تغییر آدرس شرکت ، راهنمای تغییر آدرس شرکت ، مراحل تغییر آدرس شرکت

در شرکت با مسئولیت محدود ورقه سهم الشرکه صادر نمی شود. این سهم الشرکه نمی تواند به صورت اوراق تجاری قابل انتقال صادر شوند. ولی در شرکت سهامی خاص نقل و انتقال سهام مشروط به موافقت مدیران شرکت یا مجامع عمومی آزاد می باشد.

  • لازم به ذکر است درصورتی‌که کارشناس اداره، موضوع شرکت را نیازمند کسب مجوز از مرجع خاصی بداند از مرجع مزبور، استعلام می‌نماید.
  • منتظر تماس شما با کارشناسان مجرب و فوق حرفه ای کارا ثبت هستیم.
  • هنگامی که جلسه با اکثریت شرکا برگزار شده باشد رعایت دعوت شرکت مطابق اساسنامه یا قانون تجارت با ارائه مدارک الزامی است.
  • با توجه به شرایط یک شرکت، دلیل آن هم می تواند متفاوت باشد.
  • افرادی که قصد ثبت شرکت بازرگانی را دارند شرکت مسئولیت محدود را انتخاب می کنند.

در صورت تشکیل مجمع با اکثریت حضار بایستی تشریفات دعوت با عنایت به اساسنامه و قانون تجارت رعایت شود و مدارک مربوط به آن تنظیم وارائه شود. وبسایت sherkat.ssaa.ir منبع معتبری برای دانلود نمونه نامه تغییر آدرس شرکت است. پس از ثبت شرکت و تنظیم اساسنامه ،هر شرکتی بنا بر دلایل مختلف ممکن است مجبور با ایحاد تغییرات در مواد اساسنامه شود، معمولا اعمال تغییرات برای شرکت ها بلامانع می باشد لذا موظف هستند تمامی این تغییرات احتمالی را به مرجع ثبت شرکت ها اطلاع داده و به ثبت برسانند. مدارک هویتی شرکت با مسئولیت محدود (اساسنامه – اظهارنامه – شرکتنامه – آخرین تعیین سمت انجام شده). مراجعه کننده های ثبتینو به دنبال این هستند که در رابطه با هزینه های انجام این کار اطلاعاتی دقیق داشته باشند. در این رابطه باید به شما بگوییم که مشاوره در ثبتینو به صورت رایگان انجام می شود.

ایجاد تغییر در کدام ‌بخش‌های شرکت امکان‌پذیر است؟

ما در این مقاله برآنیم تا درباره ی صورتجلسه تغییر آدرس شرکت مطالبی را ارائه نماییم مقاله را بخوانید و چنانچه با هر سوال و موردی روبرو شدید می توانید با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید. نقل و انتقال سهام اعضا به صورت رسمی و با تنظیم صورتجلسه در مجمع عمومی فوق العاده انجام می شود که تمام اعضا ذیل آن را امضا می کنند. تنظیم و تدوین صورتجلسات مرتبط با تغییرات در خواستی شرکت و تصویب آن توسط کلیه اعضا هیئت مدیره و سهامداران و امضا ذیل صورتجلسه از اقدامات اولیه در این خصوص می باشد و پس از آن آغاز ثبت نام الکترونیک تغییرات است. برای تنظیم متن صورتجلسه تغییر آدرس شرکت پیشنهاد می کنیم با افراد یا موسساتی که در این زمینه تجربه کافی دارند مشورت نمایید. بهتر است صورتجلسه را در بیش از دو نسخه آماده کنیم و سهامداران و اعضای هیئت مدیره تمامی صفحات را امضا نمایند.

مراحل تغییر آدرس شرکت با مسئولیت محدود

از جمله رایج ترین این تغییرات ، تغییر آدرس شرکت می باشد. این آدرس که به نشانی محلی در اساسنامه به عنوان محل فعالیت شرکت معرفی شده است اطلاق می شود بنا ثبت شرکت در تهران به دلایل بسیاری ممکن است تغییر نماید و اعلام آن به مرجع ثبت اجباری می باشد. خدمات دیگری که در راستای ثبت تغییر محل فعالیت یک شرکت به شما ارائه می شود.

