استعلام برند

در این مقاله به شما در انتخاب اسم برای مغازه کابینت سازی کمک می کنیم، تعدادی اسم برای مغازه کابینت سازی برای شما همراهان سایت مینویسم جمع آوری کرده ایم. اگر کارت بازرگانی یا کارت عضویت اتاق بازرگانی داشته باشید می‌توانید یک اسم با ریشه خارجی یا یک ثبت برند تجاری اسم ساختگی انتخاب کنید. در آخر فراموش نکنید نظرات ارزشمند خود را درباره ایده برای اسم شرکت، در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید. پیشنهاد می کنیم در همین رابطه، مطلب مفید «مراحل ثبت برند و علامت تجاری + مدارک لازم و هزینه‌ها» را نیز بخوانید.

هنگامی که در یک نام پیشنهادی،ترکیبی از دو واژه فارسی،تداعی کننده یک واژه بیگانه باشد،امکان ثبت آن وجود ندارد. برای انتخاب نام شرکت،از عنوان های شعرا،دانشمندان و کاشفان در عصر حاضر استفاده نشود. اگه بخوام اسم براش انتخاب کنم ،چی پیشنهاد میدین؟ترجیحا میخوام کلمه ی “پایدار” تو اسم باشه. برای انتخاب بهتر و دقیق تر نام و گرفتن مشاوره رایگان لطفا با مجموعه تماس حاصل نمایید. نام شرکت باید از three سیلاب خاص تشکیل شود که مستند ان در لغت نامه دهخدا موجود باشد و حتما باید ریشه فارسی داشته باشد (مثلا کلمه ناظم الاطبا نباشد).

اما واقعیت این است که تمامی اسامی می توانند کار آمد باشند چنانچه که با یک استراترژی بازاریابی مناسب پشتیبانی شوند. اسم برند شما باید از لحاظ قانونی قابل ثبت باشد و دامنه‌ی اینترنتی آن نیز نباید اشغال شده باشد. نامی نتوان آن را به ‌صورت قانونی ثبت کرد هیچ ارزشی ندارد. پس باید از قوانین انتخاب اسم برند اطلاع کامل داشته باشید. برای بررسی و خرید آنلاین دامنه‌ی مورد نظر خود نیر عبارت ثبت دامنه را در گوگل سرچ کنید و از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات سرور کمک بگیرید. اسم برند شما باید هم به‌صورت قانونی و هم دامنه‌های اینترنتی قابل ثبت باشد.

ارتباط معنایی بین نام برند و محصول و خدمات شما باعث می‌شود مردم نام برند شما را بهتر به خاطر بسپرند و آن را بهیاد بیاورند. از همین رو است که برای به حداقل رساندن مشابهت اسامی شرکت های مختلف با یکدیگر، نامی که برای شرکت خود پیشنهاد می دهید باید شامل حداقل سه کلمه خاص و غیر عام باشد و ترکیب مشابه آن در اسم سایر شرکتهای ثبت شده وجود نداشته باشد. هستند، برای انتخاب نام شرکت مطلوب خود انرژی و زمان زیادی را صرف می کنند، اما گروهی دیگر به هر دلیل اسم شرکت را بدون در نظر گرفتن همه جوانب تغییرات شرکت و با عجله انتخاب می کنند و به همین دلیل هم معمولا بعد از مدتی تصمیم به تغییر اسم شرکت می گیرند. طراحی و ثبت برند و علامت تجاری شما از صفر تا صد تا مرحله دریافت سند رسمی بصورت انحصاری و استعلام کاملا رایگان نام مورد نظر شما. نام محل و مناطق گوناگون ایران در نام شرکت در صورتی مورد تایید اداره ثبت شرکت ها قرار میگیرد که شرکت مذکور در همان منطقه و محل به ثبت برسد. البته می توانید اسامی 2 بخشی نیز برای شرکت خود برگزینید ولی به شرطی که فردی آن را برای شرکت خود انتخاب نکرده باشد.

  • ” که به معنی مشاور است برای نام وب سایتتان استفاده کنید.
  • برای مشاوره رایگان از طریق واتس اپ کلیک کنید و منتظر پاسخ کارشناس بمانید.
  • در این ثبت سامانه ای کلیه مشخصات افراد اعم از سهامداران و اعضا هیئت مدیره به همراه کلیه اطلاعات شرکت اعم از آدرس، مقررات و قوانین، مزان سهم الشراکه و حق امضا و غیره در این سامانه ثبت می گردد.
  • برای مثال با پسوند apk نشان میدهد که کسب و کار شما محدود به دانلود اپلیکیشن است.
  • بسیاری از شرکت در طول مدت زمانی حدود ۶ ماه بیش‌از ۳۰۰۰ اسم مختلف را بررسی می‌کنند.
  • یا com.؟ در این قسمت به مقایسه این دو دامنه می پردازیم.

انتخاب اسم شرکت جزء اولین مقرارت ثبت شرکت و در عین حال یکی از مهمترین مراحل تاسیس ثبت شرکت است. همانطور که می دانید، انتخاب اسم مناسب برای مغازه و کسب و کاری که راه اندازی می کنید، امری بسیار مهم می باشد. در انتخاب اسم باید دقت کنید در عین زیبا بودن، ساده و با معنا باشد و تلفظ راحتی داشته باشد. اسمی که انتخاب کنید در ارتقاء کسب و کار شما بسیار موثر می باشد. برای مغازه کابینت سازی باید اسمی انتخاب کنید که مرتبط با چوب، دکوراسیون و کابینت نیز باشد.

