نحوه ثبت شرکت و مدارک لازم جهت ثبت شرکت

آلمان یکی از معدود کشورهایی است که مهاجران زیادی را از تمام نقاط جهان می پذیرد و به افرادی که خواهان ثبت شرکت و سرمایه گذاری در این کشور باشند، امکانات ویژه ای برای زندگی راحت اعطا می کند. برای اخذ اقامت و ثبت شرکت در آلمان مدت زمان کمتری مورد نیاز خواهد بود. شرکتی که با نام مخصوص برای انجام امور تجاری بین دو و یا چند نفر مسئول تضامنی تشکیل شود، شرکت تضامنی می گویند. تضامنی بودن مسئولیت ها به این معنا است که در صورتی که دارایی های شرکت برای پرداخت… ، اخذ گواهی ارزش افزوده و ارسال اظهارنامه مالیاتی اشاره کرد که در ادامه برای اطلاع بیشتر شما عزیزان از شرایط و ضوابط و مراحل انجام هر کدام از آن‌ها، لینک مربوطه را قرار داده‌ایم و توصیه می‌کنیم حتماً مطالعه بفرمائید.

  • این نوع تاسیس شرکت با حداقل 2 نفر و سرمایه 100 هزار تومان آغاز می شود.
  • بدین ترتیب که در سامانه مذکور ثبت نام کرده و روال را مطابق سیستم طی می کنید.
  • بعد از ثبت شعبه، افرادی که قصد فعالیت در شرکت را دارند، این امکان را خواهند داشت که به کشور آلمان مهاجرت کنند.
  • بعد از ارسال و تائید اوراق شرکت سهامی خاص توسط اداره ثبت شرکت ها می بایست جهت تحویل شخصی به آن اداره محترم مراجعه کند.
  • _چون شرکت سرمایه می باشد نه شخص پس با فوت یا ورشکستگی و یا محجوریت شرکا،شرکت منحل نمی گردد.

در ادامه به ۶ مورد از مدارکی که برای ثبت شرکت مورد نیاز است، اشاره کردیم و درباره هر کدام از آن ها صحبت هایی داشتیم. در صورتی که کسب و کار خود را در یک کشور داشته باشید و بخواهید شعبه‌ای از آن را در کشور آلمان تاسیس کنید، باید در رابطه با مدارک مورد‌نیاز برای ثبت شرکت در این کشور برای شعبه ثبت تغییرات شرکت ‌های وابسته اطلاعات کافی داشته باشید. ثبت شرکت سهامی می‌تواند توسط اشخاص حقیقی یا حقوقی صورت بپذیرد. یکی از مهم‌ترین گزینه‌هایی که هنگام بررسی مدارک لازم جهت ثبت شرکت در آلمان، باید به آن توجه کنید. وجود ندارد و این مدارک را کارشناسان اداره ثبت شرکتها بصورت آنلاین استعلام می‌کنند.

نام هایی که تایید و ثبت آگهی می شوند مهلت آنها نامحدود است ولی اگر آگهی نشوند فقط ۳ ماه تاریخ اعتبار دارند . حق تقدم نام های ثبت شده با توجه به تاریخ ثبت آنها می باشد که این حق بعد از انحلال و تصفیه منقضی می شود . _تعداد مدیران در این شرکت به صورت اجباری تعیین شده و شرکت می تواند به وسیله یک یا چند مدیر موظف یا غیرموظف اداره شود برخلاف شرکت های سهامی که در سهامی عام باید حداقل 5 مدیر و در سهامی خاص حداقل three مدیر انتخاب شوند،محدودیتی برای مدت شرکت در شرکت با مسوولیت محدود وجود ندارد. اعضاء اصلی هیئت مدیره می بایست از بین سهامداران در مجمع عمومی انتخاب شوند و همچنین بازرسین خارج از اعضاء هیئت مدیره در مجمع عمومی انتخاب می شوند.

در اسم شرکت باید نام یکی از شرکای ضامن وجود داشته باشد و روابط شرکا بر طبق اساسنامه باشد. خیر، محدودیتی برای مدرک تحصیلی وجود ندارد مگر اینکه موضوع شرکت نیازمند مدرک تحصیلی خاصی باشد. جناب شمسه در ابتدا که هیچ مشکلی ندارد اما در ادامه باید اجاره نامه معتبر برای دریافت کد اقتصادی داشته باشید . شما می توانید در هر چند شرکت که می توانید عضو هیئت مدیره باشید اما فقط در یک شرکت می توانید مدیرعامل باشید. یعنی می توانید مثلا در یک شرکت مدیرعامل و در ده شرکت عوض هیئت مدیره یا رئیس هیئت مدیره باشید. شرکت خارجی هنگامی می تواند قصد ثبت شعبه شرکت خارجی در ایران را داشته باشد که در ممکلت خود، ثبت قانونی شده باشد.

