مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات » آتیه آفرینان

توجه به ساختار سهام مشاغل اولین رکنی است که قبل از ثبت بایستی به آن توجه داشته باشید. به عنوان مثال درباره یک شرکت آبی و دریایی شما تغییرات شرکت حتما بایستی یک شریک محلی داشته باشید. جهت ثبت شرکت در کشور امارات می بایست 51% سهام را با یک کفیل اماراتی در امارات تقسیم نمایید.

این شامل Dh15.000 برای مجوز تجارت عمومی، به‌علاوه هزینه Dh10.000 به شهرداری دبی، Dh3.000 به وزارت اقتصاد و Dh1.000 به اتاق بازرگانی دبی است. اگر مایل هستید در منطقه آزاد مستقر در دبی شرکتی راه‌اندازی کنید و اجازه اقامت بگیرید، می‌توانید برای ویزای اقامت تجاری اقدام کنید. شما می‌توانید یک شرکت راه‌اندازی کنید یا سهام قبلی یک شرکت را خریداری کنید، اما باید صاحب سهام با ارزش حداقل ۵۰.۰۰۰ AED (کاملاً پرداخت‌شده) باشید.

مراحل ثبت شرکت در امارات متحده عربی

طبق قوانین این کشور نخستین شرط برای ثبت نام رزرو کردن اسم تجاری که می خواهید برای شرکت باشد. متقاضی برای همکاری با شرکت های که به شورای همکاری خلیج فارس مربوط می باشند باید با شرکتی که متعلق به امارات است مشارکت داشته باشند. اگر شرکت در ارتباط با بازرگانی باشد باید مجوز تجاری را دریافت کرد. این مدل از شرکت ها در امارات ثبت می شوند ولی در بیرون از امارات فعالیت می کنند.

ثبت شرکت دریایی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اقامت امارات از طریق کار می‌توانید مقاله‌های ویزای کار امارات و چگونگی کار در امارات را بخوانید. در همین ابتدا باید بگوییم که کشور امارات سیاست های بسیار سخت گیرانه ای در زمینه اعطای پاسپورت امارات به مهاجران دارد و یا بهتر است بگوییم که امارات هیچگونه سیاست مهاجرتی برای اعطای پاسپورت به شهروندان خارجی ندارد. بیشتر مجوزهای اقامتی که برای شهروندان کشورهای خارجی صادر می‌شوند، اکثرا 3 ساله و قابل تمدید هستند و چیزی به اسم مجوز اقامت دائم امارات وجود ندارد. شهروندان خارجی که اقامت امارات را دریافت می‌کنند باید هر چند سال یکبار اقامت خود را تمدید کنند. گرچه عموما مشکل خاصی در زمینه تمدید اقامت امارات وجود ندارد، اما ادعای اینکه می‌توانید در مدت کوتاهی پاسپورت امارات یا اقامت دائم امارات را دریافت کنید، سنجیده نیست و این کار به راحتی امکان‌پذیر نخواهد بود.

در مجوز حرفه‌ای، ۱۰۰٪ سهام متعلق به شریک مهاجمان است و یک تبعه امارات به عنوان نماینده خدمات محلی معرفی می‌شود. بسیاری از افراد می‌خواهند در شرکت فراساحلی فعالیت خود را شروع کنند و این کار نیز هیچ گونه مالیاتی در پی نخواهد داشت. هم‌چنین شرکت‌های مختلفی ثبت شرکت در تهران در دبی وجود دارند که به طور خلاصه به آنها اشاره خواهیم کرد. در حالت اول، سازمان های MoHRE و وزارت امور خارجه مراکزی را در خارج از کشور برای تسهیل این امور تعیین کرده اند. در حالت دوم، شما امکان دریافت مجوز کار دبی را با خروج از امارات دارید.

