ثبت تغییرات شرکت【پیگیری صورتجلسه تغییرات️】

شما می توانید بدون مراجعه به اداره ثبت شرکت ها صورتجلسات خود را ثبت یا پیگیری نمایید. پس از ورود اطلاعات در سامانه اینترنتی و دریافت کد رهگیری از طریق همین سامانه تصمیمات اخذ شده را دنبال نموده و از محتوای آن مطلع شوید. پس از تکمیل فرم ها و ارسال آن به اداره ثبت شرکت ها ممکن است سه حالت برای صورتجلسه شما اتفاق بیفتد. یکی از مواردی که لازم است صاحبان شرکت از آن اطلاعات کافی داشته باشند، ثبت صورتجلسه تغییرات در شرکت هاست. در واقع تمامی شرکت هایی که به عنوان یک شخصیت حقوقی به ثبت می رسند دارای مشخصاتی از قبیل نام شرکت، آدرس شرکت، نام شرکای شرکت، مقدار سهام سهامداران، تعیین هیئت مدیره و … تمامی اینها شرکتی را به عنوان یک شخصیت حقوقی ایجاد می نمایند و همه این موارد که بدان اشاره گردید می بایست در اساسنامه شرکت به طور رسمی درج گردد.

انجام تشریفات دعوت مطابق اساسنامه شرکت و قانون تجارت. طبق بخشنامه ی ۹۱/۷/۲- ۱۲۰۲۶۶/۹۱ ایجاد و تغییرات نهادهای پولی و اعتباری برای تاسیس و تغییرات نیازمند اخذ مجوز از بانک مرکزی می باشند. افرادی که رویاهای بزرگی در سر دارند، به خوبی می دانند برای کسب مراتب بالاتر در عرصه کار به تغییرات نیاز خواهد بود. در صورتی که افرادی که از تغییر هراس دارند، همواره به وضعیت حال حاضرشان قانع هستند که این مسئله می تواند زمینه ساز یک شکست بزرگ در آینده باشد.

پیگیری ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت

و زمانی با تغییرات موافقت خواهد شد که دو سوم نظرات یکسان باشند. برای پیگیری مدارکی که قبلا در سامانه اینترنتی ورود اطلاعات شده است باید بر روی لینک پیگیری درخواست کلیک نمایید. در این صفحه ابتدا «نوع درخواست» را انتخاب می نمایید که ممکن است ثبت تاسیس با صورتجلسه تغییرات باشد.

صورتجلسه ثبت تغییرات شرکت

در این بخش می توان با وارد کردن شناسه ملی و یا وارد کردن اطلاعات ثبتی مانند نوع شرکت، شماره ثبت و … در مرحله هشتم، لازم است که اطلاعات مربوط به هیات مدیره شرکت مد نظر وارد شود و در نهایت بر روی گزینه «گام بعدی» کلیک نمایید. اگر بازرسین جدیدی به شرکت اضافه می شوند می بایست نسبت به آن اطلاع رسانی شود و تمامی اعضای هیئت ثبت برند تجاری مدیره شرکت از این موضوع آگاهی پیدا کنند. ایجاد صورتجلسه تغییرات شرکت با دقت به اینکه در چه جلسه ای صورت می گیرد و تغییر ایجاد شده، متفاوت است. ولی فاکتورهایی وجود دارد که در همه صورتجلسه ها استفاده می شود. در واقع یک یا چند جلسه برای تصمیم گیری درباره تغییرات شرکت تشکیل می شود و صورتجلسه ای از این نشست ایجاد می شود.

توجه داشته باشید که نوع صورتجلسه بر اساس نوع شرکت متفاوت است بنابراین اگر شرکت سهامی خاص باشد نوع صورتجلسات آن با صورتجلسات شرکت با مسئولیت محدود متفاوت خواهد بود. آنچه در نوع صورتجلسه مشاهده می نمایید صورتجلساتی است که با توجه به نوع شرکت می توانید انتخاب کنید. ثبت تغییرات شرکت به تنظیم صورتجلسه‌ای نیاز دارد که اعضای شرکت آن را امضا کرده باشند. در صفحه بعدی ابتدا نوع صورتجلسه ثبت تغییرات شرکت که به عنوان مثال می تواند مجمع عمومی سالیانه، مجمع عمومی عادی، مجمع عمومی فوق العاده و غیره باشد تعیین می شود. تغییرات شرکت در طول زمان امری بدیهی می باشد، اما هر نوع تغییری نیازمند ثبت نبوده و ثبت تغییرات مربوط به تغییرات اساسی شرکت می باشد. این گونه شرکتها(موسسات) محدودیتی برای مدت تصدی اعضا ندارد و باتوجه به عدم وجود بازرسین به طبع از تمدید یک ساله نیز محروم می باشد.

