ارسال مدارک ثبت شرکت

اداره کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری مرجع رسمی ثبت شرکت در ایران است. این جزیره در تقسیم‌بندی‌های کشوری جزو شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان محسوب می‌شود. امکانات گسترده رفاهی و تفریحی موجب شده است که گردشگران زیادی هر ساله از آن بازدید کنند. از سوی دیگر، موقعیت خاص جغرافیایی این جزیره در مجاورت با کشورهای امارات متحده عربی، بحرین و عربستان سبب شده است که تجارت بین‌المللی رونق فراوانی در آن داشته باشد. تبدیل کیش به منطقه آزاد تجاری و صنعتی نیز نقشی بسیار مهم در این روند داشته است. رشد واردات و صادرات در سال‌های اخیر تقاضای بسیار زیادی برای ثبت شرکت در کیش در حوزه بازرگانی به وجود آورده است.

به نظر شما چه نووع شرکتی باید ثبت کتم و هزینه اش چقد میشه…. سلام وقتتان بخیر، بنده میخام یه شرکت تاسیس کنم که درکاروار دات لوازم خانگی باشه چه نوع شرکتی خوبه ممنونم. 3-آیا با وجود ساخت بازی ویدیویی سطح بالا و کاملا جرفه ای میتوانم یک شرکت دانش بنیان ثبت بنمایم ؟ بخاطر اینکه ساخت بازی تنها جنبه هنری ثبت برند ندارد و قسمت اعظم آن برنامه نویسیهای پیچیده و دشواری دارد. در پایان موکل،با حضور در دفتر شرکت تمامی گواهینامه ها و مدارک را به صورت کامل از مؤسسه نخستین دریافت می نماید. شرکت قراردادی است که اشخاص حقیقی حقوقی بین خود به امضا می رسانند تا در چهارچوب خاصی از قوانین تعریف شده ( اساسنامه ) عمل نمایند.

تأسیس رستوران، مغازه و… که به عنوان فعالیت‌های حرفه‌ای فردی در نظر گرفته می‌شوند. فرم تعیین نام به ترتیب اولویت نام های پیشنهادی و هم چنین فیش واریزی ارائه گردد. ارائه دو تصویر از صورتجلسه موسسان که توسط تمام شرکا و بازرسان امضا شده ثبت تغییرات باشد. کلیۀ حقوق مادی و معنوی این سامانه متعلق به “آسان‌ثبت” است. جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را در فرم زیر وارد کرده و بر روی تایید کلیک نمایید. 5- تمام سرمایه غیر نقدی شرکت باید تقویم (قیمت گذاری) شده و به دفتر شرکت تسلیم شود.

برای گرفتن کد کارگاهی بیمه چه زمانی اقدام کنیم؟

تمامی حقوق طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران برای موسسه خدمات اداری کاج با علامت ثبت شده، محفوظ می باشد. ابتدا بایدموضوع مناسب فعاليتشرکت تعیین شود که در این مرحله توجه به علاقه و توانمنديهای متقاضيان و نياز منطقه ای امری ضروری است. توجه-طبق ماده ۴۸ قانون مالیاتهای مستقیم مراجعه به دارائی جهت پرداخت دودر هزار سرمایه اولیه شرکت بابت حق تمبر الزامی است. به این ترتیب با فراغ بال و خاطری آسوده می‌توانید به کارهای خود بپردازید و بعد از گذشت مدت‌زمان لازم، شرکت خود را ثبت‌شده تحویل بگیرید. در این شرکت‌ها باید کل سرمایه (نقدی و غیر نقدی) به مدیرعامل تحویل داده شود و او اقرارنامه دریافت سرمایه را امضا کنند.

  • لازم به ذکر است، سرمایه شرکت بامسئولیت محدود به شکل سهم الشرکه پرداخت می شود، بدون آنکه عنوان سهم داشته یا به شکل سهام با قیمت اسمی معین و متساوی درآمده باشد.
  • شرکت‌های سهامی خاص و با مسئولیت محدود، دو نوع از قالب‌های رایج شرکت‌ها به شمار می‌روند که برای بخش زیادی از فعالیت‌های تجاری مناسب هستند.
  • در موارد دیگر نیز همچون اسم فنی مهندسی شخص درخواست دهنده لازم است که مدارک مرتبط با مهارت خود و همچنین مدارک مهندسی را به اداره مربوطه ارائه نماید.
  • بعد ارائه گواهی عدم سو پیشینه چرا از ثبت شرکت زنگ زدن گفتن مشکل قضایی داری آیا ممکنه؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنیدم.