شرکای شرکت باید چند نفر باشند؟

فتوکپی شناسنامه کلیه شرکاء شرکت و همچنین مدیران که برابر اصل شده باشد از دیگر مدارک جهت ثبت شرکت است. اولین اقدام برای ثبت برند تجاری، ورود به سایت اداره مالیات معنوی و ثبت نام در آنجا است. پس از ثبت نام در این سایت باید به مراکز دفترخانه های رسمی مراجعه و گواهی ثبت شرکت امضا را از آنجا دریافت و ثبت نام خود را در سایت تکمیل کنید. اداره ثبت شرکت‌های منطقه آزاد کیش در خیابان لوپ دیدار، برج صدف، طبقۀ سوم، واحد ۳۰۲ واقع شده است. شماره تلفن‌های آن نیز ۴۴۴۵۳۲۸۰- ۰۷۶ و ۴۴۴۵۳۲۸۱- ۰۷۶ است که در ساعات اداری پاسخگوی شما خواهند بود.

بعد از بررسی و ارزیابی های لازم، کارشناسان اداره ثبت با پذیرش و یا رد مدارک ارسالی، نتیجه را به متقاضیان اعلام می کنند. برخی افراد با هدف نو آوری در کار و حرفه و ارائه ایده های نو یا طراحی وب سایت های اینترنتی، برای ثبت اقدام می کنند و برخی دیگر می خواهند به کسب و کاری که از قبل داشته اند، هویت رسمی و قانونی بدهند. هزینه ها تا حدودی نزدیک به ثبت شرکت های عادی (مسئولیت محدود) می باشد و از لحاظ زمانی نیز مانند دیگر ثبت شرکت ها می باشد.

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت

پناهندگی در آلمان روشی بسیار سخت و دشوار است و در این مسیر دشواری ها بسیاری را بایست تحمل کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید همه روزه از ساعات ۹الی 18با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید . و همچنین می توانید فرم ارزیابی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما رابررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای را به شما عزیزان بیان می کنند. شما میتوانید ثبت شرکت در آلمان را به صورت مالکیت صد در صد انجام دهید و نیازی به وجود شریک آلمانی نخواهید داشت. بنابراین مدارک مورد نیاز برای ثبت این نوع از شرکت در ادامه بیان شده است. با اجرایی شدن سامانه جامع ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری کلیه مراجعات ارباب رجوع به صورت اینترنتی، و از طریق سامانه اینترنتی irsherkat.ssaa.ir و به صورت غیر حضوری انجام می گردد.

ثبت تغییرات شرکتها، یکی دیگر از خدمات و امکانات آگاه ثبت می باشد و در زمانی که یک شرکت پس از ثبت، درخواست اعمال تغییرات را در اساس نامه یا سایر موارد داشته باشد، می تواند از طریق کارشناسان ما در سریع ترین زمان مراحل آن را طی کند. تمدید مدت زمان شرکت، انحلال شرکت، تغییر یا خروج شرکا، ایجاد تغییرات در نام شرکت همگی جزو تغییرات ذکر شده می باشند. در قانون تجارت، برای میزان سرمایه شرکت بامسئولت محدود هیچ مبلغی تعیین نشده است. 1- برای تشکیل شرکت مختلط سهامی، حضور حداقل سه شریک ( دو شریک سهامی و یک شریک ضامن ) الزامی می باشد. نامه ای مبنی بر ارائه کل و یا ثلث سرمایه توسط مدیر شرکت تاسیسی و پرداخت نمودن کل میزان سرمایه مورد نیاز نقدی شرکا و ارائه سرمایه غیر نقدی.

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت

استفاده از عبارات بنیاد, انجمن, تشکل, لیزینگ و موارد این چنینی مستلزم اخذ مجوز می باشد. نام ، ایمیل و وب سایت خود را برای بار دیگر که اظهار نظر می کنم در این مرورگر ذخیره کنید. می تواند طبق ماده ۳ قانون مقررات در زمینه تجارت واردات و صادرات ثبت برند اقدام نمایند. پس از پاپ آگهی اگر تا مدت زمان مشخصی ، شخص ثالثی به اظهارنامه شما اعتراض نداشت باید برای ادامه روند تکمیل پرونده به صورت حضوری به اداره مالیات مراجعه کنید. در مرحله اول این شرکت، موسسان مقدمات ایجاد شرکت را فراهم می آورند.

