اسامی خاص برای برند

حالا اگر همین نظریه اسم افراد را به اسامی برندها هم تعمیم بدهیم متوجه می‌شویم که اسم برند هم دقیقاً مشابه نام افراد است. یعنی اولین حسی است که بقیه در مورد محصول یا خدمت ما می‌گیرند که البته می‌تواند مثبت یا منفی باشد. کسب و کارها با تبلیغات مختلف از طریق انواع شبکه‌ها و کانال‌ها، قصد افزایش فروش و شناخته شدن خود میان تمام مخاطبان را دارند. اما برای موفقیت در این هدف، باید برندی جذاب و جالب توجه انتخاب شود که در نگاه اول بتواند نظر مخاطب را به خود جلب کند. تبلیغات پرهزینه و گسترده نمی‌تواند ضعف برند کسب و کار را پوشش دهد، بلکه فقط صرفه هزینه و وقت بی‌خود می‌باشد. کسب و کار علاوه بر مزایا و خدماتی که ارائه می‌دهد و خود را به مشتریان ثابت می‌کند، نیازمند یک برند برای اشغال ذهن بازار هدف نیز می‌باشد.

خب، پس کمربندهای انتخاب اسم برند را محکم ببندید، سفر شروع شد. وظیفه شما به عنوان مدیر یک کسب و کار تلاش برای رسوخ به افکار مشتریان است تا میزان آگاهی از برند را افزایش دهد. نام‌های کوتاه تند و تیز هستند و خیلی راحت به ذهن سپرده می‌شوند. اسامی که قابل یادآوری هستند، تاثیر ماندگاری بر مخاطبان هدف شما می‌گذارند. در واقع مردم برندهایی را ترجیح می‌دهند که تلفظ آنها سخت نیست.

شاید تعجب کنید که اسم بعضی از برندهای ایرانی ارزشی بیش ‌از ۳۰۰ میلیارد تومان دارد. پس بهتر است اسمی که انتخاب می‌کنید ویژگی‌های یک اسم خوب را داشته باشد تا در آینده از انتخاب آن پشیمان نشوید. استفاده از نام اماکن و مناطق جغرافیایی پیگیری ثبت تغییرات شرکت نیزمانند طبیعت، می تواند ایده مناسبی برای نامگذاری برند به عنوان یک منبع الهام بخش باشد. انتخاب نام برند میتواند از هر زبانی باشد، و اما توصیه می کنیم نام­ هایی را که تلفظ ساده و ساختار زبانی مناسبی دارند، انتخاب کنید.

البته مطمئنا در خارج از ایران به دلیل قوانین کپی رایت، اجازه استفاده از این تصویر رایگان به شرکت داده‌ نمی‌شد

انتخاب نمودن اسم برند مناسب برای هر شرکت یکی از مهم ترین کارهایی می باشد که باید پیش از تاسیس نمودن و شروع به فعالیت آن شرکت به آن توجه گردد. هدف نهایی و اصلی هر شرکتی ارائه یک سری محصولات و یا خدمات می باشد . اما این موضوع که این محصولات و خدمات به وسیله ی چه نام تجاری ارائه شوند مسئله ثبت برند تجاری ی بسیار مهمی میباشد . این مرحله یکی از مهم‌ترین مراحل برای انتخاب نام برند هست. اگه مشتریانی دارین می‌تونین با روش‌هایی مثل ارسال ایمیل ازشون بخواین که در مورد اسم برندتون نظر بدن. اما اگه می‌خواین انتخاب دقیق‌تری داشته باشین باید هزینه‌ای بیشتری کنین و صفحات فرود طراحی کنین.

پیشنهاد اسم برند

اگر ثبت برند خود را با یک نام تجاری کوتاه شروع کنید، سریع‌تر شناخته می‌شوید و فراموش شدن نامتان سخت‌تر است. چون معمولا خیلی از برندهایی که نام طولانی دارند، بعدا بخشی از نامشان را برمی‌دارند یا مخفف آن را انتخاب می‌کنند. گفتیم در مرحله قبلی ثبت شرکت در تهران ۱۰-۱۵ مورد از اسامی که امتیاز بیشتری گرفته‌اند را انتخاب کنید. حتما بررسی کنید و ببینید دامنه‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی به نام برندهای انتخابی شما ثبت نشده باشد. ممکن است برخی از آن‌ها قبلا انتخاب شده باشند و بنابراین حذف شوند.