  • برای ثبت تغییرات شرکت باید صورتجلسه ای تدوین و تکمیل شود.
  • هزینه های قانونی باتوجه به نوع شرکتی که ثبت شده است و نوع تغییراتی که صورتجلسه آن تنظیم شده است ارتباط دارد.
  • برای انجام این تغییرات باید هیات مدیره با رعایت اصول و مبانی صورتجلسه را تنظیم نمایند و به مراجع ثبت ارائه نمایند.
  • سپس «نوع نمایندگی» مانند وکیل، وصی، قیم یا غیره را از فهرست انتخاب می کنیم.
  • ثبت درخواست پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی، از جمله خدماتی است که در سایت ثبت شرکت هابه نشانی irsherkat.ssaa.ir وجود دارد.

در این مرحله متن صورتجلسه را آماده نموده و گزینه پذیرش نهایی را کلیک کنید. در انتها به قسمت پذیرش نهایی رفته و مراحل را به دقت انجام دهید. اگر در یک جلسه چند تصمیم اتخاذ شده باشد که باید در یک صورتجلسه گنجانده شود، از فهرست نوع تصمیم انتخاب نموده و کلید «افزودن تصمیم جدید » را مجدداً کلیک می نماییم. در انتها با کلیک بر روی کلید «گام بعدی» به صفحه بعد می رویم.در این مرحله نیز می توان با کلیک بر روی کلید «پذیرش موقت» شماره دسترسی 19 رقمی دریافت نمایید. نیز مشخص می نماید که جلسه با حضور تمامی اعضا تشکیل شده یا اکثریت اعضا حضور دشته اند که در این حالت نیز باید آیتم مورد نظر مشخص شود.

پیگیری درخواست ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت

بهتر است که انصراف داده و مجددا درخواست خود را ارسال نمایید. بعد از دریافت گواهی عدم سوء پیشینه مدارک را ارسال نمایید. پس از گذشت این زمان می توانید همین نام را با تغییراتی که می خواهید درخواست نمایید.

بر اساس قانون ثبت تغییرات شرکت بر عهده و در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده شرکت می باشد. برای به ثبت رسیدن این تغییرات نیاز به تنظیم صورتجلسه می باشد و باید این صورتجلسه که تنظیم می شود به امضای اعضای شرکت برسد. در واقع برای ایجاد تغییرات در شرکت باید تمامی اعضا با تغییرات موافقت داشته باشند. تمامی کارهای تغییرات شرکت می بایست بر اساس صورتجلسات مجمع عمومی عادی و یا فوق العاده صورت بگیرد و هم چنین کلیه مدارک در انجام تغییرات پیوست گردد و به مراجع قانونی هم چون اداره ثبت شرکت ها تحویل داده شود.

اعضاء هیئت مدیره باید از افراد خوشنام و درستکار و فعال باشند تا بتوانند در پیشبرد اهداف شرکت موثر باشند. اخذ برگ مفاصا حساب نقل و انتقال سهام از سازمان امور مالیاتی کشور. تغییر اساسنامه شرکت در طولانی مدت و با گذشت زمان اجتناب ناپذیر و حتمی می باشد. چون در فرض اول این حقیقت نهفته است که گاهی قوانین تجاری کشور با صلاحدید مقامات عوض می شوند و به طبع آن، اگر در اساسنامه شرکت مورد متناقضی وجود داشته باشد، مجبور به عوض کردن آن می شوند.

باید صورتجلسه ها در سامانه پذیرش اینترنتی شود، سپس اصل صورتجلسات به همراه برگه های پذیرش به اداره ثبت شرکتها پست شود. از این رو، در این مقاله، قصد داریم تا به معرفی سامانه ثبت اینترنتی صورتجلسه تغییرات شرکت بپردازیم و در ادامه، توضیحاتی در خصوص ورود به سایت سامانه و نحوه و مراحل سامانه جهتثبت اینترنتی صورتجلسه تغییرات، ارائه دهیم. چنانچه سوالاتی پیرامون ثبت اینترنتی صورتجلسه تغییرات شرکت دارید، در ادامه با ما همراه باشید.

برای این کار شماره ای که سایت برای پیگیری به او داده را وارد می کند و پیشرفت پرونده خود را مشاهده می کند. برای اینکه بتوان آدرس شرکت را تغییر داد، باید مجمع عمومی نظر قطعی را اعلام کنند. البته لازم به ذکر است که بر طبق قانون هیئت مدیره شرکت های سهامی خاص و مسئولیت محدود به عنوان مسئول نهایی جابه جایی شرکت اعلام شده است. بدین ترتیب ثبت شرکت در تهران هیئت مدیره می تواند هر محلی را که مناسب می داند، به عنوان محل جدید شرکت انتخاب نماید. آیا می توان در یک شرکت، هم زمان چند تغییر در ارتباط با موارد مختلف انجام داد؟ اساسا کار ثبت تغییرات شرکت چگونه است و در چه مدت زمانی این پروسه به اتمام می رسد، هم چنین کدام یک از سازمان های مشاوره ای می توانند این موارد را برای شما انجام دهند.