اسم پیشنهادی برای برند مواد غذایی

احتمالاً برخی از نام های خارجی به گوشتان خورده است که در فارسی یا با لحن بدی تلفظ می شوند و یا معنی مناسب و خوشایندی ندارند. 13- استفاده از کلمه کلیدی در اسم سایت خوب است اما الزامی نیست. توجه کنید لغاتی را که در زیر لیست کرده ایم می بایست با لغات مناسب دیگری ترکیب شوند و عباراتی خلاقانه ایجادشود.

اسم پیشنهادی شرکت

این کلمات شامل صفاتی مانند بهتر،‌ برتر،‌ نیک،‌ خوب و… و همچنین نام شهرها، اعداد و رنگ‌ها و کلماتی که موضوع فعالیت را شرح می‌دهند مانند بازرگانی، تجاری، خدماتی، ساختمانی، تولیدی و… می‌شوند. بهتر است بلافاصله پس از انتخاب اسم برند، دامنه‌ی اینترنتی مورد نظرتان را بخرید و اکانت شبکه‌های اجتماعی‌تان را نیز ایجاد کنید(به عنوان راهنمای انتخاب اسم برند حتما این موضوع را در نظر داشته باشی). در نظر داشته باشید که انتخاب نام مناسب شرکت فرآیندی پیچیده است که اگر به‌درستی انتخاب شود می‌تواند تاثیرات مثبت زیادی را در کسب و کارتان ایجاد کند. به‌ کمک مشاوران دکتر ویز می‌توانید ویژگی‌های نام مناسب شرکت را مشخص کنید.

قوانین تجارتی جهموری اسلامی ایران همه شرکت ها را ملزم کرده است که نام خود را تحت شرایط خاص انتخاب و ثبت کنند. یعنی شرکت ها و سازمان ها باید مانند افراد جامعه که اشخاص حقیقی به حساب می آیند و اسم دارند، اسم مختص به خود را داشته باشند. در ادامه گروه کارشناسان ثبت آراز به بررسی قوانین انتخاب اسم برند برای شرکت ها و سازمان ها خواهند پرداخت که امیدواریم مورد استفاده شما قرار گیرد. انتخاب اسم شرکت یکی از مهمترین مراحل در ثبت شرکت ثبت شرکت در تهران و تاسیس یک کسب و کار است، نام انتخابی نقش بسیار مهمی در تجارت خواهد داشت. موسسه حقوقی ثبت نوول در این مقاله تلاش و کوشش نموده است تا درباره ی نمونه اسم شرکت و نحوه ساخت نام شرکت ها مطالبی را ارائه نماید مقاله را بخوانید و چنانچه با هر سوال و مسئله ای مواجه شدید می توانید با مشاوران و کارشناسان ما تماس بگیرید. یک تجارت جدید کشاورزی باید در بازاری که در حال حاضر بسیاری از شرکت های تأسیس شده دارای رقابت هستند ، سخت رقابت کند.

در زمان انتخاب اسم برند حتما چک کنید که دامین آن هم آزاد باشد جهت راهنمایی کامل اینجا کلیک کنید  اسم برند ریشه فارسی داشته باشد

استفاده از اسامی خاص اصیل ایرانی هم افتخار آمیز و باشکوه است و هم می‌تواند توصیفی از شرکت شما باشد. اسم شرکت شما نباید پیش از آن به عنوان یک شرکت ثبت شده باشد. اگه بخوام اسم براش انتخاب کنم ،چی پیشنهاد میدین؟ترجیحا میخوام کلمه ی “پایدار” تو اسم باشه.

لطفا با شرکت در تماس باشید تا کارشناسان لیست اسامی پیشنهادی را خدمتتان ارائه دهند. ابزار Business Name Generator با استفاده از این ابزار تنها با وارد کردن کلمه یا کلماتی لیستی از نام­های تجاری ممکن برایتان تولید و نمایش داده می­شود. این ابزار همچنین شناسایی نام­های دامنه برای نام هر کسب و کار را ممکن و مشخص می­سازد.

چیزی که ممکن است در شروع یک کسب و کار در دسترس نباشد. بعضی افراد در شروع فرآیند انتخاب نام شرکت دچار شک بین اسم سخت و اسم آسان می‌شوند. مثلا ممکن است نامی را پیدا کرده باشید که از لحاظ تلفظ و املایی سخت و دشوار است. اما برای توجیه اسم سخت می‌گویید که خب فلان کمپانی بزرگ هم اسم سختی دارد اما به‌خوبی موفق شده است. استفاده از کلمه‌های زیر در اسم شرکت مجاز نمی‌باشد و یا برای استفاده نیازمند مجوز از مراجع خاصی هستند.