مجوزهای تجارت متفاوت می باشند و این تفاوت ناشی از نوع فعالیتی می باشد که شما قرار است در شرکت به آن مشغول باشید. سهامداران و مدیران شرکت الزامی به حضور در امارات متحده عربی ندارند. ثبت شرکت در چین، دفتر نمایندگی در چین، ثبت شرکت تماما خارجی درچین، مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده مالیاتی در چین، استخدام خارجی به هنگام ثبت شرکت…

با ثبت این نوع شرکت ، شما می توانید برای خود ، اعضای خانواده و کارمندان خود از ویزای اقامتی بهره مند شوید. امارات متحده عربی که به دلیل مقررات معتبر، پایین ترین میزان مالیات و دولتی که از طریق سرمایه گذاری خارجی رونق می گیرد، به عنوان یک قطب تجاری بی نظیر شناخته شده است. برای ثبت شرکت در دبی می‌بایست در مورد شریک محلی خود یا شخصی که تبعه امارات متحده عربی باشد تصمیم‌گیری کنید و شخص مورد نظر را انتخاب کنید. ثبت شرکت در دبی از راه های مختلفی امکان پذیر می باشد که یکی از این روش ها ثبت شرکت با مسئولیت محدود با مشارکت فرد دیگری است. روش دیگر نیز تاسیس شرکت ارائه خدمات تخصصی می باشد که در زیر بخش های بعد مورد بررسی قرار خواهند گرفت. اگر شرکت خود را در یکی از مناطق شهر دبی به ثبت برسانید می‌توانید مالک ۱۰۰درصد شرکت خود باشید.

سهولت انجام کسب و کار

در مقایسه با شرکت‌های خارج از کشور که توسط سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به ارائه خدمات به مشتریان در خارج از امارات متحده عربی مورد استفاده قرار می‌گیرند، از شرکت دریایی برای تهیه مشتری در این کشور استفاده می‌شود. کشور امارات متحده عربی از زمان‌های قدیم در زمینه تجارت فعالیت خوبی داشته‌است. در حال حاضر هم یکی از بهترین انتخاب‌ها برای راه‌اندازی شرکت و تجارت در سطح منطقه است. می‌توان شرکت‌های بسیار متنوع چند ملیتی را در این کشور برشمرد که فعالیت بسیار خوب و پربازدهی دارند. زیرا کشور امارات در زمینه سرمایه‌گذاری و تجارت بین‌المللی بسیار معروف است و به همین دلیل هدف بسیاری از بیزنس‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها قرار گرفته‌است. یکی از بهترین اهداف برای راه‌اندازی شرکت و تجارت، کشور امارات و شهر دبی می‌باشد.

  • کشور امارات یکی از کشورهای است که دارای بزرگ ترین ذخایر نفتی است به همین علت از نظر تولید ناخالصی سرانه به اندازه کشورهای اروپایی ثروتمند است.
  • من در زمینه طراحی صنعتی و همچنین حوزه نفت و گاز کار کرده ام.
  • برای مثال، اگر حوزه خویش فرمای شما در زمینه خدمات درمانی است، باید گواهی ها و مدارک مورد نیاز این کسب و کار را به وزارت سلامت امارات ارائه دهید.
  • راه‌اندازی شرکت با مسئولیت محدود به سرمایه‌گذاران این امکان را می­دهد تا حضور خود را در بازار محلی امارات متحده عربی تقویت کرده و مشاغل محلی را به طور مؤثرتری ارتقا دهند.

امارات متحده عربی و دبی به عنوان یک قطب تجارت منطقه ای و بین المللی شناخته می شوند و بخش اعظم درآمد آن ها از طریق تجارت، توریسم، بازار ملک، و خدمات مالی به دست می آید. برای همین است که بسیاری از سرمایه گذاران علاقه مند به ثبت شرکت در دبی و توسعه فعالیت های تجاری خود در این شهر می باشند. در صورتی که شما برای اخذ اقامت در امارات اقدام کنید و درخواست شما توسط دولت این کشور رد شود، امکان درخواست مجدد و تایید آن بسیار سخت و تا حدودی غیر ممکن خواهد بود. برای همین حتما در صورت نیاز به اخذ اقامت و یا ثبت شرکت در دبی و امارات متحده عربی حتما از کمک مشاورین و متخصصین حقوقی استفاده کنید تا شاهد بروز این مشکلات نباشید. همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، به استثنای بانک‌ها و شرکت‌های نفتی، مالیات بر درآمد از شرکت‌ها یا افراد در امارات اخذ نمی‌شود. همچنین محدودیتی توسط مقامات امارات متحده عربی برای بازگشت سود وجود ندارد.