اما لازم است بدانید که فرقی نمی کند موسسه ثبتی در کدام شهر ایران باشد. و بهتر است با دفتری کار کنید که دارای سابقه طولانی و تخصص بالا وهمچنین هزینه آن مناسب و در زمان کمتری کار ثبت شرکت را انجام دهد. ارائه گواهی عدم سوء پیشینه در زمان اعمال تغییرات ضروری نمی باشد، فقط نیاز به تائید در صورت جلسه داشته که هیچ یک از بازرسان یا اعضای هیئت مدیره دارای سابقه کیفری و پیشینه نمی باشند.

با توجه به شرایط یک شرکت، دلیل آن هم می تواند متفاوت باشد. اما به طور کلی شرکت ها برای آن که مزیت های مالی بیشتری شامل حال آن ها شود، اقدام می کنند. وحید عزیز شما هر زمانی که تمایل داشته باشید ثبت برند تجاری می توانید تغییر آدرس بزنید و زمانی برای آن تعیین نشده است. کلیه صفحات صورتجلسات باید حتما به امضا اعضا برسد حتی اگر یک نام به برگه دوم صورتجلسه به دلیل کمبود جدا انتقال داده شده است.

یک نسخه از این صورتجلسه به همراه دیگر مدارک جهت تایید کارشناسان و درج در پرونده برای اداره ثبت ارسال گردد. تشکیل مجمع عمومی فوق العاده و تنظیم صورت جلسه که به امضای هیات رئیسه رسیده باشد. _در صورتی که تعداد شرکاء 12 نفر یا بیشتر باشند می بایست وفق ماده 109 قانون نسبت به انتخاب هیات نظار اقدام و نام اعضای هیات نظار در بالای صورت جلسه تنظیمی نوشته شود و آنان ذیل صورت جلسه را امضاء نمایند. تغییر آدرس شرکت، منظور همان نشانی قانونی و اصلی شرکت محسوب می­ شود که هنگام ثبت شرکت در بند سوم اساسنامه شرکت ذکر می­ شود.

تغییر محل فعالیت شرکت چه مزیت هایی دارد؟

_ تنظیم صورتجلسه و امضای آن توسط شرکا همگی با قید کردن میزان سهامشان در شرکت. ۴-تعیین روزنامه کثیرالانتشاری که آگهی ها و اطلاعیه های شرکت تا مجمع عمومی عادی سال بعد در آن انتشار خواهد یافت. مشاورین آگاه ثبت پس از عقد قرارداد تا زمان ثبت شرکت و چاپ در روزنامه رسمی پیگیر پرونده و پاسخگوی شما خواهند بود. کلیه شرکت هایی که در زمینه مالی و اعتباری فعالیت می کنند و قصد ایجاد تغییرات را دارند، برای پیگیری و انجام امور نیاز به تهیه مجوز های لازم از بانک مرکزی را دارند. 1- در صورتیکه جلسه با حضور اکثریت اعضاء تشکیل شده رعایت مقررات اساسنامه شرکت و لایحه اصلاحی قانون تجارت در خصوص دعوت الزامی می باشد. چنانچه جلسه با اکثریت شرکا تشکیل شده باشد رعایت دعوت شرکت وفق اساسنامه یاقانون تجارت با ارائه مستندات ضروری است.

5-در صورتی که شرکایی که از شرکت خارج می شوند از اعضای هیات مدیره باشند می بایست با تسلیم صورتجلسه جداگانه نسبت به تکمیل اعضای هیات مدیره از بین شرکایی که در شرکت باقی مانده اند اقدام شود. برای کسب اطلاعات بیشتر از ثبت تغییرات در شرکت با مسئولیت محدود می توانید با ما تماس بگیرید. شرکایی که از شرکت خارج می شوند بایستی با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر در اداره ثبت شرکت ها حضور یافته و ذیل دفاتر ثبت را امضاء نمایند.