در هنگام ساخت اسم شرکت موردی که از همه مهم تر است این است که نام انتخابی شما دارای سابقه ثبت نباشد. این نام ها برای پیشنهاد برای ثبت برند و ثبت شرکت ثبت شرکت در تهران هم به کار میرود که نیاز به کارت بازرگانی در ثبت برند ندارند . همچنین برای ثبت برند لباس به صورت تخصصی میتوانید با مشاوران مجموعه تماس بگیرید.

۷ ایده عالی برای اسم شرکت فنی مهندسی

در این قسمت تعدادی از نمونه اسم هایی که واجد ثبت بوده اند را به شما معرفی می کنیم. با مطالعه این اسم ها متوجه می شوید که چه نام هایی را می توانید در اسم شرکت و سازمان خود خود به کار ببرید تا مورد تایید سامانه ثبت اسامی شرکت ها قرار بگیرد. علاوه بر این در بالای اوراق نام شرکت با توجه به نوع آن، نوشته و امضا می شود که باید مورد تایید مدیر کل و یا معاون و رئیس اداره واقع شود و این افراد باید در بالای اوراق نظر خود را اعلام کنند. در قسمت تعیین نام، کنترل اسامی کلیه شرکت ها و موسسات غیر تجاری که در ایران به ثبت می رسند مورد بررسی قرار می گیرد. اسم شرکت از مباحث بسیار حساس در حوزه ثبت شرکت می باشد. انتخاب یک نام مناسب برای شرکت مستلزم اطلاعات زیادی در این مورد می باشد.

اسم پیشنهادی برای شرکت

البته بسیاری از کسب‌ و کارهای نوپا و کم تجربه در شروع کارشان سعی می‌کنند از نام برندهای معروف و بزرگ کپی برداری کنند. این کار می‌تواند به‌تنهایی ضربه‌ای به برند و شرکت شما برند که سال‌ها درگیر آن باشید. اولین مرحله از ثبت شرکت، ثبت سامانه ای اداره ثبت شرکتها می باشد. در این ثبت سامانه ای کلیه مشخصات افراد اعم از سهامداران و اعضا هیئت مدیره به همراه کلیه اطلاعات شرکت اعم از آدرس، مقررات و قوانین، مزان سهم الشراکه و حق امضا و غیره در این سامانه ثبت می گردد. همچنین میتوانید صفحه لیست اسامی خاص برای انتخاب اسم برند را برای دیدن نامهای اصیل و خاص بیشتر ، دنبال کنید.

نام تجاری

در صورتی که نیاز به مشاوره دارید با کارشناسان ما ( جهان ثبت ) تماس بگیرید. در تعیین نام شرکت، اداره ثبت شرکتها به تازگی سامانه ی استعلام اسم شرکتها را راه اندازی نموده است. این سامانه توانسته نیازهای افراد را به راحتی برای بررسی اسامی شرکتها رفع نماید.

، ثبت سامانه ای شرکت در اداره ثبت شرکتها را انجام دهیم. سعی کنید نامی که انتخاب می کنید طوری نباشد که از گفتن آن خجالت زده شوید. قبل از ثبت شرکت خود ، خوب روی این موضوع فکر کنید و نامی انتخاب کنید که برازنده شخصیت کاریتان باشد. در زمان انتخاب نام آن را تصور کنید و شکوه و عظمت آن را به چالش بکشید ، این کار نه تنها در زمان طراحی لوگو و علامت تجاری و ثبت برند شرکتتان به یاری شما می آید بلکه تصویری از آینده موفق کاری به شما می دهد که اسم شرکت شما بر زبان هر قشر از جامعه جاریست. برخی از کلمات را می‌توان در اسم شرکت استفاده کرد اما باید بدانید آن‌ها جز سیلاب‌ها شمرده نمی‌شوند و در انتخاب نام شرکت باید از سه سیلاب دیگر نیز استفاده شود. این کلمات شامل صفاتی مانند بهتر،‌ برتر،‌ نیک،‌ خوب و… و همچنین نام شهرها، اعداد و رنگ‌ها و کلماتی که موضوع فعالیت را شرح می‌دهند مانند بازرگانی، تجاری، خدماتی، ساختمانی، تولیدی و… می‌شوند.

انتخاب صحیح یک نام برای شرکت شما می تواند باعث موفقیت شما گردد و این در حلی ست که انتخاب نادرست میتواند ضررهای جبران ناپذیر بوجود آورد. تجربه نشان داده یک تبلیغ اشتباه میتواند چنان در خاطر مشتریان نقش بندد که سالهای سال از ذهن و خاطر مخاطبین پاک نگردد و بالعکس یک تبلغ کارآمد می تواند دلیل پیشرفت یک شبه شما گردد. انتخاب اسم شرکت یکی از مهمترین مراحل در ثبت شرکت و تاسیس یک کسب و کار است، نام انتخابی نقش بسیار مهمی در تجارت خواهد داشت.