به طور کلی در هر استان اداره ای برای ثبت کردن شرکت ها وجود دارد که اداره کل آن در پایتخت است و علاوه بر رسیدگی به ثبت یا پلمپ شرکت های تهران، به مواردی که از شهرهای دیگر به آن ارجاع داده می شود هم رسیدگی می کند. نکات زیادی در ارتباط با تاسیس شرکت وجود دارد که در این جا می خواهیم به مهم ترین آن ها اشاره کنیم. سود و ضرر ناشی از فعالیت های شرکت باید تقسیم بندی شود و مسئولیت هر عضو در قبال این مسائل تعیین شود. باید کمترین مقدار سهامی که در اساسنامه مشخص شده را خرید کنند. توجه کنید که این نوع شرکت قوانین پیچیده تری برای ثبت شدن دارد ولی با توجه به این واقعیت که مزایای زیاد است، افراد زیادی به تاسیس آن اقدام می کنند.

اگر شرکتی دارای شرکت نامه نباشد اساس آن به عمل نیامده و عقد آن بسته نشده و بدون آن باطل است، در قانون تجارت صراحتاَ به لزوم تنظیم شرکت نامه اشاره نشده اما از بررسی مواد 97 قانون تجارت و one hundred قانون تجارت آن می توان به ضرورت شرکت نامه پی برد. برای تشکیل شرکت با مسوولیت محدود یک سری شرایط ماهوی و شکلی مورد نیاز است. این مقدمات شامل تهيه كليات طرح پيشنهادي و اساسنامه، دعوت ثبت شرکت در تهران به عضويت افراد واجد شرايط و برگزاری اولين مجمع عمومي عادي می باشد در این جا این نکته حائز اهمیت است که تمامی این موارد مشروط به موافقت وزارت یا اداره كل تعاون با تشكيل تعاون مورد نظر است. در صورت موفقیت آمیز بودن سه مرحله ی پیشین موافقتنامه اولیه ثبت از اداره کل تعاون استان تهران یا ادارات تعاون شهرستانهای ذیربط دریافت می گردد. اگر تصمیم گرفید یک شرکت تعاونی به ثبت برسانید، باید مدارک زیر را تهیه کنید.

مدارک و هزینه های ثبت شرکت

لذا افراد در مقایسه با شخص تمایل بیشتری نسبت به تعامل و همکاری دارند. از سویی دیگر، به دلیل تقسیم مسئولیت ما بین شرکا، اعضا نیز تمایل دارند تا در قالب شرکت فعالیت کنند تا به صورت فردی. با توجه به بالا بودن سطح زندگی و اقتصاد بسیار قدرتمند کشور آلمان، افراد بسیار زیادی از کشورهای مختلف به این کشور مهاجرت می کنند. در ادامه مقاله ی که برای شما تهیه و آماده کرده ایم سعی بر آن داریم تا اطلاعات بسیار مفیدی را در مورد اخذ اقامت در آلمان، راه های اقامت آلمان و مزیت های اخذ اقامت در آلمان ارائه دهیم. پناهندگی در آلمان روشی بسیار سخت و دشوار است و در این مسیر دشواری ها بسیاری را بایست تحمل کرد.

مدارک ثبت شرکت

ثبت شرکت ها قوانین خاص خود را داشته و از متقاضیان انتظار می رود که این قوانین را اجرا کنند. برای مطمئن شدن از رعایت تمامی قوانین، می توانید با متخصص حقوقی مشورت کنید. یک نفر برای تشکیل شرکت کافی نیست و باید چند نفر با همکاری هم شرکت را تاسیس کنند. هزینه تاسیس شرکت به یک اندازه مشخص نیست و باید چندین فاکتور را برای آن در نظر گرفت. ثبت کردن اسم یک شرکت کاری مهم است و نباید با سهل انگاری انجام شود.

در ادامه مدارک لازم جهت ثبت شرکت در آلمان با مسئولیت‌های محدود جهت آشنایی بیشتر بیان شده‌اند. اظهارنامه شرکت سهامی خاص، در دو برگ تکمیل گردد و ذیل اظهارنامه توسط کلیه ی سهامداران به امضا برسد. در خصوص شرکت های مهندسی لازم است بگوییم در بیشتر موارد به صورت کاملا مستقل فعالیت می کنند.

از این رو ثبت این تغییرات در اداره ثبت شرکت ها الزامی است. برای تعیین نام شرکت، بین ۱ الی ۲ روز زمان لازم است و پس از امضاء مدارک توسط سهامداران و شرکاء و ارسال مدارک به اداره ثبت شرکتها، حدوداً بین ۵ الی ۷ روز کاری زمان لازم است تا شرکت به ثبت برسد. البته برخی از مسائل مهم نیز وجود داردکه در بحث زمان ثبت یک شرکت تاثیر گذار است که ما در این مقاله تمامی آن‌ها را توضیح داده‌ایم. اما در نظر داشته باشید هر شرکتی اعم از شرکت سهامی خاص و غیره، بعد از به ثبت رسیدن موظف به انجام برخی از اقدامات و تکالیف قانونی هستند که عدم انجام به موقع هر کدام از آنها می‌تواند برای شرکت و سهامداران شرکت، مشکلات متعددی را ایجاد و جرائم بعضاً سنگینی را در پی داشته باشد.