من شرکت ساختمانی ثبت اینترنتی کردم و مدارک را برایشان ارسال کردم . میخاستم شرکت لوله کشی گاز خانگی و تجاری بزنم از چ شرکتی استفاده کنم و باید از کجاشروع کنم مدارکم تکمیله. به نظر شما چه نووع شرکتی باید ثبت کتم و هزینه اش چقد میشه…. مضوع فعالیت بسته به اساسنامه تعیین می شودو هر موضوعی که در نظر ثبت تغییرات داشته باشید قابل انتخاب است. ثبت شعبه يا نمايندگي شركت خارجي در ايران مشروط به عمل متقابل كشور متبوع شركت خارجي مي‌باشند، يعني اگر در كشور متبوع شركت خارجي شعب يا نمايندگيهاي شركت‌هاي ايراني به ثبت برسند آن شركتها نيز مي‌توانند نسبت به ثبت شعبه يا نمايندگي شركت خود در ايران اقدام نمايند.

بدین صورت که شرکاء شرکت مسئولیت محدود با تشکیل مجمع عمومی فوق العاده تغییر آدرس شرکت را بررسی و نسبت به تغییر آدرس شرکت اتخاذ تصمیم می نمایند و صورتجلسه تغییر آدرس شرکت را مکتوب نموده و کلیه شرکاء و اعضاء هیات مدیره صورتجلسه را مهر و امضاء می نمایند. تنظیم صورتجلسه تغییر آدرس شرکت سهامی خاص باید در پایان مجمع عمومی فوق العاده انجام شود. همچنین لازم است تا لیستی از سهامداران که میزان سهام آنها در آن مشخص شده آماده گردد و پس از امضا توسط حاضرین جلسه به اداره ثبت شرکت ها ارسال گردد. شرکت با مسئولیت محدود از مشارکت دو یا چند عضو برای فعالیت های بازرگانی، خدماتی، تولیدی یا پخش تشکیل می شود. در اساسنامه شرکت هر یک از شرکاء اختیاراتی دارند که با توجه به آن می توانند در تغییرات شرکت با مسئولیت محدود مشارکت کنند. در جلسه ای که برای تغییر آدرس تشکیل شده است باید تمام سهامداران و شرکا حضور داشته باشند و تصمیم خود مبنی بر تغییر آدرس شرکت را به صورت یک صورتجلسه تغییر آدرس شرکت تنظیم نمایند.

چنانچه شریک هایی که از شرکت خارج می شوند از اعضای هیات مدیره می باشند باید صورتجلسه ای را به صورت جداگانه تسلیم و به منظور کامل نمودن اعضای هیات مدیره از میان شریک هایی که در شرکت باقی مانده اند اقدام نمایند. توجه داشته باشید که رونوشت شناسنامه شرکایی که جدیدا به شرکت وارد شده اند هم باید به اداره ثبت شرکت ها ارائه گردد. همه اعضای شرکت از قببیل اشخاصی که سهم الشرکه خود را انتقال داده اند و اشخاصی که جدیدا به شرکت وارد شده اند باید ذیل صورتجلسه تنظیمی را به امضا برسانند. در صورتی که تعداد شرکا زیاد باشد مطابق با ماده 109 قانون تجارت، هیأت نظارت انتخاب شده و اسامی اعضای هیئت نظارت در صورتجلسه تنظیمی قید می گردد و آنها باید صورتجلسه را امضا کنند. اگرتعداد شرکاء 12 نفر یا بیشتر باشد بایستی نسبت به انتخاب هیات نظار اقدام و نام اعضای هیات نظار درصدر صورت جلسه تنظیمی درج شود. بهتر است صورتجلسه تغییر آدرس در دو نسخه یا بیشتر که به امضای تمامی اعضا رسیده تنظیم شود.

پست شد در : misc