشاورزی وابستهشان بدانم، یا به وزارت بهداری، یا به مرکز انستیتوی پاستور در پاریس.