کلمات مختلف را با هم ترکیب کنید تا به نام منحصربه‌فردی دست یابید. می‌توانید لیستی از ایده‌های مختلفی که به ذهن شما خطور می‌کند، تهیه کنید. پس از پایان کار، موارد نامناسب را حذف کنید و به لیست کوتاهی برسید.

  • پس باید یک تصویر قدرت‌مند در ذهن مخاطب ایجاد کنید که حس خوبی را به او القا کند.
  • فراموش نکنید که یک تجارت تازه شروع شده به طرز پر تلاشی به دنبال مشتریان در یک بازار رقابتی است.
  • حتی اگر نام تجاری شرکت کشاورزی شما به عنوان آدرس دامنه شما موجود باشد ، تا زمانی که ثبت نام علائم تجاری را بررسی نکنید ، نهایی نمی شوید.
  • مغز انسان از دو قسمت تقسیم شده قسمت کره ی راست و کره ی چپ.

هنگام فکر کردن روی اسم کافه‌ها، این نکته را بخاطر بسپارید. جوانان احتمالاً به کافه‌ای به اسم «Old Geezer’s Coffee» نمی‌آیند. به عنوان مثال، رستوران معروف Nobu در نیویورک به نام مالک سرآشپز آن، Nobu Matsuhisa نامگذاری شده است. گرچه Nobu یک کلمه رایج در انگلیسی نیست، اما تلفظ آن آسان است و به راحتی در ذهن می‌ماند با این حال، اگر این آشپز نام خانوادگی خود، ماتسوهیسا ، را به عنوان اسم رستوران برمی‌گزید، تلفظ و به خاطر سپردن آن راحت نبود. اگر اسم شما جو است، اسپرسو جو بسیار خوب به نظر می‌رسد!

نظر بدهید لغو پاسخ

همچنین در صورت ثبت شرکت شرکا در زمان تقسیم سود و زیان با مشکل روبرو نمی شوند.زیرا کلیه تصمیمات و قوانین شرکت به صورت رسمی در قالب شرکتنامه و اساسنامه تنظیم و امضا می شود. استفاده از اسامی ائمه و نامهای متبرکه در موسسات خیریه تغییرات شرکت ، فرهنگی و شرکتهای خدمات زیارتی پس از اخذ مجوز و درصورت رعایت سایر موارد ممکن می باشد . استفاده از کلماتی از قبیل ایران، کشور، ملی ، ملت و … در نامهای پیشنهادی به دلیل جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی پذیرفته نمی شود .

صفحات فرود یا Landing Page ها، صفحاتی ساده اما هدفمند هستند که به‌منظور خوشامدگویی به مخاطب، دعوت از او به انجام کاری یا معرفی یک محصول/خدمات خاص طراحی شده‌اند. در این مرحله سه صفحه فرود یکسان را طراحی می‌کنید و در هر صفحه تنها نام برند را تغییر می‌دهید. مجله دلگرم خاطر نشان میکند که تمامی این اسامی پیشنهادی هستند و برای تایید اسم شرکت مورد نظر خود باید به سازمان مربوطه مراجعه نمایید. انتخاب اسم تجاری ( پیشنهاد اسم برند ) – گام‌های پیشنهاد.

به سایت مراجعه و نام پیشنهادی را جستجو نمایید توجه کنید که دو کلمه از نام پیشنهادی با اسامی دارای سابقه باید متفاوت باشد. در صورتی که متقاضی به نتیجه کارشناسی نام، اعتراض داشته باشد باید مراتب اعتراض خود را با ذکر دلایل در قالب فرم اعتراض، به مرجع ثبت شرکتهای بررسی کننده نام اعلام نماید تا کارشناسی مجدد صورت پذیرد. برای ثبت برند انتخاب نام شرکت مناسب می توانید از اسامی خاص با تعداد بالا به طور مثال آراد ،آریا و سپهر استفاده کنید. نام محل دراسم شرکت در صورتی مورد تائید اداره ثبت قرار میگیرد که شرکت حاضر در همان حوزه ثبتی به ثبت برسد. نام محل در اسم شرکت در صورتی مورد تایید اداره ثبت قرار می گیرد که شرکت حاضر در همان حوزه ثبتی به ثبت برسد.