انتخاب اسم برند زیبا به همه هزینه‌ها و زحماتی که متحمل می‌شوید، می‌ارزد. چون ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور ارزشی برابر با چند صد میلیون یا حتی میلیاردها تومان به دست آورد. سایت‎های زیادی وجود دارند که به شما نمونه اسم برند پیشنهاد می‌دهند و کمک‌تان می‌کنند تا بتوانید نام مناسبی برای برندتان انتخاب کنید. البته این سایت‌ها چیزی از هدف شرکت شما نمی‌دانند و می‌توانید نمونه اسم برند مرتبط با صنعت خود را در این سایت‌ها پیدا کرده و برای انتخاب یک اسم مناسب و منطبق با هویت برندتان از آن‌ها ایده بگیرید. Shopify’s Business Name Generator یکی از این سایت‌هاست که برای انتخاب اسم مناسب برند به کمک‌تان می‌آید. سایت Oberlo و Biznamewiz نیز نمونه‌های دیگری برای انتخاب اسم مناسب برند به صورت آنلاین هستند.

چگونه اسامی خلاقانه برای برند خود انتخاب کنیم؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش محصول، مقاله تکنیک آماده سازی ذهن مشتری در روند فروش رو مطالعه کنید. اگر شما بدنبال انتخاب یک نام برند مناسب برای استارتاپ، محصولات، خدمات و کسب و کار خود هستید، خوب است که قبل از آغاز این کار به ماهیت تجارت خود توجه کنید. البته چنانچه علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتری درباره کلیدهای انتخاب اسم برند هستید می‌توانید با کلیک روی همین خط به سایت ما هزار مدیر سر زده و از سایر کلیدهای انتخاب اسم برند نیز آگاه شوید. این که ما بتوانیم از اعداد یا ترکیب اعداد با حروف برای خود نامی قدرتمند و خاص بسازیم.

  • توانایی ارتباط با مصرف کنندگان در انتخاب نام زیبا و شکیل برای برند بسیار حائز اهمیت است.
  • انتخاب اسم برند آن هم اسم برندی که مشتریان بتوانند با آن ارتباط داشته باشد، جزء مقدمات ضروری این سفر می باشد.
  • لطفاً اول مراحلی رو که توی مقاله گفتیم انجام بدید اینکار شاید اولش یک کمی سخت به نظر برسه ولی بهتون قول میدم اسم‌های خیلی بهتری پیدا می‌کنید.
  • شاید انتخاب یک اسم که همه این ویژگی‌ها را داشته باشد، کمی سخت به نظر برسد.
  • بطور مثال اگر شرکت شما خدمات مشاوره انتخاب نام ارائه می دهد، نام برند شرکتتان باید بیانگر نمونه کارتان است.

ارائه کارت بازرگانی چنانچه در برند از حروف لاتین استفاده شده باشد. ارائه رونوشت کارت بازرگانی چنانچه در برند از حروف لاتین استفاده شده باشد. سلام من برای فروش کشمش خانگی پلویی نیاز به یک برند ونام پرمعنا دارم لطفا راهنمایی کنید. برای روند شروع صحیح با کارشناسان تماس تلفنی برقرار کنید. در همین مطلب اسامی زیبایی قرار داده شده میتونید استفاده کنید .

برای اینکه افراد نظرات مناسبی ارائه دهند و وقت زیادی گرفته نشود، می‌توانید یک سری قانون از قبل تعریف کنید و بگویید که اسامی کاندید بر این اساس انتخاب شوند. اگر اسم سختی انتخاب کنید، ممکن است خیلی از افراد نتوانند آن را تلفظ کنند و حتی خیلی زود آن را فراموش کنند و اسم دیگری را به اشتباه بگویند. مثلا عمه خانم ما نوزاد جدید فامیل که اسم سبُک تَکین (نامی ایرانی در شاهنامه) را روی او گذاشته بودند، استکان صدا می‌زد! اگر دوست ندارید چنین اتفاق خنده‌داری برای شما هم رخ بدهد، از انتخاب اسم‌های عجیب و ناملموس خودداری کنید. جواب این سوال را نمی‌توان در یکی دو جمله و حتی یک پاراگراف توضیح داد.

این نام برای محصولی خاص مناسب و برای سایر محصولات شما مناسب نباشد. فروشگاه آنلاین شما هم می‌تواند سود زیادی برایتان داشته باشد. اگر دوست دارید در این زمینه اطلاعات بیشتری به دست بیاورید، می‌توانید از تیم و شرکت دیجیتال مارکتینگ عظیم مدیا مشورت بگیرید. مثلا شاید سازمان‌ها و شرکت‌های معروف بتوانند از چنین مخفف‌هایی استفاده کنند – مثل اتکا، ناجا یا BMW -؛ اما شما به عنوان یک برند تازه کار بهتر است این مورد را امتحان نکنید.

پست شد در : misc