پروژه های عمرانی که در این کشور در حال اجرا است به ارزش تقریبی 350 میلیارد دلار است و طبق انتظارات در آینده بیشتر هم خواهد شد. در سال 2007 درآمد کشور امارات از صادرات 162 میلیارد دلار و هزینه واردات 94 میلیارد دلار بوده است که 45 درصد مربوط به صادرات نفت خام و باقی به گاز، خرما، ماهی خشک است. کشوری که با جمعیت 10 میلیونی خود توانسته رشد اقتصادی بالایی داشته باشد و از نظر تولید ناخالصی داخلی و انرژی و شاخص توسعه انسانی در کنار کشورهای پیشرفته دنیا قرار بگیرد. طبق پیش بینی ها در سال 2021 قرار است رشد اقتصادی این کشور از ناخالصی داخلی و خارجی شهر به 2.eight درصد برسد . برای اخذ مجوز برای شرکت پتروشیمی یا نفت و گاز باید از طریق شرکت نفت و سازمان های دولتی آن را دریافت کنید. برای ثبت شرکت بیمه و ضمانتی می توانید مجوز خود را از وزارت اقتصاد و بازرگانی اخذ نمایند.

اجاره دفتر یا خرید دفتر می‌تواند توسط خود شما یا شرکت‌های ارائه دهنده این خدمات انجام شود. مجوز حرفه‌ای مخصوص مشاغل خدماتی و مشاغلی است که نیازمند توانایی‌های ذهنی، تحصیلات آکادمیک و یا روش‌های علمی و دقیق هستند مانند شرکت‌های حقوقی و وکالت، شرکت‌های حسابداری و یا مشاوره‌ای. سلام دوست عزیز ممنون از همراهی شما با خونواده گوتوتی‌آر، بله دوست عزیز این امکان برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت وجود دارد. جدا از ویژگی‌های اشاره شده لازم است ذکر شود که دبی بهترین قطب واردات و صادرات است.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در امارات متحده عربی

برای ثبت شرکت در دبی نیز اطلاعات درست و دقیق حرف اول را می زند. ما در اینجا ما به شما اطلاعات کاملی در مورد انواع شرکت ها در دبی می دهیم. بنابراین کسانی که میخواهند در دبی دفتر داشته باشند و کارمند استخدام کنند باید شرکت native ثبت برند تجاری ثبت کنند. بطور کلی ثبت شرکت در مناطق تجاری آزاد در مقایسه با native به مراتب ساده تر و به صرفه تر میباشد.

برای مثال، اگر حوزه خویش فرمای شما در زمینه خدمات درمانی است، باید گواهی ها و مدارک مورد نیاز این کسب و کار را به وزارت سلامت امارات ارائه دهید. اولین فاکتور و شرط مورد نظر برای درخواست ویزای خویش فرما امارات، پیدا کردن یک اسپانسر معتبر است. راحت ترین راه، ورود از طریق ویزای توریستی و جستجوی حضوری و یا آنلاین شرکت و اسپانسر لازم برای اپلای ویزای خویش فرما در کشور امارات است. شرکت استخدام کننده شما می تواند توسط اداره اقامت و امور خارجه دبی GDFRA، تغییر وضعیت شما را انجام دهد که در این صورت نیازی به ترکی خاک دبی برای اخذ مجوز کار ندارید.

صدور مجوز تجارت در امارات یا دبی یکی از مراحلی است که برای طی کردن آن باید هزینه های مشخصی پرداخت شود. این هزینه برای ثبت شرکت LLC حدود دوازده هزار درهم امارات است. شرکت ایرسا ثبت تخصص بالایی در زمینه تغییرات ثبت شرکت ها و انجام کار های حقوقی دارد.