نحوه ثبت شرکت سهامی خاص

نه تنها روزنامه رسمی بلکه هزینه های دیگر نظیر وکیل، آگهی های ثبتی، واریزی های قانونی و … نیز نسب به نوع شرکت، تعداد اعضا، موضوعات شرکت و … متغیر و متفاوت خواهد بود. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید معیار های زیادی در تعیین هزینه ثبت شرکت دخیل است مثلا اگر شرکت تان کوچک باشد، هزینه روزنامه رسمی یک قیمت است، اگر شرکت تان بزرگ باشد ، هزینه روزنامه رسمی گران تر خواهد شد. در صورت از بین رفتن و یا مفقود شدن مدارک ثبتی شرکت ، می توان برای اخذ المثنی مدارک ثبتی از طریق اداره ثبت شرکت ها اقدام نمود. لازم به تذکر است که امر تعیین نام، فقط در تهران انجام می‌شود و شرکت‌هایی که در سایر شهرها ثبت می‌شوند؛ نیز جهت تعیین نام به تهران معرفی می‌شوند. در صورت کامل بودن مدارک تقدیمی، کارشناس اداره‌ی ثبت شرکت‌ها اقدام به تهیه‌ی پیش‌نویس آگهی ثبت نموده و به متقاضیان ثبت یا یکی از شرکا یا وکیل رسمی شرکت تحویل می‌شود.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به موسسه حقوقی آگاه ثبت می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. طراحی و ثبت برند و علامت تجاری شما از صفر تا صد تا مرحله دریافت سند رسمی بصورت انحصاری و استعلام کاملا رایگان نام مورد نظر شما. ارائه گواهی پرداخت حداقل 35 % سرمایه شرکت از بانکی که حساب شرکت در شرف تاسیس در آن جا افتتاح شده است. بدین ترتیب که اگر سرمايه شركت مختلط سهامی از دويست هزار ريال بیشتر نباشد، سهام يا قطعات سهام، حداقل پنجاه ريال باشد و هر گاه ‌سرمايه بیشتر از دويست هزار ريال باشد، سهام و قطعات سهام، حداقل يكصد ريال تعیین گردد.

توجه داشته باشید کلیه زمان در نظر گرفته برای تاسیس شرکت و موسسه غیر تجاری زمانی بین ۷ الی ۱۵ روز کاری انجام می باشد و هیچ فرقی ندارد که چه تعداد عضو, چه مقدار سرمایه, چه مقدار سهام و چه تعداد سهامدار داشته باشد. هزینه های موسسه جهت انجام کلیه روند با هر میزان سرمایه و هر تعداد سهامدار در موسسه ثبتی ذهن ناب رقم ثابت می باشد که در هیچ یک از مراحل خارج از پیش فاکتور ارسال شده تغییری ایجاد نخواهد شد. کد فراگیر درصورتی که سهامدار یا مدیر عامل شرکت سهامی خاص فرد غیر ایرانی باشد. سهام بانام شرکت سهامی خاص که مشخصات دارنده این نوع سهام بر روی ورقه سهام قید گردیده و در دفاتر سهام شرکت سهامی خاص ذکر می شود و جهت هرگونه تغییر در تعداد و ارزش این سهام بانام می بایست در دفاتر سهام شرکت تغییرات اعمال شود. بعد از تائید اوراق و تحویل اوراق به متقاضی, می بایست نسبت به پرداخت های قانونی و اخذ پلمپ دفاتر اقدام شود.

حداقل دستمزد جهت ثبت کلیه شرکتها ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ ريال و سایر هزینه ها (حق الثبت – حق التمبر – روزنامه رسمی) طبق واریزی های اداره ثبت که براساس میزان سرمایه و موضوع فعالیت تغییرات ثبت برند شرکتمحاسبه می گردد و زمان ثبت شرکت ۳۰ الی ۴۵ روز است. در میان شرکت های تجاری، شرکت سهامی خاص و با مسئولیت محدود ، از شرکت های پرکاربرد به شمار می آیند. لازم به ذکر است تشریفات اداری شرکت بامسئولیت محدود چندان پیچیدگی ندارد و تعداد اعضای آن کمتر است و همچنین مسئولیت آن ها در قبال قروض و دیون برابر با سرمایه آن ها در شرکت است.